new hero - 2007-09-25 22:42:15 |
mam tu dla was fajny script calkowicie wykonany przezemnie :] tzn. polega na tym ze z jajka wyklowa sie demon a wiec do tematu xD w data<actions<scripts dodajemy takie cos czyli demon.lua
-- Create Hydra by new hero -- function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
pos = getPlayerPosition(cid)
if getTilePzInfo(topos) == 0 then if getTilePzInfo(pos) == 0 then
if item.itemid == 4850 then doSummonCreature("Demon", pos) doSendMagicEffect(topos,12) doPlayerSay(cid,"squak",1) doRemoveItem(item.uid,item.type) else
doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use that.") end else doPlayerSendCancel(cid,"You Cannot use this Egg while you are in a Protect Zone.") end else doPlayerSendCancel(cid,"You cannot use this Egg on a protect zone.") end
return 1
end
Nastepnie w data<actions<scripts (actions.xml) dodajemy
<action itemid="4850" script="demon.lua" />
TE ID 4850 to jest ID hydra egg zabawa polega na tym ze gdy damy na te jajko ctrl+LPM pojawia sie nam demon gdzies 3/4 kratki od ciebie jest to dobra pulapka dla przecietnych noobow on idzie a ty mu jajko pod nogi in daje use i juz go niema xD Mam nadzieje , ze skrypt sie spodoba Aha Skrypt dziala tylko pod 7.6 7.8 i 7.92 :] To tyle XD
To na czerwono to nazwa potworka mozna ja zmieniac dowolnie xD A to na niebiesko to napis jaki ma sie pokazac przy otwarciu jajka xD
|
new hero - 2007-09-25 22:54:20 |
Tutaj moj nastepny post zwiazany z manarune pod kazda tibie :] A wiec w data<actions<scripts robimy plik o nazwie manarune.LUA a wniej wpisujemy :
Spoiler:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) mag = getPlayerMagLevel(cid) if mag >= 0 then doPlayerSay(cid,"Ahhh.. ta wypasna manaska xD",16) doPlayerAddMana(cid, 10000) if item.type > 1 then doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1) else doRemoveItem(item.uid,1) end else doSendMagicEffect(frompos,2) doPlayerSendCancel(cid,"You are yet to have the Magic Level to use this rune...") end return 1 end
potem w data<actions (actions.xml) dodajemy taka linijke :
Spoiler:<action itemid="2276" script="manarune.lua" />
To tyle co z manarunka teraz jak ja dodac aby mozna ja bylo kupic. Wchodzimy w data<NPC<scripts i szukamy tam pliku runes.lua i dodajemy tam w srodku tych wyrazow taka linijke :
Spoiler: elseif msgcontains(msg, '100 manarune') then buy(cid,2276,100,100)
aby gracz wiedzial ze jest ona na servie najlepiej bylo by zrobic tak wejsc znowu w runes.lua i jak sie pojawi takie zdanie :
Spoiler:if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell runes, wands and rods.. , NEW RUNE MANARUNE xD And 1 NEW Rune A N D NEW RUNE MEGA SD xD WOW xD "Spiral" :D If u want to know how to make Spiral rune then say Death.')
