Forum nie tylko o Tibii i OTS...

Nie tylko o Tibii i OTS...

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#31 2009-04-09 09:13:51

Kowol

Zbanowany

3782990
Zarejestrowany: 2009-04-08
Posty: 153

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

Maly Wizak napisał:

Rodzaj: actions
Wersja tibii: 8.10(+ inne ,nie wiem jakie)
Ma być tak ,że nie będzie można otworzyć drzwi póki nie przejdziesz jakiegos questa...
Mniej więcej all opisane ^ =)

Masz:
data/actions/scripts/drzwistorage.lua

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local storage_questu = 1111 -- storage questu po ktorym mozna bedzie przejsc
local newpos = {x=xxx, y=yyy, z=z} -- pozycje gdzie zteleportuje gdy mamy done quest(ustaw odrazu za drzwi)

           if getPlayerStorageValue(cid, storage_questu) == 1 then
            doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can pass, you have done a quest.")
             doTeleportThing(cid,newpos)
          else
            doPlayerSendCancel(cid,"Sorry, but you haven't done this quest")
          end
       end

data/actions/actions.xml

Kod:

<action uniqueid="UID" script="drzwistorage.lua" />

http://tibia-forever.pl/dane/banner.png <---- KLIKNIJ!
http://signatures.otservlist.org/777308_1.png

Offline

 

#32 2009-04-09 11:44:28

Maly Wizak

Zbanowany

Skąd: Zadupie
Zarejestrowany: 2008-06-28
Posty: 1445
WWW

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

@up
Dzieki pomogłeś mi

^PS
Możesz dojść do mojego teamu SentilOTS

Offline

 

#33 2009-04-09 12:04:40

 Mr Pawlo

Zbanowany

Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 859
Server: Honera
Level: 50+ , 35+

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

A mógłbyś zrobić taką komende GM'a, że np. wpisujesz /L nick i pokazuje jakie ktoś ma itemki?

Offline

 

#34 2009-04-09 13:18:46

Kowol

Zbanowany

3782990
Zarejestrowany: 2009-04-08
Posty: 153

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

@Up
Tak chwila

@Edit
Skrypt z tnpl
Data/talkactions/scripts/spy.lua

Kod:

function onSay(cid, words, param)
          local needed_access = 3 -- potrzebny access
          local msg = ""
          if getPlayerAccess(cid) >= needed_access then
                    local player = getPlayerByName( param )
                    local slots = { CONST_SLOT_HEAD, CONST_SLOT_NECKLACE, CONST_SLOT_BACKPACK, CONST_SLOT_ARMOR, CONST_SLOT_RIGHT, CONST_SLOT_LEFT, CONST_SLOT_LEGS, CONST_SLOT_FEET, CONST_SLOT_RING, CONST_SLOT_AMMO }
                    local slotsNames = { "GLOWA", "AMULET", "PLECAK", "ZBROJA", "PRAWA REKA", "LEWA REKA", "NOGI", "STOPY", "PIERSCIEN", "AMUNICJA" }
                    if isPlayer( player ) == TRUE then
                              msg = param .. " ma na sobie:\n"
                              for key, slot in pairs(slots) do
                                        local item = getPlayerSlotItem( player, slot )
                                        if item ~= FALSE then
                                                  local itemDescription = getItemDescriptions( item.itemid )
                                                  if( item.type > 1 ) then
                                                            msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. item.type .. "x " .. itemDescription.plural .. "\n"
                                                  else
                                                            msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. itemDescription.article .. " " .. itemDescription.name .. "\n"
                                                  end
                                        end
                              end
                    else
                              msg = "Gracz o nicku " .. param .. " nie jest zalogowany."
                    end
          else
                    doSendMagicEffect( getThingPos( cid ), CONST_ME_POFF )
                    msg = "Nie masz wymaganych uprawnien, aby skorzystac z tej funkcji."
          end
          doPlayerSendTextMessage( cid, MESSAGE_EVENT_DEFAULT, msg )
          return TRUE
end

data/talkactions/talkactions.xml

Kod:

<talkaction words="/l" filter="first word" script="spy.lua" />

Ostatnio edytowany przez Kowol (2009-04-09 13:24:04)


http://tibia-forever.pl/dane/banner.png <---- KLIKNIJ!
http://signatures.otservlist.org/777308_1.png

Offline

 

#35 2009-04-09 14:32:23

YeTi'Q

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 32

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

Skrypt na tibie 8.4
2 dźwignie (1945) przesuwają kamień (8635)
kamień znajduje sie x=1020, y=566, z=12,
1 dźwignia x=1020, y= 367, z=7
2 dźwignia x=1022, y=563, z=12

Chce żeby jedna dźwignia otwierała a druga zamykała i odwrotnie.

