Nie tylko o Tibii i OTS...
mam tu dla was fajny script calkowicie wykonany przezemnie :]
tzn. polega na tym ze z jajka wyklowa sie demon a wiec do tematu xD
w data<actions<scripts dodajemy takie cos czyli demon.lua
-- Create Hydra by new hero --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
pos = getPlayerPosition(cid)
if getTilePzInfo(topos) == 0 then
if getTilePzInfo(pos) == 0 then
if item.itemid == 4850 then
doSummonCreature("Demon", pos)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerSay(cid,"squak",1)
doRemoveItem(item.uid,item.type)
else
doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use that.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You Cannot use this Egg while you are in a Protect Zone.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use this Egg on a protect zone.")
end
return 1
end
Nastepnie w data<actions<scripts (actions.xml) dodajemy
<action itemid="4850" script="demon.lua" />
TE ID 4850 to jest ID hydra egg zabawa polega na tym ze gdy damy na te jajko ctrl+LPM pojawia sie nam demon gdzies 3/4 kratki od ciebie jest to dobra pulapka dla przecietnych noobow on idzie a ty mu jajko pod nogi in daje use i juz go niema xD
Mam nadzieje , ze skrypt sie spodoba
Aha Skrypt dziala tylko pod 7.6 7.8 i 7.92 :] To tyle XD
To na czerwono to nazwa potworka mozna ja zmieniac dowolnie xD
A to na niebiesko to napis jaki ma sie pokazac przy otwarciu jajka xD
Ostatnio edytowany przez new hero (2007-09-26 18:28:35)
Offline
Tutaj moj nastepny post zwiazany z manarune pod kazda tibie :]
A wiec w data<actions<scripts robimy plik o nazwie manarune.LUA a wniej wpisujemy :
Spoiler:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) mag = getPlayerMagLevel(cid) if mag >= 0 then doPlayerSay(cid,"Ahhh.. ta wypasna manaska xD",16) doPlayerAddMana(cid, 10000) if item.type > 1 then doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1) else doRemoveItem(item.uid,1) end else doSendMagicEffect(frompos,2) doPlayerSendCancel(cid,"You are yet to have the Magic Level to use this rune...") end return 1 end
potem w data<actions (actions.xml) dodajemy taka linijke :
Spoiler:
<action itemid="2276" script="manarune.lua" />
To tyle co z manarunka teraz jak ja dodac aby mozna ja bylo kupic.
Wchodzimy w data<NPC<scripts i szukamy tam pliku runes.lua i dodajemy tam w srodku tych wyrazow taka linijke :
Spoiler:
elseif msgcontains(msg, '100 manarune') then
buy(cid,2276,100,100)
aby gracz wiedzial ze jest ona na servie najlepiej bylo by zrobic tak wejsc znowu w runes.lua i jak sie pojawi takie zdanie :
Spoiler:
if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell runes, wands and rods.. , NEW RUNE MANARUNE xD And 1 NEW Rune A N D NEW RUNE MEGA SD xD WOW xD "Spiral" If u want to know how to make Spiral rune then say Death.')