Nalezalo by tam tez w tym zdaniu dodac jest nowa manaruna aby ja kupic trzeba napisac np. 100 manarune i wtedy serv bedzie bardziej wydajny niz reszta nudzacych i usypiajacych servow xD
|
new hero - 2007-09-25 23:00:16 |
Script na latajaca miotle xD. A wiec w data<actions<scripts trzeba dodac miotlaziuu.LUA i wpisac do niej to :
Spoiler:
--miotlaziuu by new hero --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
npos = {x=topos.x, y=topos.y, z=topos.z}
if topos.x < 10000 then doSendMagicEffect(topos,13) doPlayerSay(cid,"Ziuuuuuu!!!",16) doTeleportThing(cid,npos) else doPlayerSendCancel(cid, "Nie telepniesz sie do plecaka :P") end
return 1 end
Nastepnie w data<actions (actions.xml) nalezy dodac taka linijke :]
Spoiler:<action itemid="2324" script="miotlaziuu.lua" allowfaruse="1" />
Aha ID na nia to 2324 , ale zeby bylo mozna sie nia poruszac przez sciany nalezy usunac linijke :
I wtedy bedzie sie mozna nia poruszac poprzez sciany aha mozna sie nia poruszac po wodzie xD
|
lepus14 - 2007-09-26 15:02:15 |
Stary naucz sie edytowac bo Banana zbierzesz :/
i nie nabijaj se w taki sposob postow >.<
|
new hero - 2007-09-26 15:04:26 |
Mam wla was swojego wlasnego potworka do zeczy :] w data<monsters twozymy plik pudzian.xml a wnim piszemy to :
Spoiler:<?xml version="1.0"?> <monster name="Pudzian" level="100" maglevel="20" experience="1000" pushable="0" armor="50" speed="80" defense="50" canpushitems="1" staticattack="50" changetarget="250"> <health now="2000" max="2000"/> <look type="116" corpse="4268"/> <combat targetdistance="1" runonhealth="2000"/> <blood color="199" effect="0" splash="255"/> <attacks> <attack type="melee" maxdamage="60" cycleticks="2000" probability="100"/> <attack type="instant" name="exura vita" exhaustion="0" cycleticks="600" probability="135"/> <attack type="instant" name="devil x" exhaustion="0" cycleticks="4500" probability="60"/> <attack type="instant" name="devil y" exhaustion="0" cycleticks="7000" probability="30"/> <attack type="instant" name="utani mega hur" exhaustion="0" cycleticks="3500" probability="60"/> </attacks> <defenses> <defense immunity="invisible"/> <defense immunity="poison"/> <defense immunity="paralyze"/> <defense immunity="drunk"/> <defense immunity="energy"/> <defense immunity="fire"/> </defenses> <voices> <voice sentence="TY NOOBIE!"/> <voice sentence="JA KOKS TY FLAK xD!!!!"/> <voice sentence="TWOJA STARA TO NOOB xD!"/> <voice sentence="ZAL xD!"/> </voices> <loot>
<item id="2160" countmax="5" chance1="100000" chancemax="0"/> <item id="2152" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/> <item id="2471" chance="10000"/> <item id="2466" chance="10000"/> <item id="2505" chance="10000"/> <item id="2514" chance="10000"/> <item id="1987" chance="333333"> <item id="2640" chance="10000"/> <item id="2138" chance="10000"/> <inside> <item id="2471" chance="10000"/> <item id="2474" chance="10000"/> <item id="2149" chance="10000"/> <item id="2640" chance="10000"/> <item id="2653" chance="10000"/> <item id="2390" chance="10000"/> <item id="2408" chance="10000"/> <item id="2453" chance="10000"/> <item id="2150" chance="10000"/> <item id="2151" chance="10000"/> <item id="2538" chance="10000"/> </inside> </item> </loot> <voices> <voice sentence="Masz z bani!"/> <voice sentence="IDE SPAC xD!"/> </voices> <summons maxSummons="5"> <summon name="Cyclops" chance="1000"/> </summons> </monster> [/sopiler]
Potem w monsters.xml dodajemy taka linijke : [spolier]<monster name="Pudzian" file="pudzian.xml" />
Aha ten monsters.xml znajduje sie w tym samym folderze co all powory czyli wchodzimy w monsteres i naciskamy "mo" powinno nam sie to pojawic :]
AHA zapomnial bym ten potwor jes tylko dla bardzo high lvl wiec nie radze robic inwazji znim poniewaz : on summonuje demony orshe i devile wiec radze dac tylko kilka takich pudzianow , najlepiej tylko do questow to tyle :]
|
new hero - 2007-09-26 15:05:59 |
Koles to ze ty sie nie znasz na ots a ja sie znam to nie musisz odrazu grozic chyba ze masz rodzine patologiczna to tylko tego cie nauczyli :] Nie nabijam postow tylko pomagam newbie wiec ... dziubek :]
Aha koles nie wiedzialem ze tu mozna banana dostac naucz sie pisac dopiero potem wchodz na fora :] taka moja rada chyba , ze chcesz sobie zepsuc reputacje tutaj a ja ci to moge zalatwic wiec nie pyskuj tylko powiedz dziekuje ze pomagasz nie doswaidczonym w sprawach ots , a teraz zegnam :]
|
Misiek - 2007-09-26 16:30:43 |
a kto ty ze tak mu grozisz ??
