Nie tylko o Tibii i OTS...
Dimek Mi Podsunął Ten Pomysł
Chyba Wiecie O Co Chodzi
Podajecie :
-Najlepiej Screen
-Jaki Obszar
-Jak Ma Wyglądać
Pzdr
Offline
jA Bym chciał czar dla knighta
exevo gran mas knight/ a zasieg taki
local arr = {
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 3, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0}
}
a i zeby waliło z nutek niebieskich najlepiej
Ostatnio edytowany przez Dimek (2008-06-13 17:30:30)
Offline
Ja chce czar dla sorca druda ms i ed zasieg jak w exevo gran mas vis tez z nutek niebieskich
2009-02-23 - data mianowania na Redaktora
2010-08-26 - data rezygnacji
Offline
Lol żeś sie wysilił... Czar na zamówienie? Załóż temat "skrypt na zamówienie", bo wiele osób umie robić czary, a mało skrypty
Offline
Ja Nie Jestem Skrypterem Tylko Umiem Dobrze Robić Czary (Chociaż Czasami Nie Wychodzą )
Czar Dla Dimka SS \/
data/spells/spells.xml
Spoiler:
<instant name="Nutki" words="exevo gran mas knight" lvl="250" maglv="100" mana="2500" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="nutki.lua"><vocation id="4"/><vocation id="8"/></instant>
data/spells/scripts/nutki.lua
Spoiler:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 23)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -5000, -1.6, -5000)
local arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
PS.@Dimek A Jednak Dobrze Działa
@Dantez Jak Ma Się Nazywać??
Ostatnio edytowany przez GoD Hero (2008-06-13 18:23:44)
Offline
GoD Hero wielkie dzieki właśnie robie ots więc sie przyda
a GOD Hero rób czary oni se nazwe zmeinią
Offline
Oki, Już Robie
Zaraz Będzie Edit
SS \/
data/spells/spells.xml
Spoiler:
<instant name="ue nutki" words="exevo gran mas nutki" lvl="60" maglv="40" mana="1200" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="ue.lua"><vocation id="1"/><vocation id="5"/><vocation id="2"/><vocation id="6"/></instant>
data/spells/scripts/ue.lua
Spoiler:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 23)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -150, -1.6, -150)
arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Ostatnio edytowany przez GoD Hero (2008-06-13 19:26:37)
Offline
Lal no człowieku czy ty jesteś kompletnie ślepy przecierz pisze:
Spoiler:
Podajecie :
-Najlepiej Screen
-Jaki Obszar
-Jak Ma Wyglądać
Offline
GoD hero mam prosbe chcialbym czar
Nazwa "RUN"
Biega 5 razy szybciej niz gm na 10000lv na 'utani gran hur'
odwdzięcze się
Ostatnio edytowany przez maniussiowaty (2008-06-14 14:30:05)
Offline
Następny Czar Prosił Mnie Gość To Mu Zrobiłem
@maniussiowaty Dla Ciebie Zaraz Coś Lookne
SS \/
data/spells/spells.xml
Spoiler:
<instant name="erex" words="exevo gran mas erex" lvl="60" maglv="40" mana="1200" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="erex.lua"><vocation id="1"/><vocation id="5"/></instant>
Na Czerwono Oczywiście Można Zmienić
data/spells/scripts/erex.lua
Spoiler:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 11)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -150, -1.6, -150)
arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
To Dla maniussiowaty
SS \/
data/spells/spells.xml
Spoiler:
<instant name="Mega Haste" words="run" selftarget="1" aggressive="0" lvl="10000" maglv="10" mana="100" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="mega haste.lua"><vocation id="2"/><vocation id="1"/><vocation id="6"/><vocation id="5"/></instant>
To Na Czerwono Można Zmienić
data/spells/scripts/mega haste.lua
Spoiler:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_GREEN)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)
local condition = createConditionObject(CONDITION_HASTE)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 20000)
setConditionFormula(condition, 1.5, -5, 1.7, -3)
setCombatCondition(combat, condition)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Ostatnio edytowany przez GoD Hero (2008-06-14 16:33:18)
Offline
Tez zrobilem czar ;p moj 1 Czar jest dla Knighta i Elite Knighta taki sam zasieg jak w exori ale z serdzuszek
Moze w poniektorych OTS nie dzialac na Evo pujdzie napewno
Tworzymy el.xml i w nim
Spoiler:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 35)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -250)
arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 3, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Pozniej do spells.xml
Spoiler:
<instant name="Exori Love" words="exori love" lvl="33" maglv="4" mana="160" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="el.lua"><vocation name="Knight"/><vocation name="Elite Knight"/></instant>
@Edit
Tak jak mowilem kiedys juz moge stawiac + i -.Wiec dla GoD Hero +
Ostatnio edytowany przez Dantez (2008-06-14 17:02:43)
2009-02-23 - data mianowania na Redaktora
2010-08-26 - data rezygnacji
Offline
Heh Wielkie Thx A Co Do Czaru To Nawet.
Offline
kk nowy czar ma byc na cały obraz tibi ma wyglądac tak samo jak ten z nutkami tylko nutki mają byc zółte
i to ma byc dla sorca palla druida i knighta
Offline
Cześć GoD Hero!
Chciałbym Czar Taki :
Obszar :
local arr = {
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 3, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 0}
}
Żeby Waliło Wszystkim : Czyli Exori (te mieczyki) , energia , lód , płomień itp. OPRÓCZ NATRURY !? (no wiecie chyba czego?) xD
Ostatnio edytowany przez Scizor (2008-06-14 17:18:53)
Offline