Nalezalo by tam tez w tym zdaniu dodac jest nowa manaruna aby ja kupic trzeba napisac np. 100 manarune i wtedy serv bedzie bardziej wydajny niz reszta nudzacych i usypiajacych servow xD
Offline
Script na latajaca miotle xD. A wiec w data<actions<scripts trzeba dodac miotlaziuu.LUA i wpisac do niej to :
Spoiler:
--miotlaziuu by new hero --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
npos = {x=topos.x, y=topos.y, z=topos.z}
if topos.x < 10000 then
doSendMagicEffect(topos,13)
doPlayerSay(cid,"Ziuuuuuu!!!",16)
doTeleportThing(cid,npos)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Nie telepniesz sie do plecaka ")
end
return 1
end
Nastepnie w data<actions (actions.xml) nalezy dodac taka linijke :]
Spoiler:
<action itemid="2324" script="miotlaziuu.lua" allowfaruse="1" />
Aha ID na nia to 2324 , ale zeby bylo mozna sie nia poruszac przez sciany nalezy usunac linijke :
Spoiler:
allowfaruse="1"
I wtedy bedzie sie mozna nia poruszac poprzez sciany aha mozna sie nia poruszac po wodzie xD
Ostatnio edytowany przez new hero (2007-09-25 23:04:12)
Offline
Stary naucz sie edytowac bo Banana zbierzesz
i nie nabijaj se w taki sposob postow >.<
Ostatnio edytowany przez lepus14 (2007-09-26 15:02:44)
Offline
Mam wla was swojego wlasnego potworka do zeczy :] w data<monsters twozymy plik pudzian.xml a wnim piszemy to :
Spoiler:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Pudzian" level="100" maglevel="20" experience="1000" pushable="0" armor="50" speed="80" defense="50" canpushitems="1" staticattack="50" changetarget="250">
<health now="2000" max="2000"/>
<look type="116" corpse="4268"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="2000"/>
<blood color="199" effect="0" splash="255"/>
<attacks>
<attack type="melee" maxdamage="60" cycleticks="2000" probability="100"/>
<attack type="instant" name="exura vita" exhaustion="0" cycleticks="600" probability="135"/>
<attack type="instant" name="devil x" exhaustion="0" cycleticks="4500" probability="60"/>
<attack type="instant" name="devil y" exhaustion="0" cycleticks="7000" probability="30"/>
<attack type="instant" name="utani mega hur" exhaustion="0" cycleticks="3500" probability="60"/>
</attacks>
<defenses>
<defense immunity="invisible"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="drunk"/>
<defense immunity="energy"/>
<defense immunity="fire"/>
</defenses>
<voices>
<voice sentence="TY NOOBIE!"/>
<voice sentence="JA KOKS TY FLAK xD!!!!"/>
<voice sentence="TWOJA STARA TO NOOB xD!"/>
<voice sentence="ZAL xD!"/>
</voices>
<loot>
<item id="2160" countmax="5" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2152" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2471" chance="10000"/>
<item id="2466" chance="10000"/>
<item id="2505" chance="10000"/>
<item id="2514" chance="10000"/>
<item id="1987" chance="333333">
<item id="2640" chance="10000"/>
<item id="2138" chance="10000"/>
<inside>
<item id="2471" chance="10000"/>
<item id="2474" chance="10000"/>
<item id="2149" chance="10000"/>
<item id="2640" chance="10000"/>
<item id="2653" chance="10000"/>
<item id="2390" chance="10000"/>
<item id="2408" chance="10000"/>
<item id="2453" chance="10000"/>
<item id="2150" chance="10000"/>
<item id="2151" chance="10000"/>
<item id="2538" chance="10000"/>
</inside>
</item>
</loot>
<voices>
<voice sentence="Masz z bani!"/>
<voice sentence="IDE SPAC xD!"/>
</voices>
<summons maxSummons="5">
<summon name="Cyclops" chance="1000"/>
</summons>
</monster>
[/sopiler]
Potem w monsters.xml dodajemy taka linijke :
[spolier]<monster name="Pudzian" file="pudzian.xml" />
Aha ten monsters.xml znajduje sie w tym samym folderze co all powory czyli wchodzimy w monsteres i naciskamy "mo" powinno nam sie to pojawic :]
AHA zapomnial bym ten potwor jes tylko dla bardzo high lvl wiec nie radze robic inwazji znim poniewaz :
on summonuje demony orshe i devile wiec radze dac tylko kilka takich pudzianow , najlepiej tylko do questow to tyle :]
Ostatnio edytowany przez new hero (2007-09-26 21:30:11)
Offline
Koles to ze ty sie nie znasz na ots a ja sie znam to nie musisz odrazu grozic chyba ze masz rodzine patologiczna to tylko tego cie nauczyli :]
Nie nabijam postow tylko pomagam newbie wiec ... dziubek :]
Aha koles nie wiedzialem ze tu mozna banana dostac naucz sie pisac dopiero potem wchodz na fora :]
taka moja rada chyba , ze chcesz sobie zepsuc reputacje tutaj a ja ci to moge zalatwic wiec nie pyskuj tylko powiedz dziekuje ze pomagasz nie doswaidczonym w sprawach ots , a teraz zegnam :]
Ostatnio edytowany przez new hero (2007-09-26 15:08:35)
Offline
Wydaje mi się, że widziałem już na tym forum skrypt do manarune i latającej miotły, a "pudzian" to potwór zupełnie bez sensu.Powody?
