Nie tylko o Tibii i OTS...
@Helian To Ma Być Że Po Kolei Wali ??
@Maly Wizak Napisz Jak Ma Wyglądać ...
@1DeVoP2 Co To WOI ?? ... >.< <-- Nie Jestem Tibijczykiem
Offline
Wiem! zrob ze kazdy z typow czar po kolei a tutaj 2 czar tylko ze w jednej sekundzie jak mozesz tak zrob ^^ bede wdzieczny i bedzie + D:
Ostatnio edytowany przez ~Helian~ (2008-06-30 18:54:05)
Offline
Hmm, nie wiem czy to sie zalicza do "czarów na zamówienie" ale chciałbym, żebyś mi zrobił taką rune która znika po użyciu, nawet jeśli mam w config wpisane, że się nie kończą runy.
Wiem, że to możliwe bo na wielu OTS tak właśnie działa manaruna
I jak najszybciej bym prosił Jak zrobisz jeszcze dzisiaj to dam 2 plusy, bo bardzo potrzebuje
Ostatnio edytowany przez PanDemon (2008-07-01 09:53:22)
Offline
Dobra nie wiem czy sie da ale chciał bym taki czar:
1. Zasięgu nie dam bo ma walić w obojętnie jakich miejscach tylko żeby sie zmieniały po każdym użyciu czaru. ale jakoś tak w obrębie ue...
2. ma walić z sd.
3. nazwa to: Exevo vin res
Nie wiem czy da sie tak zrobić ale jak tak to poprosze. Powodzenia!
Offline
@~Helian~ Zaraz Ci Dam Czar
@PanDemon Wystarczy, Że Dokleisz Takową Linijkę Do Runki :
Spoiler:
doRemoveItem(item.uid,1)
end
@Shizune Nie Umiem Takich Czarów , Może Nie Długo
@Maly Wizak Zaraz Ci Dam Czar
Ostatnio edytowany przez Hero (2008-07-01 12:35:32)
Offline
Siema chcialbym zamowic czar
Zeby walil z zarazy zasieg tak jak exevo gran mas vis
Czar dla knighta
Offline
Hmmm... Zarazy A Co To Takiego ??
@Helian Dla Ciebie
SS \/ <-- Nie Da Się Całego Umieścić, Ale Widać
data/spells/spells.xml
Spoiler:
<instant name="mEGA eXORI" words="exevo ex" lvl="60" maglv="40" mana="1200" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="mega ex.lua"><vocation id="2"/><vocation id="6"/></instant>
Na Czerwono <-- Ustaw Sobie Dla Kogo Ma Być
data/spells/scripts/mega ex.lua
Spoiler:
local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 9)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -140, -1.6, -140)
local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 39)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -140, -1.6, -140)
local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, 17)
setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -140, -1.6, -140)
local combat4 = createCombatObject()
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_FRIGO)
setCombatFormula(combat4, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -140, -1.6, -140)
arr1 = {
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
}
arr2 = {
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
}
arr3 = {
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
}
arr4 = {
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
}
local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)
local area3 = createCombatArea(arr3)
local area4 = createCombatArea(arr4)
setCombatArea(combat1, area1)
setCombatArea(combat2, area2)
setCombatArea(combat3, area3)
setCombatArea(combat4, area4)
local function onCastSpell1(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var)
end
local function onCastSpell2(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)
end
local function onCastSpell3(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat3, parameters.var)
end
local function onCastSpell4(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat4, parameters.var)
end
function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1, combat2 = combat2, combat3 = combat3, combat4 = combat4 }
addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 200, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 400, parameters)
addEvent(onCastSpell4, 600, parameters)
end
ps Chyba o To Chodziło Nie ??
Ostatnio edytowany przez Hero (2008-07-01 13:11:53)
Offline
Zaraza tzn xD chodzi mi o takie cós co zostaje po dedzie slima ?
Offline
@up Nie Da Sie.... Przynajmniej Ja Nie Potrafię
Offline
A runke moge zamowic ?
Offline
Offline
Hero dzieki zarabisty czar ^^
aha.. i dostales + za ten czar ^^
Ostatnio edytowany przez ~Helian~ (2008-07-01 15:10:50)
Offline
Pytałeś co to woi chodzi mi o ognistą kule
Offline