Kowol - 2009-04-08 14:27:21

Witam, bede przyjomwac tutaj wasze zlecenia na actions/movement/talkactions.
Nie jestem jakims super skrypterem tez jesli zadacie mi bardziej zaawansowany skrypt bedziecie musieli dluzej poczekac, powodem bedzie pomoc niektorych zrodel.
Odrazu mowie ze mozna dawac po max 3 prosby.
Czyli 3 tematy, jesli obsluze 1 uzytkownika mozna dac kolejna prosbe, robie tak aby nie bylo tu nie potrzebnego spamu jak i rowniez moglbym sie zalamac widzac 30 postow z czego 10 o prawie ta sama rzecz.

Wzór dodawania nowych postów

Kod:

Rodzaj: np. actions, talkactions, movements
Wersja tibii: np. 8.2
O czym ma być skrypt.
Szczegóły, ew. screen jeżeli to ma być skrypt z rl
Dantez - 2009-04-08 14:58:42

Rodzaj: nie wiem :P Actions chyba
Wersja: 8.10
Chodzi mi o skrypt, żeby czary się na pomarańczowo wyświetlały. Czyli np. pisze exura i mi się wyświetla Light Healing [NP] Ma być to niewidoczne w konsoli.

Nie wiem czy dasz rade xD Chociaż, żeby się nie wyświetlało w konsoli.

Kowol - 2009-04-08 15:01:33

Zeby sie nie pokazywalo to C++ widzialem gdzies taki skrypt, ale musisz umiec kompilowac.

Moge zrobic ze wyswietla animated text ale w konsoli nadal bedzie widac ;s

Dane323 - 2009-04-08 15:08:15

#up
Chodzi Ci o to że wyświetla się jakbyś fluida wypił?
#top
No więc tak ziomuś:

Rodzaj: np. actions, monsters, movements
Wersja tibii: np. 8.2
O czym ma być skrypt.
Szczegóły, ew. screen jeżeli to ma być skrypt z rl

Rodzaj: Actions
Wersja Tibii: 8.10
O czym ma być skrypt: Quest na emm... Magic Sword (ID 2400).
Szczegóły: No chyba nie trzeba tłumaczyc :P

Jakbyś mogł napisz mi jeszcze linijke z.. jakby to napisac. Jak jest ID pojedyńcze to na np.: Platynki (ID 2152) trzeba inaczej. Chodz mi o to żeby było ilośc i ID. Chyba dobrze wytłumaczyłem. xd

Kowol - 2009-04-08 15:09:43

Wejdz data/actions/script i zobacz czy masz tam chest.lua lub quest.lua jesli masz pokaz tutaj jego zawartosc a zrobie ci skrypta, jesli niemasz to napisze ci go.

A tak wgl Dane interesujesz sie grafika? (co widze po avatarze i podpisie) jesli tak moglbys mi zrobic jakis ladny avatar (ladny obrazek) z napisem Kowol oraz Scripter czy cos takiego?;p Wyslalalbym ci to na pw ale masz full skrzynke ;s

Dobra masz skrypta Dany:
Data/actions/scripts/magicsword.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local status = getPlayerStorageValue(cid,2222)
local value = 2222
local nagroda = 2400 -- id nagrody
local ilosc = 1 -- ilosc nagrody
          if status == -1 then
           doPlayerAddItem(cid, nagroda, ilosc)
           setPlayerStorageValue(cid, value, 1)
           doPlayerSendTextMessage(cid,21,"You have found Magic Sword!")
          else
           doPlayerSendCancel(cid, "You have done this quest!")
          end
       end

Poniej data/actions/actions.xml

Kod:

<action uniqueid="TUTAJ WPISZ UID" script="magicsword.lua" />

Na mapie stawiasz skrzynke z uid i spisujesz je w miejsce TUTAJ WPISZ UID

Mr Pawlo - 2009-04-08 15:18:10

Ja mam pytanie czy umiesz zrobic Second Promotion?( Np. Palladin-Royal Palladin-Shadow Hunter )
Jeżeli tak to prosze pod 8.1

@Dane w jakim programi robisz te grafiki ( Np. Twój podpis? )

Kowol - 2009-04-08 15:31:10

Po 1 musialbys miec 4 nowe profesje, nie sa problemem ale nie znam konfiguracji tzn nie wiem jak ustawic ich atak itd ( z tym ty bys musial sie bawic) a moge zrobic ze idzie klika na cos i dostaje nowa profesje.

Mr Pawlo - 2009-04-08 15:33:47

Kowol napisał:

a moge zrobic ze idzie klika na cos i dostaje nowa profesje.

Może jaśniej > :)

Kowol - 2009-04-08 15:40:56

Zalozmy ze masz juz zrobione noew profesje w vocationx.xml

No to pisze ci skrypta ze podchodzi do jakiegos ornamentu czy innego itemu klika na nie USE, na ekranie ukazuje mu sie napis You have been promoted. a jego voc zmienia sie na ten po dugiej promocji.

A noew profesje musialby by byc ponumerowane po kolei jak leci czyli jesli juz jest
Sorcerer 1
Druid 2
Palladyn 3
Knight 4
Master~ 5
Elder~ 6
Royal~ 7
Elite~ 8
Shadow Sorcerer 9
Shadow Druid 10
Shadow Palladn 11
Shadow Knight 12
(oczywiscie nazwy do zmiany ;d)
No i tez zalezy to od tego czy niemasz czasem silinka na ktorym gm poprostu ma vocation 9.
Poniewaz sa takie silniki.

Mr Pawlo - 2009-04-08 15:45:33

Mi chodzi bardziej żeby zrobić npc, który sprzedaje second promotion, ale do którego można dopiero dojść po wykonaniu questa.

Scizor - 2009-04-08 15:48:21

Mr Pawlo  - 

Kod:

http://tibia11.pun.pl/viewtopic.php?id=6206
Mr Pawlo - 2009-04-08 15:52:31

@Scizor   Thx, ale nie bardzo sie na tym znam ;//  Jeśli masz czas to mógłbyś mi przerobić te vocations.xml i na   
speedyshare wrzucić ? Dałbym + :)

Kowol - 2009-04-08 16:13:24

Pisalem ze niewiem jak je skonfigurowac nieznam parametrow

Dane323 - 2009-04-08 16:16:19

Oo dzięki! :D
Mogę Ci zrobic Avek/Sygne jak chcesz.
Podaj tylko tematykę i wymiary.

Mr Pawlo - 2009-04-08 16:21:11

@Kowol  . Pisałem do Scizora jakbyś nie zauważył..
@Dane323 A mógłbyś podać nazwe programu ? :) chciałbym sie pobawić troche :D

Dane323 - 2009-04-08 16:26:37

@up
Gimp 2.6 :D
Poszukaj sobie poradniki na hmm.. www.google.pl www.youtube.pl .

Srr za offtop.

Kowol - 2009-04-08 16:28:52

Af sory ;p
Wymiar taki jak ty a tematyka mzoesz dac w tle jakis kod, lua czy C++ a napis Kowol oraz Scripter

To jak da rade Dany?

Mr Pawlo - 2009-04-08 16:31:33

Dane thx. ;]
I Sory za offtop ;]

Dane323 - 2009-04-08 16:45:03

Ok będzie za ok. 5 min all ; p
#edit
http://i41.tinypic.com/1hef6s.jpg
Daj znac czy dobry

#Ps
Srr za offtop
#\/
Już ;)
http://i44.tinypic.com/8y98ck.jpg
zrobiłem z taką błyskawicą bo wg. mnie lepiej wygląda, a jeśli nie chesz to masz bez:
http://i44.tinypic.com/2i06nls.jpg
Mam nadzieje ze się podoba ;)
Jak nie to napisz. ; P
Pozdroo.

Kowol - 2009-04-08 16:59:41

Dalo by rade zmienic ten zolty na mniej pizdzacy kolor?;s


/\
Hmm moze jakis lagodny odcien fioletowego?

!!!
No i zajebiscie dzieki ;* masz u mnie reputa!


Zapraszam do skladania zamowien na skrypty!!


Dan sprawdziles juz ten skrypt?

Dane323 - 2009-04-08 17:48:02

Działa :D
Tylko że zrobiłeś mały błąd przy pracy (nic poważnego normalna rzecz :)) a mianowicie chodzi mi o to:

doPlayerSendCancel(cid, "You have done this quest!")

Zapomniałeś o nawiasach ale to normalka. :) dzięki ; p
Dam Ci reputka za to ; ]

Kowol - 2009-04-08 17:54:41

A no widzisz drobny blad ale zawsze, dzieki za reputa i za powiadomienie mnie o tym bledzie ;]

~Per4x' - 2009-04-08 20:29:41

Umiesz zrobić tak ze np sorc wychodzi z maina to idzie np w prawą część mapy a druid w lewą wiesz jak zrobic taki skrypt? ;]

Kowol - 2009-04-08 20:43:19

To juz chyba kwestia ustawienia The Oracle?