|
Ustii - 2007-09-26 20:52:21 |
Wydaje mi się, że widziałem już na tym forum skrypt do manarune i latającej miotły, a "pudzian" to potwór zupełnie bez sensu.Powody? 1.Jest duuużo za silny. 2.Niektórzy nie mają na otsie potworów o nazwie "Devil" 3.On przyzywa 20 devili. 4.Lekko powiem brzydko się wyraża. 5.Ma obrone i armor po 500 czyli jest prawie niezniszczalny(przy jego hp można powiedzieć niezniszczalny.) Jeszcze nabijasz postyi tłumaczysz sie "pomaganiem niewbie" ... Dalej mówisz, że znasz sie na ots, a robisz takie tematy.
|
UFOLAZU - 2007-09-27 22:40:10 |
ja pierdole nie no edytowac widac nie umie albo slepy ze taka funkcja po 1 pohujowy pudzian nie lepiej juz dawac pod 7.6 np. skrypty takie jak wise man mystic hero lub jakies boosy wysmyslone potworkow behemotow np. orcow boos ale nie za silne a nie jebiecie jakies gowno z ots exp 50x+ co wogule jest pojebane malo hp ale leje w huj i slaby exp co to ku..rwa jest
|
new hero - 2007-09-27 22:46:21 |
Mam Tu Dla Was Skript [7.6] Na kopanie kasy z ziemi xD robimy plik mining.LUA i wpisujemy do niego to :
Spoiler:-- Mining xD -- Please understand this is more of a bug fix release -- Coded by new hero, some credits to twiz for giving an example of his V1.0 function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) Level = getPlayerLevel(cid) ClubSkill = getPlayerSkill(cid,1) if item2.actionid == 5000 and -- set the action id of rocks Level >= 20 -- set the level requirement to be able to mine and ClubSkill >= 20 -- set the club skill requirement to be able to mine then rand = math.random(1,2000) if rand < 20 then doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A fierce Giant Worm came out of the pile of rocks!") doSummonCreature("Giant Worm", topos) elseif rand == 1300 then doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have found a golden nugget.") doPlayerAddItem(cid,2157,1) elseif rand > 1995 then doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have found a diamond.") doPlayerAddItem(cid,2145,1) elseif rand >500 and rand <700 then doPlayerSendTextMessage(cid,22,"OMG A CRAFTING ORE!") doPlayerAddItem(cid,2225,7) elseif rand >700 and rand <1000 then doPlayerAddItem(cid,2160,5) elseif rand >1000 and rand <1300 then doPlayerAddItem(cid,2160,4) elseif rand >300 and rand <600 then doPlayerAddItem(cid,2160,5) elseif rand >1500 and rand <1800 then doPlayerAddItem(cid,2160,7) elseif rand >1100 and rand <1400 then doPlayerAddItem(cid,2160,10) elseif rand >800 and rand <1100 then doPlayerAddHealth(cid,-100) doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You lost hitpoints due to exhaustion of mining.") elseif rand >500 and rand <800 then doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have found a ruby.") doPlayerAddItem(cid,2147,1) elseif rand >550 and rand <800 then doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A fierce Giant Worm came out of the pile of rocks!") doSummonCreature("Giant Worm", topos) elseif rand == 40 then doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A fierce dwarf guard came out of the pile of rocks!") doSummonCreature("Dwarf Guard", topos) elseif rand == 20 then doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You hit the rock to hard making a hole, A orshabaal comes up striaght from hell!") doSummonCreature("Orshabaal", topos) elseif rand >2000 then doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Earthquake!") doPlayerAddHealth(cid,-100) elseif rand == 100 and rand <140 then doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A weak troll has appeared from the pile of rocks!") doSummonCreature("Troll", topos) elseif rand == 200 then doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A dwarf soldier came out of the pile of rocks!") doSummonCreature("Dwarf Soldier", topos) elseif rand >= 200 and rand <255 then doRemoveItem(item.uid,1) doSendMagicEffect(topos,2) doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Your pick has been heavily damaged and broke...") end doSendMagicEffect(topos,3) doPlayerAddSkillTry(cid,1,100) doPlayerSay(cid,"~Clank",1) else doPlayerSendCancel(cid,"You either are not mining on the specific rock or you do not have the required level(20) or club skill(20) to mine.") end return 1 end
