Nie tylko o Tibii i OTS...
Maly Wizak napisał:
Rodzaj: actions
Wersja tibii: 8.10(+ inne ,nie wiem jakie)
Ma być tak ,że nie będzie można otworzyć drzwi póki nie przejdziesz jakiegos questa...
Mniej więcej all opisane ^ =)
Masz:
data/actions/scripts/drzwistorage.lua
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local storage_questu = 1111 -- storage questu po ktorym mozna bedzie przejsc local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} -- pozycje gdzie zteleportuje gdy mamy done quest(ustaw odrazu za drzwi) if getPlayerStorageValue(cid, storage_questu) == 1 then doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can pass, you have done a quest.") doTeleportThing(cid,newpos) else doPlayerSendCancel(cid,"Sorry, but you haven't done this quest") end end
data/actions/actions.xml
<action uniqueid="UID" script="drzwistorage.lua" />
Offline
Zbanowany
@up
Dzieki pomogłeś mi
^PS
Możesz dojść do mojego teamu SentilOTS
Offline
Zbanowany
A mógłbyś zrobić taką komende GM'a, że np. wpisujesz /L nick i pokazuje jakie ktoś ma itemki?
Offline
@Up
Tak chwila
@Edit
Skrypt z tnpl
Data/talkactions/scripts/spy.lua
function onSay(cid, words, param) local needed_access = 3 -- potrzebny access local msg = "" if getPlayerAccess(cid) >= needed_access then local player = getPlayerByName( param ) local slots = { CONST_SLOT_HEAD, CONST_SLOT_NECKLACE, CONST_SLOT_BACKPACK, CONST_SLOT_ARMOR, CONST_SLOT_RIGHT, CONST_SLOT_LEFT, CONST_SLOT_LEGS, CONST_SLOT_FEET, CONST_SLOT_RING, CONST_SLOT_AMMO } local slotsNames = { "GLOWA", "AMULET", "PLECAK", "ZBROJA", "PRAWA REKA", "LEWA REKA", "NOGI", "STOPY", "PIERSCIEN", "AMUNICJA" } if isPlayer( player ) == TRUE then msg = param .. " ma na sobie:\n" for key, slot in pairs(slots) do local item = getPlayerSlotItem( player, slot ) if item ~= FALSE then local itemDescription = getItemDescriptions( item.itemid ) if( item.type > 1 ) then msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. item.type .. "x " .. itemDescription.plural .. "\n" else msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. itemDescription.article .. " " .. itemDescription.name .. "\n" end end end else msg = "Gracz o nicku " .. param .. " nie jest zalogowany." end else doSendMagicEffect( getThingPos( cid ), CONST_ME_POFF ) msg = "Nie masz wymaganych uprawnien, aby skorzystac z tej funkcji." end doPlayerSendTextMessage( cid, MESSAGE_EVENT_DEFAULT, msg ) return TRUE end
data/talkactions/talkactions.xml
<talkaction words="/l" filter="first word" script="spy.lua" />
Ostatnio edytowany przez Kowol (2009-04-09 13:24:04)
Offline
Skrypt na tibie 8.4
2 dźwignie (1945) przesuwają kamień (8635)
kamień znajduje sie x=1020, y=566, z=12,
1 dźwignia x=1020, y= 367, z=7
2 dźwignia x=1022, y=563, z=12
Chce żeby jedna dźwignia otwierała a druga zamykała i odwrotnie.
Offline
Zbanowany
Kowol napisał:
@Up
Tak chwila
@Edit
Skrypt z tnpl
Data/talkactions/scripts/spy.luaKod:
function onSay(cid, words, param) local needed_access = 3 -- potrzebny access local msg = "" if getPlayerAccess(cid) >= needed_access then local player = getPlayerByName( param ) local slots = { CONST_SLOT_HEAD, CONST_SLOT_NECKLACE, CONST_SLOT_BACKPACK, CONST_SLOT_ARMOR, CONST_SLOT_RIGHT, CONST_SLOT_LEFT, CONST_SLOT_LEGS, CONST_SLOT_FEET, CONST_SLOT_RING, CONST_SLOT_AMMO } local slotsNames = { "GLOWA", "AMULET", "PLECAK", "ZBROJA", "PRAWA REKA", "LEWA REKA", "NOGI", "STOPY", "PIERSCIEN", "AMUNICJA" } if isPlayer( player ) == TRUE then msg = param .. " ma na sobie:\n" for key, slot in pairs(slots) do local item = getPlayerSlotItem( player, slot ) if item ~= FALSE then local itemDescription = getItemDescriptions( item.itemid ) if( item.type > 1 ) then msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. item.type .. "x " .. itemDescription.plural .. "\n" else msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. itemDescription.article .. " " .. itemDescription.name .. "\n" end end end else msg = "Gracz o nicku " .. param .. " nie jest zalogowany." end else doSendMagicEffect( getThingPos( cid ), CONST_ME_POFF ) msg = "Nie masz wymaganych uprawnien, aby skorzystac z tej funkcji." end doPlayerSendTextMessage( cid, MESSAGE_EVENT_DEFAULT, msg ) return TRUE enddata/talkactions/talkactions.xml
Kod:
<talkaction words="/l" filter="first word" script="spy.lua" />
No super też znalazłem w googlach. Ale nie działa.