Maly Wizak - 2009-04-08 20:50:09

Rodzaj: actions
Wersja tibii: 8.10(+ inne ,nie wiem jakie)
Ma być tak ,że nie będzie można otworzyć drzwi póki nie przejdziesz jakiegos questa...
Mniej więcej all opisane ^ =)

Mr Pawlo - 2009-04-08 20:52:43

@up Mam pytanie, czy Ty jeszcze robisz te mapki? O ile mi się wydaje to zakładałeś temat coś mniej więcej takiego "Mapki na zamówienie"
Sorki za taki mały offtop :)

YeTi'Q - 2009-04-08 21:45:24

1. talkactions
2. 8.4
3. biorę na gm komendę /tiquandas revenge
a na x=613, y=111, z=7 pojawia się ten boss

Proszę o takie coś :p

~Per4x' - 2009-04-09 00:07:43

1. actions
2. 8.41
3. drzwi dla paru profek np sorc i drut i next drzwi dla knighta i pala

to bierz sie do roboty :D

Maly Wizak - 2009-04-09 08:31:06

@YeTi'Q
Dam ci ten skrypt (szybciej) xD
w talckactions/scripts/revenge.lua

Spoiler:

function onSay(cid, words, param, pos)

if getPlayerAccess(cid) >= 5 then -- Jaki access może używać komendy (5 GOD)
doSummonCreature("BOSS",{x=613, y=111, z=7}) -- BOSS
doSummonCreature("Jego podwladni",{x=613, y=111, z=7}) -- jego potwory (czyli np.Gharbaran będzie i juggernauty)



doPlayerSendTextMessage(cid, 19,"Teks ,ktory sie wyswietli gdy bedzie uzyta komenda!")
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), 12)
end

end

w talckactions/talkactions.xml

Spoiler:


<talkaction words="/tiquandas revenge" script="revenge.lua"/>

Mam nadzieje ,że pomogłem...

Fox - 2009-04-09 08:49:18

Knight :

Spoiler:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 10091 then
if isKnight(cid) then
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can pass, you are a Knight.")
pos = getPlayerPosition(cid)
if pos.x == topos.x then
if pos.y < topos.y then
pos.y = topos.y + 1
else
pos.y = topos.y - 1
end
elseif pos.y == topos.y then
if pos.x < topos.x then
pos.x = topos.x + 1
else
pos.x = topos.x - 1
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Please stand in front of the door.')
return 1
end
doTeleportThing(cid,pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'You can\'t pass, you aren\'t a Knight.')
end
return 1
else
return 0
end
end

Palladin :

Spoiler:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 10092 then
if isPaladin(cid) then
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can pass, you are a Paladin.")
pos = getPlayerPosition(cid)
if pos.x == topos.x then
if pos.y < topos.y then
pos.y = topos.y + 1
else
pos.y = topos.y - 1
end
elseif pos.y == topos.y then
if pos.x < topos.x then
pos.x = topos.x + 1
else
pos.x = topos.x - 1
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Please stand in front of the door.')
return 1
end
doTeleportThing(cid,pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'You can\'t pass, you aren\'t a Paladin.')
end
return 1
else
return 0
end
end 

Druid :

Spoiler:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 10093 then
if isDruid(cid) then
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can pass, you are a Druid.")
pos = getPlayerPosition(cid)
if pos.x == topos.x then
if pos.y < topos.y then
pos.y = topos.y + 1
else
pos.y = topos.y - 1
end
elseif pos.y == topos.y then
if pos.x < topos.x then
pos.x = topos.x + 1
else
pos.x = topos.x - 1
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Please stand in front of the door.')
return 1
end
doTeleportThing(cid,pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'You can\'t pass, you aren\'t a Druid.')
end
return 1
else
return 0
end
end 

Sorcerer :

Spoiler:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 10094 then
if isSorcerer(cid) then
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can pass, you are a Sorcerer.")
pos = getPlayerPosition(cid)
if pos.x == topos.x then
if pos.y < topos.y then
pos.y = topos.y + 1
else
pos.y = topos.y - 1
end
elseif pos.y == topos.y then
if pos.x < topos.x then
pos.x = topos.x + 1
else
pos.x = topos.x - 1
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Please stand in front of the door.')
return 1
end
doTeleportThing(cid,pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,'You can\'t pass, you aren\'t a Sorcerer.')
end
return 1
else
return 0
end
end 

Spoiler:


<!--door profesja-->
<action uniqueid="10092" script="door/paladin.lua" />
<action uniqueid="10093" script="door/druid.lua" />
<action uniqueid="10094" script="door/sorcerer.lua" />
<action uniqueid="10091" script="door/knight.lua" />

Kowol - 2009-04-09 09:13:51

Maly Wizak napisał:

Rodzaj: actions
Wersja tibii: 8.10(+ inne ,nie wiem jakie)
Ma być tak ,że nie będzie można otworzyć drzwi póki nie przejdziesz jakiegos questa...
Mniej więcej all opisane ^ =)

Masz:
data/actions/scripts/drzwistorage.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local storage_questu = 1111 -- storage questu po ktorym mozna bedzie przejsc
local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} -- pozycje gdzie zteleportuje gdy mamy done quest(ustaw odrazu za drzwi)

           if getPlayerStorageValue(cid, storage_questu) == 1 then
            doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can pass, you have done a quest.")
             doTeleportThing(cid,newpos)
          else
            doPlayerSendCancel(cid,"Sorry, but you haven't done this quest")
          end
       end

data/actions/actions.xml

Kod:

<action uniqueid="UID" script="drzwistorage.lua" />
Maly Wizak - 2009-04-09 11:44:28

@up
Dzieki :) pomogłeś mi :)

^PS
Możesz dojść do mojego teamu SentilOTS

Mr Pawlo - 2009-04-09 12:04:40

A mógłbyś zrobić taką komende GM'a, że np. wpisujesz /L nick i pokazuje jakie ktoś ma itemki?

Kowol - 2009-04-09 13:18:46

@Up
Tak chwila

@Edit
Skrypt z tnpl
Data/talkactions/scripts/spy.lua

Kod:

function onSay(cid, words, param)
          local needed_access = 3 -- potrzebny access
          local msg = ""
          if getPlayerAccess(cid) >= needed_access then
                    local player = getPlayerByName( param )
                    local slots = { CONST_SLOT_HEAD, CONST_SLOT_NECKLACE, CONST_SLOT_BACKPACK, CONST_SLOT_ARMOR, CONST_SLOT_RIGHT, CONST_SLOT_LEFT, CONST_SLOT_LEGS, CONST_SLOT_FEET, CONST_SLOT_RING, CONST_SLOT_AMMO }
                    local slotsNames = { "GLOWA", "AMULET", "PLECAK", "ZBROJA", "PRAWA REKA", "LEWA REKA", "NOGI", "STOPY", "PIERSCIEN", "AMUNICJA" }
                    if isPlayer( player ) == TRUE then
                              msg = param .. " ma na sobie:\n"
                              for key, slot in pairs(slots) do
                                        local item = getPlayerSlotItem( player, slot )
                                        if item ~= FALSE then
                                                  local itemDescription = getItemDescriptions( item.itemid )
                                                  if( item.type > 1 ) then
                                                            msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. item.type .. "x " .. itemDescription.plural .. "\n"
                                                  else
                                                            msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. itemDescription.article .. " " .. itemDescription.name .. "\n"
                                                  end
                                        end
                              end
                    else
                              msg = "Gracz o nicku " .. param .. " nie jest zalogowany."
                    end
          else
                    doSendMagicEffect( getThingPos( cid ), CONST_ME_POFF )
                    msg = "Nie masz wymaganych uprawnien, aby skorzystac z tej funkcji."
          end
          doPlayerSendTextMessage( cid, MESSAGE_EVENT_DEFAULT, msg )
          return TRUE
end

data/talkactions/talkactions.xml

Kod:

<talkaction words="/l" filter="first word" script="spy.lua" />
YeTi'Q - 2009-04-09 14:32:23

Skrypt na tibie 8.4
2 dźwignie (1945) przesuwają kamień (8635)
kamień znajduje sie x=1020, y=566, z=12,
1 dźwignia x=1020, y= 367, z=7
2 dźwignia x=1022, y=563, z=12

Chce żeby jedna dźwignia otwierała a druga zamykała i odwrotnie.