Teraz do data/actions/actions.XML wklejamy to :
Spoiler:<action itemid="2553" script="mining.lua" />
2553 to ID picka którym będziemy kopać ,Teraz trzeba zrobić Monstera który będzie sie pojawiał Od czasu do czasu gdy będziemy kopać : Robimy plik Giant Worm.XML i do niego wklejamy to :
Spoiler:<?xml version="1.0"?> <monster name="Giant Worm" level="100" maglevel="50" experience="7000" pushable="0" armor="30" defense="20" canpushitems="0" staticattack="1000" changetarget="200" speed="316"> <health now="95000" max="95000"/> <look type="26" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2824"/> <combat targetdistance="1" runonhealth="0"/> <attacks> <attack type="melee" maxdamage="2000"/> <attack type="rune" name="paralyze" exhaustion="50" cycleticks="6000" probability="50"/> <attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="6000" /> </attacks>
<defenses> <defense immunity="invisible"/> </defenses>
<loot> <item id="2160" countmax="20" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2671" countmax="2" chance1="50000" chancemax="0"/>//ham
<item id="2671" countmax="2" chance1="50000" chancemax="0"/>//ham <item id="2474" chance="900"/>//winged <item id="2472" chance="900"/>//mpa
<item id="2480" chance="15000"/>//legion
<item id="1987" chance="100000"> <inside>
<item id="2398" chance="20000"/>//mace
<item id="2530" chance="10000"/>//cooper shield
<item id="2376" chance="20000"/>//sword
<item id="2412" chance="10000"/>//katana </inside> </item> </loot> <voices> <voice sentence="zIFU GAY!" cycleticks="5000" probability="60"/> <voice sentence="aLEX ESTA EN EL CINE" cycleticks="5000" probability="40"/> </voices> </monster>
A teraz do data/monster/monsters.XML wklejamy to :
Spoiler:<monster name="Giant Worm" file="giant worm.xml" />
I już gotowe! Teraz trzeba zrobić na mapie żeby można było kopać więc na mapie robimy skały typu ID 386 ,387... i w Properties ustawiamy Action Id :5000 i już skrypt jest skończony ale żeby kopać najlepiej zrobić jakiś skrypt z pickiem i NPC'a sprzedającego PICKi. Przepraszam za błędy jak jakieś były.
A ja do uzupełnienia zrobiłem skrypt NPC który sprzedaje kilofy i łopaty :
Spoiler:-- By new hero -- focus = 0 talk_start = 0 target = 0 following = false attacking = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos) if focus == cid then selfSay('Good bye then.') focus = 0 talk_start = 0 end end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str) return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)')) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) msg = string.lower(msg)
if (msgcontains(msg, 'hi') and focus == 0) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell picks (50gps) and shovels (20gps).') focus = cid talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')
elseif focus == cid then talk_start = os.clock()
if msgcontains(msg, 'pick') then buy(cid,2553,1,50) elseif msgcontains(msg, 'shovel') then buy(cid,2554,1,20)
elseif msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!') focus = 0 talk_start = 0 end end end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink() if (os.clock() - talk_start) > 30 then if focus > 0 then selfSay('Next Please...') end focus = 0 end if focus ~= 0 then if getDistanceToCreature(focus) > 5 then selfSay('Good bye then.') focus = 0 end end end
Gornik.xml :
Spoiler:<?xml version="1.0"?> <npc name="Gornik" script="data/npc/scripts/pick.lua" access="3"> <look type="131" head="57" body="57" legs="57" feet="57"/> </npc>
Aha aby mogl on kopac lopata a nie kilofem poprostu zamieniamy :
Spoiler:<action itemid="2553" script="mining.lua" />
na :
Spoiler:<action itemid="2554" script="mining.lua" />
Pozdrawiam, new hero xD
|
new hero - 2007-09-27 22:51:03 |
ee UFOLAZU loos moze cos tam napisales ale po jakiemu po hebrajsku nie zabardzo potrafie wes to popraw bo nikt nie zczai oco ci biega :] NAPEWNO CI POMOGLEM :]
|
UFOLAZU - 2007-09-28 11:29:29 |
ciekawe czy wejdzie jakis mod i czy da ci bana ze regulaminu nie przestrzegasz
a czego nie rozumiesz co to wise man albo myst hero to potworki duzo ludzi ich szuka do ots bo sa fajne ale malo kto je ma bally itp.
|