Ostatnio edytowany przez Mr Pawlo (2009-04-09 14:37:12)
Offline
musze sporstowac... chodziło mi jak powiedziałem w poprzednim poście czyli ze drzwi dla sorca i druta, i nastepne drzwi dla pala i knighta
@edit
moge
Ostatnio edytowany przez ~Per4x' (2009-04-09 14:44:02)
Offline
Zbanowany
@ up A nie umiesz kliknąć "Edytuj" ?
Sorry za taki mały offtop.
Offline
YeTi'Q napisał:
Skrypt na tibie 8.4
2 dźwignie (1945) przesuwają kamień (8635)
kamień znajduje sie x=1020, y=566, z=12,
1 dźwignia x=1020, y= 367, z=7
2 dźwignia x=1022, y=563, z=12
Chce żeby jedna dźwignia otwierała a druga zamykała i odwrotnie.
Juz chwila pisze.
A co do tych drzwi to juz ci 1 osoba napisala na 2 stronie bodajze
@Co do tych dzwigni to ma to wygladac tak ze ta 1 dzwignia otwiera a ta 2 na innych pozycjach zamyka?
Chce żeby jedna dźwignia otwierała a druga zamykała i odwrotnie.
Nie mozna tak zrobic poniewaz wtedy mozna by bylo zroboic wszystko 1 dzwignia, zmoe byc tak ze tzreba 2 przeciagnac zeby kamien zniknol, lub 1 do otwarcia i 2 do zamkniecia.
Ostatnio edytowany przez Kowol (2009-04-09 15:34:07)
Offline
Czyli nie da się zrobić żeby 2 dźwignie otwierały lub zamykały przejście na którym znajduje się kamień?
Offline
Też może być, jednak wole tak jak wyżej napisałem. Jeśli jednak nie da się tak zrobić to możesz dać tak jak mówisz :d
Offline
Ja bym poprosil o taki skrypt..
Mam UH |Potka albo bylo gowno... chce zeby pokazywało po ile dodał mi many albo po ile mnie uleczył...
Pod 8.10.. i żeby przy manafluidzie też pokazywało
Offline
A wiec masz na kamyki:
Dzwignia ktora zamyka:
Data/actions/scripts/kamienie.lua
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition) local poskamienia = {x=1020, y=566, z=12} local posdzw1 = {x=1020, y= 367, z=7} doCreateItem(8635, 1, poskamienia) end
Data/actions/actions.xml
<action uniqueid="UNIQUE ID DZWIGNI" script="kamienie.lua" />
Dzwignia ktora otwiera:
Data/actions/scripts/kamienie2.lua
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition) local poskamienia = {x=1020, y=566, z=12} local posdzw2 = {x=1022, y=563, z=12} kamien = getThingfromPos(poskamienia) if kamien.itemid == 8635 then doRemoveItem(kamien.uid) else doPlayerSendCancel(cid, "Niema tam kamienia!") end end
Data/actions/actions.xml
<action uniqueid="UNIQUE ID DZWIGNI" script="kamienie2.lua" />
Ja bym poprosil o taki skrypt..
Mam UH |Potka albo bylo gowno... chce zeby pokazywało po ile dodał mi many albo po ile mnie uleczył...
Pod 8.10.. i żeby przy manafluidzie też pokazywało
Podaj mi skrypt twoje runy/potionu leczacego.
Ostatnio edytowany przez Kowol (2009-04-09 18:25:56)
Offline
skrypt pod tibie 8.1
niewiem jak zrobic drzwi przez ktore mogl przechodzic sorcerer
Fachowo się to nazywa vocation door
jak pomozesz dam +
Offline