Mr Pawlo - 2009-04-09 14:36:26

Kowol napisał:

@Up
Tak chwila

@Edit
Skrypt z tnpl
Data/talkactions/scripts/spy.lua

Kod:

function onSay(cid, words, param)
          local needed_access = 3 -- potrzebny access
          local msg = ""
          if getPlayerAccess(cid) >= needed_access then
                    local player = getPlayerByName( param )
                    local slots = { CONST_SLOT_HEAD, CONST_SLOT_NECKLACE, CONST_SLOT_BACKPACK, CONST_SLOT_ARMOR, CONST_SLOT_RIGHT, CONST_SLOT_LEFT, CONST_SLOT_LEGS, CONST_SLOT_FEET, CONST_SLOT_RING, CONST_SLOT_AMMO }
                    local slotsNames = { "GLOWA", "AMULET", "PLECAK", "ZBROJA", "PRAWA REKA", "LEWA REKA", "NOGI", "STOPY", "PIERSCIEN", "AMUNICJA" }
                    if isPlayer( player ) == TRUE then
                              msg = param .. " ma na sobie:\n"
                              for key, slot in pairs(slots) do
                                        local item = getPlayerSlotItem( player, slot )
                                        if item ~= FALSE then
                                                  local itemDescription = getItemDescriptions( item.itemid )
                                                  if( item.type > 1 ) then
                                                            msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. item.type .. "x " .. itemDescription.plural .. "\n"
                                                  else
                                                            msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. itemDescription.article .. " " .. itemDescription.name .. "\n"
                                                  end
                                        end
                              end
                    else
                              msg = "Gracz o nicku " .. param .. " nie jest zalogowany."
                    end
          else
                    doSendMagicEffect( getThingPos( cid ), CONST_ME_POFF )
                    msg = "Nie masz wymaganych uprawnien, aby skorzystac z tej funkcji."
          end
          doPlayerSendTextMessage( cid, MESSAGE_EVENT_DEFAULT, msg )
          return TRUE
end

data/talkactions/talkactions.xml

Kod:

<talkaction words="/l" filter="first word" script="spy.lua" />

No super też znalazłem w googlach. Ale nie działa.

~Per4x' - 2009-04-09 14:40:40

musze sporstowac... chodziło mi jak powiedziałem w poprzednim poście czyli ze drzwi dla sorca i druta, i nastepne drzwi dla pala i knighta :)


@edit
moge :)

Mr Pawlo - 2009-04-09 14:42:20

@ up  A nie umiesz kliknąć "Edytuj" ?
Sorry za taki mały offtop.

Kowol - 2009-04-09 15:16:02

YeTi'Q napisał:

Skrypt na tibie 8.4
2 dźwignie (1945) przesuwają kamień (8635)
kamień znajduje sie x=1020, y=566, z=12,
1 dźwignia x=1020, y= 367, z=7
2 dźwignia x=1022, y=563, z=12

Chce żeby jedna dźwignia otwierała a druga zamykała i odwrotnie.

Juz chwila pisze.

A co do tych drzwi to juz ci 1 osoba napisala na 2 stronie bodajze

@Co do tych dzwigni to ma to wygladac tak ze ta 1 dzwignia otwiera a ta 2 na innych pozycjach zamyka?

Kod:

Chce żeby jedna dźwignia otwierała a druga zamykała i odwrotnie.

Nie mozna tak zrobic poniewaz wtedy mozna by bylo zroboic wszystko 1 dzwignia, zmoe byc tak ze tzreba 2 przeciagnac zeby kamien zniknol, lub 1 do otwarcia i 2 do zamkniecia.

YeTi'Q - 2009-04-09 16:26:57

Czyli nie da się zrobić żeby 2 dźwignie otwierały lub zamykały przejście na którym znajduje się kamień?

Kowol - 2009-04-09 16:35:55

A nie odpowiada ci ze 1 otwiera a 2 zamyka?

YeTi'Q - 2009-04-09 16:52:11

Też może być, jednak wole tak jak wyżej napisałem. Jeśli jednak nie da się tak zrobić to możesz dać tak jak mówisz :d

Astro - 2009-04-09 18:04:55

Ja bym poprosil o taki skrypt..
Mam UH |Potka albo bylo gowno... chce zeby pokazywało po ile dodał mi many albo po ile mnie uleczył...
Pod 8.10.. :) i żeby przy manafluidzie też pokazywało

Kowol - 2009-04-09 18:22:45

A wiec masz na kamyki:
Dzwignia ktora zamyka:
Data/actions/scripts/kamienie.lua

Kod:

function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local poskamienia = {x=1020, y=566, z=12}
local posdzw1 = {x=1020, y= 367, z=7}
doCreateItem(8635, 1, poskamienia)
end

Data/actions/actions.xml

Kod:

<action uniqueid="UNIQUE ID DZWIGNI" script="kamienie.lua" />

Dzwignia ktora otwiera:

Data/actions/scripts/kamienie2.lua

Kod:

function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local poskamienia = {x=1020, y=566, z=12}
local posdzw2 = {x=1022, y=563, z=12}
kamien = getThingfromPos(poskamienia)
if kamien.itemid == 8635 then
doRemoveItem(kamien.uid)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Niema tam kamienia!")
end
end

Data/actions/actions.xml

Kod:

<action uniqueid="UNIQUE ID DZWIGNI" script="kamienie2.lua" />

Ja bym poprosil o taki skrypt..
Mam UH |Potka albo bylo gowno... chce zeby pokazywało po ile dodał mi many albo po ile mnie uleczył...
Pod 8.10.. i żeby przy manafluidzie też pokazywało

Podaj mi skrypt twoje runy/potionu leczacego.

Ben303 - 2009-04-09 19:02:45

skrypt pod tibie 8.1
niewiem jak zrobic drzwi przez ktore mogl przechodzic sorcerer
Fachowo się to nazywa vocation door
jak pomozesz dam +

Kowol - 2009-04-09 19:14:57

Masz na poprzedniej stroniw vocation door.

Dane323 - 2009-04-09 20:44:01

A więc tak:
Protokół: 8.1
Nazwa Skrypta: Drzwi Starego Obserwatora
Opis: Chodzi o to że są drzwi i żeby przez nie przejśc trzeba miec przy sobie książkę z zapisanym kodem: "469.1894.64512". Jak masz taką książkę wyświetla Ci się napis: "Elder Beholders is coming back.."
A jeśli nie masz kodu/książki to pojawia się wokół Ciebie 12 Elder Beholderów. Dam Ci za to 3+ :)
Jeśli Ci się nie uda to zrób tylko że otwiera się kluczem o ID 469, ale trzeba miec książke przy sobie, bez zapisków.

david 56 - 2009-04-09 21:18:13

Rodzaj: . talkactions
Wersja tibii: 8.1

Jeżeli ktoś powie "!manapot"
to dostaje bp ze zwyklymi mana fluidami

YeTi'Q - 2009-04-10 08:46:24

Wersja. 8.4
Typ. creaturescripts
Opis. Teleport pojawia się jeśli zabijesz latrivan i golgordan. Chce żeby teleport pojawił się po zabiciu tych 2 potworków. Jeśli nie uda Ci się zrobić takiego skryptu. To trudno :p
Coś podobnie jak w rl. Tak jak inquisition quest.

Kowol - 2009-04-10 09:29:16

YeTi'Q napisał:

Wersja. 8.4
Typ. creaturescripts
Opis. Teleport pojawia się jeśli zabijesz latrivan i golgordan. Chce żeby teleport pojawił się po zabiciu tych 2 potworków. Jeśli nie uda Ci się zrobić takiego skryptu. To trudno :p
Coś podobnie jak w rl. Tak jak inquisition quest.

@Nie pisalem ze robie w creaturescript, ale temn skrypt jest juz na tibia.net.pl poszukaj: teleport po zabiciu potwora

@Dla was 2x i 3x up zaraz napisze ale co do Ciebie Dane to ze w ksiazce cos pisze to niewiem czy sie da zrobic.

Ale zrobie ze trzeba miec ksiazke i klika sie use witch na klucz pozniej na drzwi a one sie otwieraja

Ale musisz mi podac tak: id otwartych drzwi oraz zamknietych

@Dobra na drzwi jest ale niewiemczy dziala bo niemam jak testowac a nigdy nie pisalem tego typu skryptu:
Data/actions/scripts/kluczdrzwi.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local id_drzwi_zamknietych = 1111
local id_ksiazki = 3333
local id_drzwi_otwartych = 2222


          if item2.itemid == id_drzwi_zamknietych and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,id_ksiazki) >= 1 then
            doTransformItem(item2.uid,item2.itemid-1)
            elseif item2.itemid == id_drzwi_otwartych and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,id_ksiazki) >= 1 then
          doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
          end
      end
    end

I w actions.xml deklarujesz klucz:

Kod:

<action actionid="AID KLUCZA" script="kluczdrzwi.lua" />

W kodzie musisz uzupelnic id oraz ja bede musial ci jescze cos zedytowac ale dopiero bede mogl to zrobic jesli podasz id drzwi.


I jesli kluicz ma byc z questa to zeby mial actions id napisz do mnie a znow ci napisze skrypt na to, uzyje wtedy funkcji doSetItemActionId(uid,actionid) – Zmienia actionid przedmiotu o danym UID.