Offline

 

#36 2009-04-09 14:36:26

 Mr Pawlo

Zbanowany

Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 859
Server: Honera
Level: 50+ , 35+

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

Kowol napisał:

@Up
Tak chwila

@Edit
Skrypt z tnpl
Data/talkactions/scripts/spy.lua

Kod:

function onSay(cid, words, param)
          local needed_access = 3 -- potrzebny access
          local msg = ""
          if getPlayerAccess(cid) >= needed_access then
                    local player = getPlayerByName( param )
                    local slots = { CONST_SLOT_HEAD, CONST_SLOT_NECKLACE, CONST_SLOT_BACKPACK, CONST_SLOT_ARMOR, CONST_SLOT_RIGHT, CONST_SLOT_LEFT, CONST_SLOT_LEGS, CONST_SLOT_FEET, CONST_SLOT_RING, CONST_SLOT_AMMO }
                    local slotsNames = { "GLOWA", "AMULET", "PLECAK", "ZBROJA", "PRAWA REKA", "LEWA REKA", "NOGI", "STOPY", "PIERSCIEN", "AMUNICJA" }
                    if isPlayer( player ) == TRUE then
                              msg = param .. " ma na sobie:\n"
                              for key, slot in pairs(slots) do
                                        local item = getPlayerSlotItem( player, slot )
                                        if item ~= FALSE then
                                                  local itemDescription = getItemDescriptions( item.itemid )
                                                  if( item.type > 1 ) then
                                                            msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. item.type .. "x " .. itemDescription.plural .. "\n"
                                                  else
                                                            msg = msg .. slotsNames[key] .. " -> " .. itemDescription.article .. " " .. itemDescription.name .. "\n"
                                                  end
                                        end
                              end
                    else
                              msg = "Gracz o nicku " .. param .. " nie jest zalogowany."
                    end
          else
                    doSendMagicEffect( getThingPos( cid ), CONST_ME_POFF )
                    msg = "Nie masz wymaganych uprawnien, aby skorzystac z tej funkcji."
          end
          doPlayerSendTextMessage( cid, MESSAGE_EVENT_DEFAULT, msg )
          return TRUE
end

data/talkactions/talkactions.xml

Kod:

<talkaction words="/l" filter="first word" script="spy.lua" />

No super też znalazłem w googlach. Ale nie działa.

Ostatnio edytowany przez Mr Pawlo (2009-04-09 14:37:12)

Offline

 

#37 2009-04-09 14:40:40

~Per4x'

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

Zarejestrowany: 2008-06-01
Posty: 41

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

musze sporstowac... chodziło mi jak powiedziałem w poprzednim poście czyli ze drzwi dla sorca i druta, i nastepne drzwi dla pala i knighta


@edit
moge

Ostatnio edytowany przez ~Per4x' (2009-04-09 14:44:02)

Offline

 

#38 2009-04-09 14:42:20

 Mr Pawlo

Zbanowany

Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 859
Server: Honera
Level: 50+ , 35+

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

@ up  A nie umiesz kliknąć "Edytuj" ?
Sorry za taki mały offtop.

Offline

 

#39 2009-04-09 15:16:02

Kowol

Zbanowany

3782990
Zarejestrowany: 2009-04-08
Posty: 153

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

YeTi'Q napisał:

Skrypt na tibie 8.4
2 dźwignie (1945) przesuwają kamień (8635)
kamień znajduje sie x=1020, y=566, z=12,
1 dźwignia x=1020, y= 367, z=7
2 dźwignia x=1022, y=563, z=12

Chce żeby jedna dźwignia otwierała a druga zamykała i odwrotnie.

Juz chwila pisze.

