#1 2006-12-04 18:09:48

SirChiracle

Zbanowany

Zarejestrowany: 2006-10-27
Posty: 1132
WWW

Inwazja

Hej.
Mam dla was inwazje czyli rzecz, na którą się naciśnie ,,USE" to będzie inwazja.

Wchodzimy do data/actions/actions.xml i wpisujemy linijke

<action itemid="4838" script="inwazja.lua" />

Później wejdźcie do data/actions/scripts i zróbice plik LUA o nazwie inwazja.lua i wpisujemy to

--Invasion script
-- By Tworn
--Variables that need to be set according to your map/desire:
--topleft=the top left cordinate of the invasion area
--bottonright= the botton right cordinate of the invasion area
--maxmonsters= the maximum number of monsters that will appear. Set it "nil" for no monster limit.
--spawnrate= the chance of a monster appearing in a square of the invasion area
--species= the odds that determine what kind of monster will be summoned
-- DO NOT CHANGE THE FOLLOWING VARIABLES: checking, summonedtotal, checkforsummon.

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
    if getPlayerAccess(cid) ~=0 then
        topleft={x=130, y=41, z=7}
        bottonright={x=172, y=69, z=7}
        maxmonsters= 10

        checking={x=topleft.x, y=topleft.y, z=topleft.z} --Do Not Change
        summonedtotal=0 --Do Not Change

        repeat
            checkforsummon=0 --Do Not Change
            spawnrate=math.random(0,10)
            if spawnrate==0 and summonedtotal ~= maxmonsters then
                species=math.random(1,10)

                if species == 1 then
                    checkforsummon = doSummonCreature("draggy",checking)
                elseif species == 2 then

                    checkforsummon = doSummonCreature("draggy",checking)
                elseif species == 3 then
                    checkforsummon = doSummonCreature("terror draggy",checking)
                elseif species == 4 then
                    checkforsummon = doSummonCreature("dragon lord",checking)
                elseif species == 5 then
                    checkforsummon = doSummonCreature("terror draggy",checking)
                elseif species == 6 then
                    checkforsummon = doSummonCreature("dragon",checking)
                elseif species == 7 then
                    checkforsummon = doSummonCreature("demodras",checking)
                else
                    checkforsummon = doSummonCreature("demordas",checking)
                end

                -- if species<5 and species >=0 then
                    -- checkforsummon=doSummonCreature("dragon",checking)
                -- elseif species == 5 then
                    -- checkforsummon=doSummonCreature("dragon lord",checking)
                -- end

                if checkforsummon~= 0 then
                    summonedtotal=summonedtotal+1
                end
            end

            checking.x=checking.x+1
            if checking.x>bottonright.x then
                checking.x=topleft.x
                checking.y=checking.y+1
            end
        until checking.y > bottonright.y

        --doPlayerSay(cid,"#b Dragons have been spotted near the city!",23)
        print("Number of creatures summoned:",summonedtotal)
    end
    return 1
end

jak coś nie działa pisać do mnie xD
Albo jak nie działa to lepiej zrobić te potworki, które dałem ja i kogut
Narka


WYJEBANE W TO FORUM - - -- - -- - - - -- -- -- --  -- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Offline

 

#2 2006-12-04 21:53:34

Guzur

http://i34.tinypic.com/3321jrs.gif

Zarejestrowany: 2006-04-17
Posty: 1526
WWW

Re: Inwazja

No całkiem ciekawe.
Tylko mógłbyś jeszcze wytłumaczyć np. gdzie wstawić ID przedmiotu (dla tych którzy niewiedzą), który mamy użyć i inne informacje.
Jak zrobisz drobne poprawki to będzie good .


"Oczywiście, że wiem kim jesteś... Moją pracą jest wiedzieć"

"Gdyby byki i konie miały ręce i mogły nimi malować i tworzyć dzieła, jak ludzie, to konie malowały by postacie bogów podobne do koni, i takież ciała im dawały, a byki podobne do byków"

Offline

 

#3 2006-12-12 17:45:52

Guzur

http://i34.tinypic.com/3321jrs.gif

Zarejestrowany: 2006-04-17
Posty: 1526
WWW

Re: Inwazja

Ja tam nie wiem czy to jest skopiowane czy nie, ale może akurat się komuś przyda


"Oczywiście, że wiem kim jesteś... Moją pracą jest wiedzieć"