Kowol - 2009-04-10 10:43:57

david 56 napisał:

Rodzaj: . talkactions
Wersja tibii: 8.1

Jeżeli ktoś powie "!manapot"
to dostaje bp ze zwyklymi mana fluidami

Sory za double posta ale moglby sie chlopak nie polapac:
SKrypt data/talkactions/scripts/fluidy.lua

Kod:

function onSay(cid, words, param)
local cena = XXXX
local idfluida = XXXX
if doPlayerRemoveMoney(cid, cena) == TRUE then
backpack = doPlayerAddItem(cid, 2003, 1)
for i = 1, 20 do
doAddContainerItem(backpack, idfluida, 1)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nie masz tyle pieniedzy")
end
end

A co to talkactions.xml to skopiuj z innego zmien co tzreba napisac i nazwe pliku .lua

Dane323 - 2009-04-10 12:23:46

Spoiler:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

local id_drzwi_zamknietych = 5733
local id_ksiazki = 1983
local id_drzwi_otwartych = 5734


          if item2.itemid == 5733 and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,1983) >= 1 then
            doTransformItem(item2.uid,item2.itemid-1)
            elseif item2.itemid == 5734 and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,1983) >= 1 then
          doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
          end
      end
      end

Aha i wydaje mi się że jest jedno End za dużo, bo wywaliło mi błąd na silniku, a jak usunąłem to było git, ale nie wiem może chodzi o to że klucza nie ma czy coś.

A i jeśli chodzi o ten queścik to możesz zrobic tez :p

Kowol - 2009-04-10 12:27:08

W takim razie musi byc:

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

local id_drzwi_zamknietych = 5733
local id_ksiazki = 1983
local id_drzwi_otwartych = 5734


          if item2.itemid == id_drzwi_zamknietych and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,id_ksiazki ) >= 1 then
            doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
            elseif item2.itemid == id_drzwi_otwartych and item.itemid == 469 and getPlayerItemCount(cid,id_ksiazki) >= 1 then
          doTransformItem(item2.uid,item2.itemid-1)
          end
      end
      end

No zmoe dalem 1 end za duzo, btwo jaki quest chodzi?

A no i sluchaj jesli juz daje local *** = *** to nie musisz tego zmieniac w kodzie, to samo sie tam wprowadza za pomoca zmiennych.

Dane323 - 2009-04-10 12:44:56

Chodzi mi o prosty quest na Golden Key 469.

Kowol - 2009-04-10 13:39:19

Aaa no to zaraz bedziesz mial

@Edit Lap
Data/actions/scripts/questklucz.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local status = getPlayerStorageValue(cid,3333)
local value = 3333
local nagroda = 469
local ilosc = 1
local actionid = xxxx -- te actionid co wpiszesz w actions.xml
          if status == -1 then
           klucz = doPlayerAddItem(cid, nagroda, ilosc)
           doSetItemActionId(klucz.uid, actionid)
           setPlayerStorageValue(cid, value, 1)
           doPlayerSendTextMessage(cid,21,"You have found Golden Key!")
          else
           doPlayerSendCancel(cid, You have done this quest!)
          end
       end

Data/actions/actions.xml    na koncu dodaj:

Kod:

<action uniqueid="UID SKRZYNI" script="questklucz.lua" />
Dane323 - 2009-04-10 14:34:32

No i o to mi chodziło ;)
Wielkie THX i + będzie, tylko minie 350 minut (dałem Ci już za te drzwi, a teraz dam Ci za questa).

david 56 - 2009-04-10 15:23:21

8.1
talckactions

jak sie powie speela to nie widac na  zólto tylko czerwone w consoli może widać

Ben303 - 2009-04-10 15:26:05

tibia:8.1
rodzaj: action
Chodziło mi o dzwi przez tylko moze przechodzic tylko tutor albo gm

Kowol - 2009-04-10 15:37:23

david 56 napisał:

8.1
talckactions

jak sie powie speela to nie widac na  zólto tylko czerwone w consoli może widać

Musisz wkleic w kazdym czarze leczacym linjike:
doSendAnimatedText(getCreaturePosition(cid), "Exura",  tutaj numer koloru napisu)

Jesli nie umiesz tego zrobic to podaj mi jakis 1 czar leczacy pokaze ci gdzie wpisac, i podaj jescze numer koloru napisu.

tibia:8.1
rodzaj: action
Chodziło mi o dzwi przez tylko moze przechodzic tylko tutor albo gm

Prosze
Data/actions/scripts/gmdoor.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local acces_moze = 2 -- ktory acces moze jesli wpiszesz 2 to moga tutorzy i wszyscy wyzej potawieni
local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} -- gdzie ma zteleportowac gdy ma acces 2+(daj za drzwi)
if getPlayerAccess(cid) >= acces_moze then
doTeleportThing(cid, newpos)
end
end

Data actions/actions.xml

Kod:

<action uniqueid="UID DRZWI" script="gmdoor.lua" />
Ben303 - 2009-04-10 15:47:48

działa :] masz odemnie "+":P

david 56 - 2009-04-10 16:37:15

a tylko w leczących? we wszystkich nie można?

Kowol - 2009-04-10 16:58:00

Mozna sory pomylilem z innym skryptem, to jak podasz..?

Mr Pawlo - 2009-04-10 19:57:42

[8.1] Możesz mi zrobić skrypt, który hm.. .trudno wytłumaczyć, ale spróbuje....no to taki sword, że jak np. klikne na Demona "Attack" to on będzie atakował także fire elementy? ale tylko demona i fire elementy... no tak żeby na innych polach nie było nic tylko tam gdzie stoją potwory. Nie wiem czy mnie zrozumiałeś :D

david 56 - 2009-04-11 09:09:03

jest tak

Spoiler:

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HITAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.6, -30, -1.2, 0)

local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
    return doCombat(cid, combat, var)
end

ma być tak?

Spoiler:

local combat = createCombatObject()setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HITAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.6, -30, -1.2, 0)
doSendAnimatedText(getCreaturePosition(cid), "exori",  23)

local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
    return doCombat(cid, combat, var)
end

to jest exori

Kowol - 2009-04-11 09:09:57

To nie jest .lua nawet niewiem czy to sie da zrobic w C++

@UP
Tak ma byc tak tylko te 23(chyba) zmien ;p

Ramzi - 2009-04-11 09:16:41

Mr Pawlo napisał:

Ja mam pytanie czy umiesz zrobic Second Promotion?( Np. Palladin-Royal Palladin-Shadow Hunter )
Jeżeli tak to prosze pod 8.1

Tak ? Kolejny ktory wchodzi na legendarnego ots tylko poto aby zrobic plagiat #Kowol prosze nie mow mu jak to zrobic poniewarz on chce zrobic plagiat z Legendarnego OTS ..

Kowol - 2009-04-11 09:59:37

Ale juz dostal odp. od innego uzytkownika, link do tematu gdzie jest all opisane.

Mr Pawlo - 2009-04-11 10:42:18

@Ramzes napewno Legendarny nie jest jedeyny z second promotion. Poza tym mam zupełnie inne vocations -.-

Fox - 2009-04-11 10:52:03

Pierwszy :
Tibia : 8.1
Ma to być item "Super Amulet of Loss" , który ma 10 użyć...

Drugi :
Ma to być "VIP Scroll" , który gdy go użyjemy daje :
1.Druidowi , lub Elder Druidowi , następną profesje czyli  "Priest"
2.Sorcererowi lub Master Sorcererowi , następna profesje czyli "Wizard"
3.Knightowi lub Elite Knightowi , następną profesje czyli   "Gladiator"
4.Paladynowi lub Royal Paladynowi , następną profesję czyli "Sniper"

Kowol - 2009-04-11 10:55:11

Z tym aolem to nie jest lua to jest albo items.xml albo jesli masz wkompilowany silnik to C++

Podaj mi numerki tych nowych vocow oraz podaj mi numerki druida/sorca/knigta/palka oraz ich promocji, bo nie pamietam ktory numerek ktoremu odpowiada.

Teraz tam zobaczylem ze nie jestem pewny czy w 8.1 jest funkcja
doPlayerSetVocation(cid,voc)

Podaj mi te voce to sprawdzimy.