A co do tych drzwi to juz ci 1 osoba napisala na 2 stronie bodajze

@Co do tych dzwigni to ma to wygladac tak ze ta 1 dzwignia otwiera a ta 2 na innych pozycjach zamyka?

Kod:

Chce żeby jedna dźwignia otwierała a druga zamykała i odwrotnie.

Nie mozna tak zrobic poniewaz wtedy mozna by bylo zroboic wszystko 1 dzwignia, zmoe byc tak ze tzreba 2 przeciagnac zeby kamien zniknol, lub 1 do otwarcia i 2 do zamkniecia.

Ostatnio edytowany przez Kowol (2009-04-09 15:34:07)


http://tibia-forever.pl/dane/banner.png <---- KLIKNIJ!
http://signatures.otservlist.org/777308_1.png

Offline

 

#40 2009-04-09 16:26:57

YeTi'Q

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 32

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

Czyli nie da się zrobić żeby 2 dźwignie otwierały lub zamykały przejście na którym znajduje się kamień?

Offline

 

#41 2009-04-09 16:35:55

Kowol

Zbanowany

3782990
Zarejestrowany: 2009-04-08
Posty: 153

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

A nie odpowiada ci ze 1 otwiera a 2 zamyka?


http://tibia-forever.pl/dane/banner.png <---- KLIKNIJ!
http://signatures.otservlist.org/777308_1.png

Offline

 

#42 2009-04-09 16:52:11

YeTi'Q

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 32

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

Też może być, jednak wole tak jak wyżej napisałem. Jeśli jednak nie da się tak zrobić to możesz dać tak jak mówisz :d

Offline

 

#43 2009-04-09 18:04:55

Astro

http://i36.tinypic.com/25zpd2c.gif

Zarejestrowany: 2007-12-26
Posty: 350

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

Ja bym poprosil o taki skrypt..
Mam UH |Potka albo bylo gowno... chce zeby pokazywało po ile dodał mi many albo po ile mnie uleczył...
Pod 8.10.. i żeby przy manafluidzie też pokazywało


http://img443.imageshack.us/img443/796/modxp7oj4.jpg

Offline

 

#44 2009-04-09 18:22:45

Kowol

Zbanowany

3782990
Zarejestrowany: 2009-04-08
Posty: 153

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

A wiec masz na kamyki:
Dzwignia ktora zamyka:
Data/actions/scripts/kamienie.lua

Kod:

function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local poskamienia = {x=1020, y=566, z=12}
local posdzw1 = {x=1020, y= 367, z=7}
doCreateItem(8635, 1, poskamienia)
end

Data/actions/actions.xml

Kod:

<action uniqueid="UNIQUE ID DZWIGNI" script="kamienie.lua" />

Dzwignia ktora otwiera:

Data/actions/scripts/kamienie2.lua

Kod:

function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local poskamienia = {x=1020, y=566, z=12}
local posdzw2 = {x=1022, y=563, z=12}
kamien = getThingfromPos(poskamienia)
if kamien.itemid == 8635 then
doRemoveItem(kamien.uid)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Niema tam kamienia!")
end
end

Data/actions/actions.xml

Kod:

<action uniqueid="UNIQUE ID DZWIGNI" script="kamienie2.lua" />

Ja bym poprosil o taki skrypt..
Mam UH |Potka albo bylo gowno... chce zeby pokazywało po ile dodał mi many albo po ile mnie uleczył...
Pod 8.10.. i żeby przy manafluidzie też pokazywało

Podaj mi skrypt twoje runy/potionu leczacego.

Ostatnio edytowany przez Kowol (2009-04-09 18:25:56)


http://tibia-forever.pl/dane/banner.png <---- KLIKNIJ!
http://signatures.otservlist.org/777308_1.png

Offline

 

#45 2009-04-09 19:02:45

Ben303

http://i38.tinypic.com/avakh.gif

4985105
Zarejestrowany: 2009-03-12
Posty: 67

Re: [8.X]Skrypty na zamówienie.

skrypt pod tibie 8.1
niewiem jak zrobic drzwi przez ktore mogl przechodzic sorcerer
Fachowo się to nazywa vocation door
jak pomozesz dam +


89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Ubytování Černá Hora