1.Jest duuużo za silny.
2.Niektórzy nie mają na otsie potworów o nazwie "Devil"
3.On przyzywa 20 devili.
4.Lekko powiem brzydko się wyraża.
5.Ma obrone i armor po 500 czyli jest prawie niezniszczalny(przy jego hp można powiedzieć niezniszczalny.)
Jeszcze nabijasz postyi tłumaczysz sie "pomaganiem niewbie" ...
Dalej mówisz, że znasz sie na ots, a robisz takie tematy.
Offline
ja pierdole nie no edytowac widac nie umie albo slepy ze taka funkcja po 1 pohujowy pudzian nie lepiej juz dawac pod 7.6 np. skrypty takie jak wise man mystic hero lub jakies boosy wysmyslone potworkow behemotow np. orcow boos ale nie za silne a nie jebiecie jakies gowno z ots exp 50x+ co wogule jest pojebane malo hp ale leje w huj i slaby exp co to ku..rwa jest
Offline
Mam Tu Dla Was Skript [7.6] Na kopanie kasy z ziemi xD robimy plik mining.LUA i wpisujemy do niego to :
Spoiler:
-- Mining xD
-- Please understand this is more of a bug fix release
-- Coded by new hero, some credits to twiz for giving an example of his V1.0
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
Level = getPlayerLevel(cid)
ClubSkill = getPlayerSkill(cid,1)
if item2.actionid == 5000 and -- set the action id of rocks
Level >= 20 -- set the level requirement to be able to mine
and
ClubSkill >= 20 -- set the club skill requirement to be able to mine
then
rand = math.random(1,2000)
if rand < 20 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A fierce Giant Worm came out of the pile of rocks!")
doSummonCreature("Giant Worm", topos)
elseif rand == 1300 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have found a golden nugget.")
doPlayerAddItem(cid,2157,1)
elseif rand > 1995 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have found a diamond.")
doPlayerAddItem(cid,2145,1)
elseif rand >500 and rand <700 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"OMG A CRAFTING ORE!")
doPlayerAddItem(cid,2225,7)
elseif rand >700 and rand <1000 then
doPlayerAddItem(cid,2160,5)
elseif rand >1000 and rand <1300 then
doPlayerAddItem(cid,2160,4)
elseif rand >300 and rand <600 then
doPlayerAddItem(cid,2160,5)
elseif rand >1500 and rand <1800 then
doPlayerAddItem(cid,2160,7)
elseif rand >1100 and rand <1400 then
doPlayerAddItem(cid,2160,10)
elseif rand >800 and rand <1100 then
doPlayerAddHealth(cid,-100)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You lost hitpoints due to exhaustion of mining.")
elseif rand >500 and rand <800 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have found a ruby.")
doPlayerAddItem(cid,2147,1)
elseif rand >550 and rand <800 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A fierce Giant Worm came out of the pile of rocks!")
doSummonCreature("Giant Worm", topos)
elseif rand == 40 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A fierce dwarf guard came out of the pile of rocks!")
doSummonCreature("Dwarf Guard", topos)
elseif rand == 20 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You hit the rock to hard making a hole, A orshabaal comes up striaght from hell!")
doSummonCreature("Orshabaal", topos)
elseif rand >2000 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Earthquake!")
doPlayerAddHealth(cid,-100)
elseif rand == 100 and rand <140 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A weak troll has appeared from the pile of rocks!")
doSummonCreature("Troll", topos)
elseif rand == 200 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A dwarf soldier came out of the pile of rocks!")
doSummonCreature("Dwarf Soldier", topos)
elseif rand >= 200 and rand <255 then
doRemoveItem(item.uid,1)
doSendMagicEffect(topos,2)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Your pick has been heavily damaged and broke...")