Fox - 2009-04-11 10:57:58

Masz numerki do zwykłych , bo tamtych jeszcze nie zrobiłem :

Spoiler:

<vocation id="1" name="Sorcerer" description="a sorcerer" gaincap="10" gainhp="10" gainmana="35" gainhpticks="2" gainhpamount="10" gainmanaticks="2" gainmanaamount="20" gainsoulticks="120" gainsoulamount="1" maxsoul="100" manamultiplier="1.1" attackspeed="500" prevoc="1" basespeed="220">
    <diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
    <formula damage="1.2" defense="1.1" armor="1.1"/>
    <skill id="0" multiplier="1.5"/>
    <skill id="1" multiplier="2.0"/>
    <skill id="2" multiplier="2.0"/>
    <skill id="3" multiplier="2.0"/>
    <skill id="4" multiplier="2.0"/>
    <skill id="5" multiplier="1.5"/>
    <skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="2" name="Druid" description="a druid" gaincap="10" gainhp="10" gainmana="35" gainhpticks="2" gainhpamount="10" gainmanaticks="2" gainmanaamount="20" gainsoulticks="120" gainsoulamount="1" maxsoul="100" manamultiplier="1.1" attackspeed="500" prevoc="2" basespeed="220">
    <diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
    <formula damage="1.2" defense="1.1" armor="1.1"/>
    <skill id="0" multiplier="1.5"/>
    <skill id="1" multiplier="1.8"/>
    <skill id="2" multiplier="1.8"/>
    <skill id="3" multiplier="1.8"/>
    <skill id="4" multiplier="1.8"/>
    <skill id="5" multiplier="1.5"/>
    <skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="3" name="Paladin" description="a paladin" gaincap="20" gainhp="15" gainmana="20" gainhpticks="2" gainhpamount="10" gainmanaticks="2" gainmanaamount="20" gainsoulticks="120" gainsoulamount="1" maxsoul="100" manamultiplier="1.4" attackspeed="500" prevoc="3" basespeed="220">
    <diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
    <formula damage="1.2" defense="1.1" armor="1.1"/>
    <skill id="0" multiplier="1.2"/>
    <skill id="1" multiplier="1.2"/>
    <skill id="2" multiplier="1.2"/>
    <skill id="3" multiplier="1.2"/>
    <skill id="4" multiplier="1.1"/>
    <skill id="5" multiplier="1.1"/>
    <skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="4" name="Knight" description="a knight" gaincap="25" gainhp="20" gainmana="10" gainhpticks="2" gainhpamount="10" gainmanaticks="2" gainmanaamount="20" gainsoulticks="120" gainsoulamount="1" maxsoul="100" manamultiplier="3.0" attackspeed="400" prevoc="4" basespeed="220">
    <diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
    <formula damage="1.2" defense="1.1" armor="1.1"/>
    <skill id="0" multiplier="1.1"/>
    <skill id="1" multiplier="1.1"/>
    <skill id="2" multiplier="1.1"/>
    <skill id="3" multiplier="1.1"/>
    <skill id="4" multiplier="1.4"/>
    <skill id="5" multiplier="1.1"/>
    <skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="5" name="Master Sorcerer" description="a master sorcerer" gaincap="10" gainhp="10" gainmana="35" gainhpticks="2" gainhpamount="10" gainmanaticks="2" gainmanaamount="20" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="1.1" attackspeed="500" prevoc="1" basespeed="220">
    <diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
    <formula damage="1.2" defense="1.1" armor="1.1"/>
    <skill id="0" multiplier="1.5"/>
    <skill id="1" multiplier="2.0"/>
    <skill id="2" multiplier="2.0"/>
    <skill id="3" multiplier="2.0"/>
    <skill id="4" multiplier="2.0"/>
    <skill id="5" multiplier="1.5"/>
    <skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="6" name="Elder Druid" description="an elder druid" gaincap="10" gainhp="10" gainmana="35" gainhpticks="2" gainhpamount="10" gainmanaticks="2" gainmanaamount="20" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="1.1" attackspeed="500" prevoc="2" basespeed="220">
    <diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
    <formula damage="1.2" defense="1.1" armor="1.1"/>
    <skill id="0" multiplier="1.5"/>
    <skill id="1" multiplier="1.8"/>
    <skill id="2" multiplier="1.8"/>
    <skill id="3" multiplier="1.8"/>
    <skill id="4" multiplier="1.8"/>
    <skill id="5" multiplier="1.5"/>
    <skill id="6" multiplier="1.1"/>
    </vocation>
<vocation id="7" name="Royal Paladin" description="a royal paladin" gaincap="20" gainhp="15" gainmana="20" gainhpticks="2" gainhpamount="10" gainmanaticks="2" gainmanaamount="20" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="1.4" attackspeed="500" prevoc="3" basespeed="220">
    <diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
    <formula damage="1.2" defense="1.1" armor="1.1"/>
    <skill id="0" multiplier="1.2"/>
    <skill id="1" multiplier="1.2"/>
    <skill id="2" multiplier="1.2"/>
    <skill id="3" multiplier="1.2"/>
    <skill id="4" multiplier="1.1"/>
    <skill id="5" multiplier="1.1"/>
    <skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="8" name="Elite Knight" description="an elite knight" gaincap="25" gainhp="20" gainmana="10" gainhpticks="2" gainhpamount="10" gainmanaticks="2" gainmanaamount="20" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" manamultiplier="3.0" attackspeed="400" prevoc="4" basespeed="220">
    <diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
    <formula damage="1.2" defense="1.1" armor="1.1"/>
    <skill id="0" multiplier="1.1"/>
    <skill id="1" multiplier="1.1"/>
    <skill id="2" multiplier="1.1"/>
    <skill id="3" multiplier="1.1"/>
    <skill id="4" multiplier="1.4"/>
    <skill id="5" multiplier="1.1"/>
    <skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>

</vocations>

Kowol - 2009-04-11 11:07:22

Prosze
Data/actions/scripts/changevoc.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local getvoc = getPlayerVocation(cid)

if getvoc == 1 or getvoc == 5 then
doPlayerSetVocation(cid,9)
doPlayerSendTextMessage(cid,21,"Twoja wokacja zostala zmieniona.")
elseif getvoc == 2 or getvoc == 6 then
doPlayerSetVocation(cid,10)
doPlayerSendTextMessage(cid,21,"Twoja wokacja zostala zmieniona.")
elseif getvoc == 3 or getvoc == 7 then
doPlayerSetVocation(cid,11)
doPlayerSendTextMessage(cid,21,"Twoja wokacja zostala zmieniona.")
elseif getvoc == 4 or getvoc == 8 then
doPlayerSetVocation(cid,12)
doPlayerSendTextMessage(cid,21,"Twoja wokacja zostala zmieniona.")
end
end

Data/actions/actions.xml

Kod:

<action uniqueid="UID ITEMU" script="changevoc.lua" />

Mozesz tez dac zeby kazdy item o jakis id robil to wiec:

Kod:

<action itemid="ID ITEMU" script="changevoc.lua" />
Gimli321 - 2009-04-11 11:47:50

to tak tibia 8.1
potrzebuje pomocy chce zeby mi ktos zrobil ze jak sie zabije kolesia to wypada z niego jakas rubinka czy cos w tym stylu i jak sie ja otworzy to zeby wylecialy losowe itemki do wszystkich addonow (np 5 szmatek niiebieskich 15 cc itp)

Kowol - 2009-04-11 11:49:44

Ja nie robie w funkcjach onDeath niewiem zabardzo o co w tym chodzi wiec ci nie pomoge

Gimli321 - 2009-04-11 11:52:02

japierdziele :/ a wiesz jak zrobic zeby manasy sie nie konczyly ?xd

Kowol - 2009-04-11 12:42:13

daj mi tutaj twoj skrypt z potionami to ci zrobie

Astro - 2009-04-11 15:24:06

Kowol ja tez o cos prosiłem ...

Astro napisał:

Ja bym poprosil o taki skrypt..
Mam UH |Potka albo bylo gowno... chce zeby pokazywało po ile dodał mi many albo po ile mnie uleczył...
Pod 8.10.. i żeby przy manafluidzie też pokazywało

Shiz - 2009-04-11 15:29:48

No więc tak.
Chciałbym taki skrypt, żeby można potki ładować po 100.
Nie wiem, czy wiesz ocb, ale o to chodzi, żeby kupować np. manapotions w 100 ładunkach.
Za pomoc 2+ dam.

Kowol - 2009-04-11 15:59:15

To jest items musisz ustawic ze mozna je wkladac do siebie i juz.

2x up ja chce na tego posta odpisalem, niemam pojecia jak to zrobic.. gdyby bylo doPlayerAddMana(cid,math.random(100,200)) to bym zrobil ale tam jest zrobiona condycja wiec niewiem jak zorbic

Sekin - 2009-04-12 00:57:46

Rodzaj: np. Niewiem
Wersja tibii: 7.6
Skrypt ma polegac na tym aby w grze nie bylo widac Nicku ani jak do podgladnisz,a tagdzie ma niepisac LVL tylko profesja ;]

Pokaze jak to ma wygladac przerobie obrazek;]
http://img27.imageshack.us/img27/7397/beztytuukeg.png

Kowol - 2009-04-12 09:06:16

To jest edycja klienta, lua nie moze ingerowac w sprawy zwiazane z C++

Maly Wizak - 2009-04-12 10:57:56

Chce skrypt taki ,że nie mogę otworzyć drzwi i będzie mi pisało You don't use ticket... ,bo nie użyłem jakiegoś zwoju... Odrazu zrób skrypt na :
-Zwój(za pomocą ,którego po naciśnięciu będę w stanie otworzyć drzwi)
-Drzwi(które będą blokadą ,co dopiero się otworzą po użyciu zwoju)

Kowol - 2009-04-12 11:08:47

Zwoj:
Data/actions/scripts/zwoj.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerStorageValue(cid, 5432) == -1 then
setPlayerStorageValue(cid, 5432, 1)
doPlayerSendTextMessage(cid, 21, "You can open a magic door")
end
end

Data/actions/actions.xml

Kod:

<action uniqueid="UID" script="zwoj.lua" />

lub jesli checsz by kazdy item o jakims id to robil to:

Kod:

<action itemid="ID" script="zwoj.lua" />

Teraz
Data/actions/scripts/drzwizwoj.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} -- gdzie zteleportuje gdy uzyles zwoju
if getPlayerStorageValue(cid, 5432) == 1 then
doTeleportThing(cid, newpos)
doPlayerSendTextMessage(cid,21,"You have touch the papper and you may pass.")
else
doPlayerSendCancel(cid, "You not use a ticket.")
end
end

Data/actions/actions.xml

Kod:

<action uniqueid="UID" script="drzwizwoj.lua" />

A tak wgl masz ots? Jesli tak podaj ip.