"Gdyby byki i konie miały ręce i mogły nimi malować i tworzyć dzieła, jak ludzie, to konie malowały by postacie bogów podobne do koni, i takież ciała im dawały, a byki podobne do byków"

Offline

 

#4 2006-12-13 18:47:15

SirChiracle

Zbanowany

Zarejestrowany: 2006-10-27
Posty: 1132
WWW

Re: Inwazja

ID przedmiotu się zmienia w pierwszym,,KOD'' xD to jest proste
Więc się zmienia tak:
<action itemid="4838" script="inwazja.lua" />
Tu gdzie jest "4838" trzeba zmieniać nie wiem kto by się nie skapował xD


WYJEBANE W TO FORUM - - -- - -- - - - -- -- -- --  -- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Offline

 

#5 2006-12-15 14:31:10

Guzur

http://i34.tinypic.com/3321jrs.gif

Zarejestrowany: 2006-04-17
Posty: 1526
WWW

Re: Inwazja

Teraz good xD


"Oczywiście, że wiem kim jesteś... Moją pracą jest wiedzieć"

"Gdyby byki i konie miały ręce i mogły nimi malować i tworzyć dzieła, jak ludzie, to konie malowały by postacie bogów podobne do koni, i takież ciała im dawały, a byki podobne do byków"

Offline

 

#6 2007-01-07 09:36:11

Bartiii

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2007-01-06
Posty: 4

Re: Inwazja

Spox czekam na nowe skrypty bo jestem ciekawy co wymyslicie

Offline

 

#7 2007-03-26 19:27:30

Brolly

http://i37.tinypic.com/2dqpohz.gif

Zarejestrowany: 2007-03-24
Posty: 26

Re: Inwazja

To jest na tibie 7.6? A czy mógłbyś zrobić do Evolutions 0.7.6 pod tibie 7.92? Jeśli nie to trudno, ale gdybyś mógł to byłbym wdzięczny.

Offline

 

#8 2007-11-18 00:13:56

 Ufek

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-07-02
Posty: 1155
Nick: Ufek Ghoul
Profesja: Aurea (Rookgaard)
Server: 24

Re: Inwazja

Co wy na to żeby zrobić najazd Demonów na świątynie dla Newbie'ów? (ŻART)


http://img202.imageshack.us/img202/9260/stalkerd22.jpg

Offline

 

#9 2007-11-18 01:24:30

SmileY

http://i37.tinypic.com/330fo7t.gif

4011293
Zarejestrowany: 2007-11-09
Posty: 677

Re: Inwazja

@topic Spoko nawet
@Guzur Hehe admin a spamuje

Offline

 

#10 2007-11-24 22:40:04

JaNo Mapper

Zbanowany

6073717
Skąd: Rio
Zarejestrowany: 2007-11-24
Posty: 94
Nick: Wiesiu
Profesja: Guardia
Server: 139
WWW

Re: Inwazja

spox przyda mi sie napewno


Tibia see you!

http://r3.fodey.com/1dbc9b6767ec1486eb59c11bd0a608f87.1.gif

Offline

 

#11 2007-12-24 11:32:39

Kajtek

http://i38.tinypic.com/avakh.gif

328432
Call me!
Zarejestrowany: 2007-12-24
Posty: 73
WWW

Re: Inwazja

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
    if getPlayerAccess(cid) ~=0 then
        topleft={x=130, y=41, z=7}
        bottonright={x=172, y=69, z=7}
        maxmonsters= 10

        checking={x=topleft.x, y=topleft.y, z=topleft.z} --Do Not Change  to ma byc tam gdzie maja atakowac czy co??


http://r5.fodey.com/1e87448ad9a0d4768a424147325b4a6f6.1.gif
Ip 83.144.112.190 Acc http://83.144.112.190/ tIBIA 7.6 mAPA Fajna Lekkie Lagi Exp 250

Offline

 

#12 2007-12-24 18:50:39

Slayer

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 18

Re: Inwazja

fajne dorub wiencej potworkuw (ja se sam dorobilem)
ale newbi mogom nie wiedzieć jak


http://img527.imageshack.us/img527/5963/usebar28vhub8.th.jpg
jak zrobić rzeby to było wienksze

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba w Mikołajkach betonowe które