end
doSendMagicEffect(topos,3)
doPlayerAddSkillTry(cid,1,100)
doPlayerSay(cid,"~Clank",1)
else
doPlayerSendCancel(cid,"You either are not mining on the specific rock or you do not have the required level(20) or club skill(20) to mine.")
end
return 1
end
Teraz do data/actions/actions.XML wklejamy to :
Spoiler:
<action itemid="2553" script="mining.lua" />
2553 to ID picka którym będziemy kopać ,Teraz trzeba zrobić Monstera który będzie sie pojawiał Od czasu do czasu gdy będziemy kopać :
Robimy plik Giant Worm.XML i do niego wklejamy to :
Spoiler:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Giant Worm" level="100" maglevel="50" experience="7000" pushable="0" armor="30" defense="20" canpushitems="0" staticattack="1000" changetarget="200" speed="316">
<health now="95000" max="95000"/>
<look type="26" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2824"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>
<attacks>
<attack type="melee" maxdamage="2000"/>
<attack type="rune" name="paralyze" exhaustion="50" cycleticks="6000" probability="50"/>
<attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="6000" />
</attacks>
<defenses>
<defense immunity="invisible"/>
</defenses>
<loot>
<item id="2160" countmax="20" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2671" countmax="2" chance1="50000" chancemax="0"/>//ham
<item id="2671" countmax="2" chance1="50000" chancemax="0"/>//ham
<item id="2474" chance="900"/>//winged
<item id="2472" chance="900"/>//mpa
<item id="2480" chance="15000"/>//legion
<item id="1987" chance="100000">
<inside>
<item id="2398" chance="20000"/>//mace
<item id="2530" chance="10000"/>//cooper shield
<item id="2376" chance="20000"/>//sword
<item id="2412" chance="10000"/>//katana
</inside>
</item>
</loot>
<voices>
<voice sentence="zIFU GAY!" cycleticks="5000" probability="60"/>
<voice sentence="aLEX ESTA EN EL CINE" cycleticks="5000" probability="40"/>
</voices>
</monster>
A teraz do data/monster/monsters.XML wklejamy to :
Spoiler:
<monster name="Giant Worm" file="giant worm.xml" />
I już gotowe! Teraz trzeba zrobić na mapie żeby można było kopać więc na mapie robimy skały typu ID 386 ,387... i w Properties ustawiamy Action Id :5000 i już skrypt jest skończony ale żeby kopać najlepiej zrobić jakiś skrypt z pickiem i NPC'a sprzedającego PICKi.
Przepraszam za błędy jak jakieś były.
A ja do uzupełnienia zrobiłem skrypt NPC który sprzedaje kilofy i łopaty :
Spoiler:
-- By new hero --
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if (msgcontains(msg, 'hi') and focus == 0) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell picks (50gps) and shovels (20gps).')
focus = cid
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')
elseif focus == cid then
talk_start = os.clock()
if msgcontains(msg, 'pick') then
buy(cid,2553,1,50)
elseif msgcontains(msg, 'shovel') then
buy(cid,2554,1,20)
elseif msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
end
end
end
Gornik.xml :
Spoiler:
<?xml version="1.0"?>
<npc name="Gornik" script="data/npc/scripts/pick.lua" access="3">
<look type="131" head="57" body="57" legs="57" feet="57"/>
</npc>
Aha aby mogl on kopac lopata a nie kilofem poprostu zamieniamy :
Spoiler:
<action itemid="2553" script="mining.lua" />
na :
Spoiler:
<action itemid="2554" script="mining.lua" />
Pozdrawiam,
new hero xD
Offline
ee UFOLAZU loos moze cos tam napisales ale po jakiemu po hebrajsku nie zabardzo potrafie wes to popraw bo nikt nie zczai oco ci biega :]
NAPEWNO CI POMOGLEM :]
Offline
ciekawe czy wejdzie jakis mod i czy da ci bana ze regulaminu nie przestrzegasz
a czego nie rozumiesz co to wise man albo myst hero to potworki duzo ludzi ich szuka do ots bo sa fajne ale malo kto je ma bally itp.
Offline