Sekin - 2009-04-12 17:11:39

Rodzaj: lua
Wersja tibii: 7.6
Skrypt na Podlogadajaca exp 1lv dostaje 5expa 2lv zas 7expa i tak co lvl o 2expa wiecej a i tak do 50lv aby bylo ograniczenie ze juz dla 50lv nie daje expa

Kowol - 2009-04-12 17:30:20

Skrypt bedzie bardzo dlugi (jesli zrobie go na prosty sposob) i bedzie bardzo obciazac otsa bo bedzie musialo byc 50 linijek samego takiego czegos:
if getPlayerLevel(cid) == 1 then
doPlayerAddExp(cid,5)
o ile na 7.6 jest ta funckja

Mr Pawlo - 2009-04-12 19:48:10

A ja prosze jeszcze o komende dla GM'a /reload ( żeby odświerzało wszystkie pliki nie wyłączając serwa)
Pod 8.1 .

Kowol - 2009-04-12 19:55:32

To komenda nie talkactions, wszystkie komendy sa wkompilowane w silnik

Mr Pawlo - 2009-04-12 20:07:36

A nie umiesz tego naprawić ?

Kowol - 2009-04-12 20:12:59

Cos ty w lua niema takiej funckji ktora reloaduje pliki

Mr Pawlo - 2009-04-12 20:56:46

A gdzieś widziałem taką komende. Czar jest dla sorca ale może go uzywać knight ( czy odwrotnie nie pamietam ) GM wziął /reload i już nie można było używać..

Jin3007 - 2009-04-13 08:38:52

Mr Pawlo, jest taka komenda owszem, jest w TFS, nawet Ci ją dam.
Talkactions/scripts  reload.lua

local reloadInfo = {
    {RELOAD_ACTIONS, "actions", "action"},
    {RELOAD_CONFIG, "config", "configuration"},
    {RELOAD_CREATUREEVENTS, "creatureevents", "creature events", "creaturescripts", "creature scripts"},
    {RELOAD_GAMESERVERS, "gameservers", "game servers", "servers"},
    {RELOAD_GLOBALEVENTS, "globalevents", "global events"},
    {RELOAD_GROUPS, "groups"},
    {RELOAD_HIGHSCORES, "highscores", "scores"},
    {RELOAD_HOUSEPRICES, "houseprices", "house prices", "prices"},
    {RELOAD_ITEMS, "items", "item"},
    {RELOAD_MONSTERS, "monsters", "monster"},
    {RELOAD_MOVEEVENTS, "moveevents", "move events", "movements"},
    {RELOAD_NPCS, "npcs", "npc"},
    {RELOAD_OUTFITS, "outfits", "outfit"},
    {RELOAD_QUESTS, "quests", "quest"},
    {RELOAD_RAIDS, "raids", "raid"},
    {RELOAD_SPELLS, "spells", "spell"},
    {RELOAD_STAGES, "stages", "experience"},
    {RELOAD_TALKACTIONS, "talkactions", "talk actions", "talk", "commands"},
    {RELOAD_VOCATIONS, "vocations", "vocation"},
    {RELOAD_WEAPONS, "weapons", "weapon"},
    {RELOAD_ALL, "all", "everything"}
}

function onSay(cid, words, param)
    param = param:lower()
    local str = "Reload type not found."
    for _, v in ipairs(reloadInfo) do
        if(table.isStrIn(param, v)) then
            doReloadInfo(v[1], cid)
            str = "Reloading " .. v[2] .. "..."
            break
        end
    end

    doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, str)
    return TRUE
end

Talkactions/talkactions.lua

<talkaction log="yes" words="/reload" access="4" event="script" value="reload.lua"/>

Tylko nie wiem czy będzie działała pod innym silnikiem niż TFS, sprawdzić można :P


Edit:
Rodzaj: Movements
Wersja tibii: 8.41
Ma być to kratka, która teleportuje poszczególnych graczy.
Czyli tak: jest grupka graczy, którzy jeśli wejdą na tę kratkę, to ich teleportuje, a pozostali gracze jeśli na nią wejdą, to nic im się nie dzieje, poprostu przechodzą.
W skrypcie ma się wpisywać nicki graczy, których ma teleportować.

Edit:
Mr Pawlo, prawdopodobnie nie, choć pewny nie jestem.
Mały Wizak, coś Ci twój poradnik nie wyszedł na sprawdzanie IP :).

Maly Wizak - 2009-04-13 09:21:45

Nie będzie dizałać na 100% tylko na TFS(SQL) ,a on chyba chciał na XML :(

Mr Pawlo - 2009-04-13 10:08:24

no chciałem na XML ;/
Więc rozumiem, że na XML sie nie da ?

Kowol - 2009-04-13 11:04:52

Hmm a jest jakas funckja ktora pobiera name? szukam ale cos nie moge znalesc.
Jest cos takiego: getPlayerNameByGUID(guid)
ale niewiem co to jest te GUID

Mr Pawlo - 2009-04-13 11:09:22

Słowo guid możesz przetłumaczyć w słowniku ;] lub poszukaj na google.pl

Shiz - 2009-04-13 11:30:51

Kowol !
Zrobisz mi skrypt na "Super SD", "Super UH" ?
I czy zrobił byś jakiegoś potworka ?
Typu "Wibrator" (Snake) ?
Za pomoc 2+

Kowol - 2009-04-13 11:50:44

Jak juz mowilem nie robie czarow ani mosnter, jesli chodzi o super sd i super uh to poprostu zmien w skrypcie uhy ile ma dawac (pozmieniaj liczby)

Jin3007 - 2009-04-13 12:42:59

Kowol, to chyba ta funkcja.

getPlayerName(uid)

lub

getPlayerByName(name)

Edit:
getPlayerName(uid) - Pobiera nazwę gracza i zapisuje ją jako stringu.
Znalazłem opis.

Kowol - 2009-04-13 13:34:52

getPlayerByName(name) -- ta funckja pobiera gracz przez nick czyli nick musisz znac, a co do tamtej poprzedniej to nigdy takiej nie widzialem

Kowol - 2009-04-14 14:10:55

Ok skrypt dla pana up
Data/actions/scripts/zwoj.lua

Kod:

function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
if getPlayerStorageValue(cid, 5432) == -1 then
setPlayerStorageValue(cid, 5432, 1)
doPlayerSendTextMessage(cid, 21, "You can be teleported.")
end
end

Data/actions/actions.xml

Kod:

<action itemid="ID" script="zwoj.lua" />

-- jesli chcesz aby kazdy item o jakims id dawal to jesli nie:

Kod:

<action uniqueid="UID" script="zwoj.lua" />

Teraz
Data/movements/scripts/zwojto.lua

Kod:

function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z}
if getPlayerStorageValue(cid, 5432) == 1 then
doTeleportThing(cid, newpos)
end
end

Data/movements/movements.xml

Kod:

<action uniqueid="UID PODLOGI" script="zwojtp.lua" />
Kowol - 2009-04-17 18:19:31

@REFRESH~~~~

Maly Wizak - 2009-04-19 14:10:31

@kowol
Bardzo prosze o skrypt do projektu "SentilOTS" .

Na czym ma polegać:
Gdy się zabije potwora pojawia się tp o x=X y=X z=X...
Tibia:
-8.10
Silnik:
-Sentil (v 1.0)

PS:
Prosze o szybką odpowiedź, potrzebuje tego...

Kowol - 2009-04-19 14:42:18

Masz plik creaturescript?
Jesli tak zapraszam do tematu:
http://otland.net/f82/inquisition-creat … die-16097/

Bamboleo - 2009-04-19 16:22:47

Kowol dam Ci rade. Żeby Cie ktoś zauważył idź na www.tibia.net.pl
Lub jeśli znasz ignlisz/frencz otland. ;)

Kowol - 2009-04-19 18:29:48

Powiem ci szczerze, ze tam jest uzytkownik o nicku Gelio, czego nie napisze to on skrytykuje. Nie lubie go i niema co tam pisac skryptu bo 1 komentarz to gelio ze on by to lepiej napisal..

Dimek - 2009-04-19 22:35:02

mialem dla ciebie zamówienie oto one :
Citizen Addons

First Addon:

    * 20 Level
    * 2 Crystal Coins

Second Addon:

    * 25 Level
    * 2,5 Crystal Coins

Hunter Addons

First Addon:

    * 68 Level
    * Crusader Helmet, Demon Shield, Boots of Haste i Sniper Gloves

Second Addon:

    * 73 Level
    * 10 Crystal Coins

Knight Addons

First Addon:

    * 70 Level
    * Knight Axe, Knight Armor i Knight Legs

Second Addon:

    * 90 Level
    * Knight Axe, Knight Armor, Knight Legs, Boots of Haste i Fire Axe

Mage Addons

First Addon:

    * 80 Level
    * 30 Crystal Coins

Second Addon:

    * 85 Level
    * Dragon Scale Mail i Dragon Lance

Nobleman Addons

First Addon:

    * 50 Level
    * 15 Crystal Coins

Second Addon:

    * 55 Level
    * 15 Crystal Coins

Summoner Addons

First Addon:

    * 90 Level
    * Wszystkie Wandy, Rody i Golden Legs

Second Addon:

    * 95 Level
    * Wszystkie Wandy, Rody, Mastermind Shield i Demon Shield

Warrior Addons

First Addon:

    * 30 Level
    * Two Handed Sword i Tower Shield

Second Addon:

    * 45 Level
    * Giant Sword i Boots of Haste

Barbarian Addons

First Addon:

    * 90 Level
    * 5 Dragon Scale Mail

Second Addon:

    * 110 level
    * 3 Magic Plate Armor

Wizard Addons

First Addon:

    * 75 Level
    * Steel Boots i Ring of The Sky

Second Addon:

    * 100 Level
    * Royal Axe, Medusa Shield i Fire Axe

Oriental Addons

First Addon:

    * 120 Level
    * Golden Legs, Royal Helmet i Demon Shield

Second Addon:

    * 130 Level
    * Mastermind Shield, Golden Legs, Dragon Shield i Knight Armor

Druid Addons

First Addon:

    * 100 Level
    * Fire Axe, Fire Sword, Dragon Lance i Skull Staff

Second Addon:

    * 110 Level
    * Dragon Scale Mail, Royal Helmet i Boots of Haste

Pirate Addons

First Addon:

    * 130 Level
    * Magic Plate Armor

Second Addon:

    * 140 Level
    * 2 Dragon Scale Mail

Assassin Addons

First Addon:

    * 140 Level
    * 100 Crystal Coins

Second Addon:

    * 150 Level
    * 150 Crystal Coins

Beggar Addons

First Addon:

    * 25 Level
    * Royal Helmet

Second Addon:

    * 30 Level
    * Royal Helmet i Fire Sword

Shaman Addons

First Addon:

    * 75 Level
    * 5 Demon Horns

Second Addon:

    * 90 Level
    * 15 Demon Horns

Norseman Addons

First Addon:

    * 40 Level
    * 5 Crystal Coins

Second Addon:

    * 45 Level
    * 10 Crystal Coins

Jester Addons

First Addon:

    * 20 Level
    * Crown Helmet i Crown Shield

Second Addon:

    * 35 Level
    * Crown Legs i Crown Armor

Nightmare Addons

First Addon:

    * 120 Level
    * 2 Mastermind Shield, 2 Golden Legs i 3 Demon Shield

Second Addon:

    * 160 Level
    * 2 Mastermind Shield, 2 Golden Legs, 3 Demon Shield i Magic Plate Armor

Brotherhood Addons

First Addon:

    * 100 Level
    * 7 Dragon Scale Mail

Second Addon:

    * 150 Level
    * 3 Magic Plate Armor

Maly Wizak - 2009-04-20 07:56:24

@up
On pisał ,że nie robi NPC...
@Kowol
To tibia 8.10 więc nie ma tego pliku :/
@top
To jeszcze jedno ,jak się da to zrób coś typu VIP ,że będę dopiero mógł drzwi otworzyć na użyje "Medal of Honor" (Vip Medal)...

Uzzio - 2009-04-20 09:06:48

Kowol napisał:

Powiem ci szczerze, ze tam jest uzytkownik o nicku Gelio, czego nie napisze to on skrytykuje. Nie lubie go i niema co tam pisac skryptu bo 1 komentarz to gelio ze on by to lepiej napisal..

Moze to nie na temat... ale Gelio to mój RL kumpel, razem do klasy chodzimy XD

xXxDanioSxXx - 2009-04-20 13:54:47

Ja prosiłbym o skrypt, że jak masz Np. "Holy Falcon", i klikniesz na niego "Use" to pojawia się "Terror Bird (Monster)", i jest takim twoim "summon'em". Walczy jak klikniesz attack na kogoś itp. Ale jak umrze to dopiero po 30 sekundach można drugiego przyzwać, i tylko można 1 na raz. Jak się nie da z tymi 30 sek. to może być też że możesz od razu przyzwać, jak zginie. I żeby się nie kończył, w sensie Holy Falcon.

Kowol - 2009-04-20 15:08:23

@up
jesli masz 8.1 to zaraz zobacze czy sa funkcje.
Super ze gelio twoj rl ale go nie nawidze, jebany klamca z niego

@Maly,
zaraz napisze


VIP DOOR

data/actions/scripts/vip.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerStorageValue(cid, 9371) == -1 then
setPlayerStorageValue(cid, 9371, 1)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Mozesz otworzyc drzwi vip!")
else
doPlayerSendCancel(cid, "Uzyles juz wczesniej medalu.")
end
end

data/actions/actions.xml

Kod:

<action itemid="ID ITEMU" script="vip.lua" />

Teraz
data/actions/scirpts/vipdoor.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} -- pozycje gdzie zteleportuje
if getPlayerStorageValue(cid, 9371) == 1 then
doTeleportThing(cid, newpos)
else
doPlayerSendcancel(cid, "Nie uzyles vip medal.")
end
end

Data/actions/actions.xml

Kod:

<action uniqueid="UID ITEMU" script="vipdoor.lua" />
Kowol - 2009-04-20 15:50:20

Sory za double posta, ale by sie nie polapal, dla Danio:
Data/actions/scripts/holy.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local name = "Terror Bird"
local pos = getPlayerPosition(cid)
if getCreatureSummons(cid) <= 1 then
doSummonCreature(name, pos)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Masz juz 1 summona")
end
end

Data/actions/actions.xml

Kod:

<action itemid="ID ITEMU" script="holy.lua" />
Mr Pawlo - 2009-04-21 14:35:37

Mam jeszcze jedno pytanie, czy wiesz może jak zrobić nowe adoony? Pewnie będzie trzeba sie bawić w tibia.spr.. Ale kontynuuje pytanie : Można np. zrobić First Citizen Addon,Second Citizen addon a ja chce jeszcze third Citizen addon.... Zastanawiam sie poco jest funkcja  3 Addon w Set Outfit

Kowol - 2009-04-21 14:54:26

Potrzebowalbys tak edycji: tibia.spr i tibia.dat, calego klienta co jest nie legalne na ich zrodlach programu.
Musialbys rowniez zedytowac silnik co tez nie jest proste dodac system 3 addonow, dodac nowa funckje na dodawanie 3 addonu. I wszystko skompilowac.

xXxDanioSxXx - 2009-04-21 16:13:10

Ok, teraz potrzebuje skrypta na Zwój, który daje powiedzmy.... 90k Expa (Potem sam przestawię). Zwykły item (zwój) po naciśnięciu "Use" daje wybraną ilość Expa.


Dzięki za poprzedni skrypt.

Kowol - 2009-04-21 16:15:24

Ten zwoj ma znikac? Mozna go raz uzyc?

Jesli ani to ani to to:
Data/actions/scripts/expzwoj.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local exp = 900000
local pos = getPlayerPosition(cid)
doPlayerAddExp(cid,exp)
doSendMagicEffect(pos, CONST_ME_ENERGYAREA)
end

data/actions/actions.xml

Kod:

<action itemid="5958" script="expzwoj.lua" />
xXxDanioSxXx - 2009-04-21 16:35:48

Dzięki, działa:). Okey, czy umiesz zrobić żeby np. Jakiś Ring dodawał Magic Level ? Bo wiem że na Sword, Axe i Club jest. Ale gdy wpisuje "skillMagic=5" to nie daje mlv. Ale jak jest taka linjka "skillAxe=5" to daje Axe. Jak zrobić żeby dawało Magic Level ? Na 8.1.

Kowol - 2009-04-21 17:06:52

Musi sie dac w attribute key w items.xml .
Niema funckji ktora dodaje magic lvl.

Zigol94 - 2009-04-21 18:20:50

ej pytanie jak mozna dodac np tego shadow knight??

Kowol - 2009-04-21 18:32:51

o co Ci chodzi?;s

DaVo - 2009-04-21 19:24:16

Siema!

Chodzi mi o buty które jak założysz teleportują cię na dane miejsce :)

Aaa, i mógłbyś zrobić mi Crystal Arrow, że jak leci to wygląda jak "Shiver Arrow" a jak uderzy to zabiera zaatakowanemu hp energią; najlepiej, żeby po 100. :)

Ps1. Skrypty pod wersje tibi 8.1 !!
Ps2. Za każdy skrypt po "+" ^^ :)

@edit Okey ;]

Kowol - 2009-04-21 19:38:53

Co do 2 skryptu to jest weapons a ja sie tym nie bawie.
A co do 1 zaraz.

Data/movements/scripts/tpbuty.lua

Kod:

function onEquip(cid, item, slot)
local idbutow = 1111 -- ID BUTOW
local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z}
if item.itemid == idbutow and slot == 8 then
doTeleportThing(cid, newpos)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Zostales zteleportowany dzieki magicznym butom")
end
end

Data/movements/movements.xml

Kod:

<movevent event="Equip" itemid="ID BUTOW" slot="8" script=”tpbuty.lua” />
Kowol - 2009-04-21 19:55:59

Sorry za doouble post ale by nie zauważył:
Mam tego crystal arrow ale nie wiem czy działa:
Data/weapons/scripts/crystal arrow.lua

Kod:

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 21)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, -0.1, -500, -0.4, -620)

function onUseWeapon(cid, var)
    return doCombat(cid, combat, var)
end

Data/weapons/weapons.xml

Kod:

<distance id="2352" range="6" enabled="1" exhaustion="0" hitchance="100" script="crystal arrow.lua"></distance>
Matikers - 2009-04-21 20:05:26

Hmm ... Chciałbym Scripta ( 8.1 ) :
Jeżeli To Jest Niemożliwe lub too hard patrz dalej :P

Żeby Do Każdego NPC nie trzabyło mówić : "hi" or "hello"
Tylko Siema , elo itd

Oraz Nowe Outfity

Oczywiście nieomieszkam + dać z góry thx

Kowol - 2009-04-21 20:28:40

Co do tego z npc to musisz pozmieniac w plikach npc msgcontains("hi") na np elo.
A nowych outfitow nie zrobię bo to jest edycja klienta.

DaVo - 2009-04-21 20:39:31

Znalazłem malutki błąd :P  :


Błąd jest tu:

Kod:

setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, [b]21[/b])

Te 21 to sniper arrow, a nie shiver :)

Zaraz będzie 2 plus :)

Kowol - 2009-04-21 20:44:31

No właśnie tego nie wiedziałem ale widzę ze nie jesteś taki ciemny w skryptach i jednak coś umiesz.

xXxDanioSxXx - 2009-04-23 16:09:18

Ok, potrzebuje Skrypta na "Podgłogę, która odbiera HP". Ma w niej chodzić o to że jak staniesz na to miejsce , gdzie jest wyznaczona ta podłoga to odbiera Ci HP. Ilość ustalona: 500.

Kowol - 2009-04-23 16:18:50

Data/movements/scripts/hptile.lua

Kod:

function onStepIn(cid, item, frompos, item2, topos)
local hp = 500 -- ile odejmie hp
doPlayerAddHealth(cid,-hp)
end

Data/movements/movements.xml

Kod:

<movevent event="StepIn" uniqueid="UID" script="hptile.lua" />
bajer8 - 2009-04-24 15:07:46

WItam potrzebuje skrypta na rune . Runa ma teleportowac nas jeśli klikniemy na nią do dp . Runa ma tylko wtedy nas teleportowac jak nie bedziemy miec skulla ani pz ;)

Kod:

Rodzaj: np. NIEWIEM :P
Wersja Tibi : 8.4
O czym ma być skrypt.OPISANE POWYŻEJ
Szczegóły, ew. screen jeżeli to ma być skrypt z rl
Dimek - 2009-04-24 18:37:32

shiver arrow pod 8.1 ale zeby zarazalo po 200 z energi+ten atak co juz w niej był

Komar123 - 2009-04-24 22:23:56

ci ludzie maja racje

Kowol - 2009-04-25 08:43:20

@Up
O co ci chodzi?

Maly Wizak - 2009-04-25 09:39:44

Kowol napisał:

@up
jesli masz 8.1 to zaraz zobacze czy sa funkcje.
Super ze gelio twoj rl ale go nie nawidze, jebany klamca z niego

@Maly,
zaraz napisze


VIP DOOR

data/actions/scripts/vip.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerStorageValue(cid, 9371) == -1 then
setPlayerStorageValue(cid, 9371, 1)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Mozesz otworzyc drzwi vip!")
else
doPlayerSendCancel(cid, "Uzyles juz wczesniej medalu.")
end
end

data/actions/actions.xml

Kod:

<action itemid="ID ITEMU" script="vip.lua" />

Teraz
data/actions/scirpts/vipdoor.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} -- pozycje gdzie zteleportuje
if getPlayerStorageValue(cid, 9371) == 1 then
doTeleportThing(cid, newpos)
else
doPlayerSendcancel(cid, "Nie uzyles vip medal.")
end
end

Data/actions/actions.xml

Kod:

<action uniqueid="UID ITEMU" script="vipdoor.lua" />

Kowol dopisz ,żeby VipMedal Znikał!

Kowol - 2009-04-25 10:10:34

ZAmien ten 1 skrypt na

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerStorageValue(cid, 9371) == -1 then
setPlayerStorageValue(cid, 9371, 1)
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, "Mozesz otworzyc drzwi vip!")
doRemoveItem(item.uid, 1)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Uzyles juz wczesniej medalu.")
end
end

BTW JAK TAM OTS? KIEDY RUSZA?

Maly Wizak - 2009-04-25 12:14:54

@yp
Dzieki ;D
Tak myślałem ,że to będzie funkcja "doRemoveOItem" :)

Kowol - 2009-04-27 07:27:35

REFRESH!

Perfan - 2009-04-28 21:12:11

Mam Problem z Qestami mianowicie w actions/scripts mam plik quest.lua a w nim

Spoiler:

-- simple quests based on uniqueId
-- to make quest create chest on map and set its uniqueId to id of quest item

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
    prize = item.uid

    if prize > 0 and prize < 5000 then
        queststatus = getPlayerStorageValue(cid,prize)

        if queststatus == -1 then
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,'You have found a ' .. getItemName(prize) .. '.')
            doPlayerAddItem(cid,prize,1)
            setPlayerStorageValue(cid,prize,1)
        else
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,"It is empty.")
        end

        return 1
    else
        return 0
    end
end

i jak robię quest w rme to robię skrzynie i uid itemu który ma dropnońć i nic skrzynia w grze działa jak bez uid
Pomóżcie plizzz.

Axlii - 2009-05-08 16:03:49

ee to ja poprosze o skrypt

Actions
8.1
eh ulepszanie itemow do byle jakiego poziomu
BRAK SCREENA :P

Betrox - 2009-05-10 01:03:17

Cześ, przoszę o możliwość bllesowania itemków np .; idziemy do npc z magic sword'em i płacimy mu za ulepszenie naszego magic sword'a, i np potem jak look'amy na naszego ms'a to widzimy nie "Magic Sword" tylko "Blessed Magic Sword"

a i no oczywiście zwiększają się możliwości miecza np : więcej ataku, defa...

Tibia : 8,1 -- Evolutions

Dziekuje, myślę że dasz rade

slepy - 2009-05-22 12:51:12

Rodzaj: actions albo movement
Wersja tibii: 8.42
Ma być tak ,że nie będzie można otworzyć wejsc na 1 z danych kratek póki nie przejdziesz jakiegos questa...
Mniej więcej all opisane ^ =)
Wiesz Wejdziesz na kratke Pisze "Costam" cofa cie o 3 kratki i zabiera ci 300hp jesli nie masz tego questu
a jak masz to mozesz na nia wejsc

xXxDanioSxXx - 2009-05-22 14:30:34

@All Up Nie widzicie że On już nie robi, bo został zbanowany ? Temat do zamknięcia.

Glovers - 2010-02-07 20:56:13

Ja tez chce nazwe programy bym porobil , bo mi sie nudzi :P

webmati - 2010-12-29 22:21:58

Witam zajmujecie sie jeszcze tutaj tymi skryptami bo potrzebuje item przerobic a nie wiem jak ;/

Danduk - 2010-12-30 01:57:15

Jak dobrze pamiętam to w weapons przerabiałem , i tam szukasz danej broni najlepiej jeżeli znasz jej ID wtedy szukasz za pomocą CTRL + F danego przedmiotu. Mogę się mylić więc wiesz ziomek.

Grubas221 - 2011-01-20 22:24:40

Globalevents/Global
8.10
--->Otóż probowalem robic kolorowe napisy nad TP bez efektow.Bez Rezultatów.Korzystalem z poradników Gelio i NPC Efekt.Rowniez nic.Problem dotyczy silnika Evo By Torth v.4 .Bardzo prosze szczgolowo opisac wsyzsko poniewaz jestem poczatkujacym skrypterem.Tylko Bardzo Prosze Bez Efektów.Silnik XML

Dantez - 2011-01-21 14:11:23

@Grubas221
Napisałem ci sposób w temacie. Kowol został zbanowany, a tu prawie nie ma skrypterów.

Nie odświeżajcie już tego może ?

Lodging Žuljana