Forum nie tylko o Tibii i OTS...

Nie tylko o Tibii i OTS...


#1 2008-11-04 21:40:49

 Scizor

http://i50.tinypic.com/14dosao.png

Skąd: Zabierzów
Zarejestrowany: 2008-05-22
Posty: 1656
Nick: Knight er
Profesja: Honera
Server: 50

[8.x] Zanim gracz wyciągnie nagrodę musi pokonać potwory

Skrypt Nie Mój!

Witam. Mam dla was do zaprezentowania skrypt, a właściwie skrzynkę questową. Quest polega na tym, że gdy pierwszy raz używamy skrzynki w wyznaczonych miejscach pojawiają się wyznaczone potwory. W skrypcie ustawiamy rogi pomieszczenia. Gdy użyjemy skrzynki drugi raz skrypt sprawdza, czy w tym pokoju, a właściwie obszarze wokół rogami jest jakiś potwór. Jeżeli jest, to wyświetla wiadomość ile potworów jeszcze musimy zabić, żeby wziąść nagrodę. Jeżeli wszystkie są wybite to dostajemy wyznaczoną przez nas nagrodę.

No więc przejdźmy do skryptu:
W data/actions/scripts robimy plik chest with kill.lua, a w nim dodajemy taki kod:

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local nagroda = 2160   -- ID itemu nagrody
local ile = 1   -- Tylko dla itemow, ktore sie da zbeirac. Jezeli to jest normalny item (bron, armor itp.) to wstaw 1
local monsters = {"Demon", "Demon", "Demon"}
local positions = {{x=xxx, y=yyy, z=z}, {x=xxx, y=yyy, z=z}, {x=xxx, y=yyy, z=z}}
local lewy_gorny = {x=xxx, y=yyy, z=z}  -- Pozycja lewego gornego rogu pomieszczenia
local prawy_dolny = {x=xxx, y=yyy, z=z}  -- Pozycja prawego dolnego rogu pomieszczenia
ile_monsterow = 0   -- Tego nie ruszac
local storage = getPlayerStorageValue(cid, 1655)
if (storage == -1) then
          for i=1, #monsters do
          doSummonCreature(monsters[i], positions[i])
          end
          setPlayerStorageValue(cid,1655,1)
elseif (storage == 1) then
          for x=lewy_gorny.x, prawy_dolny.x do
                    for y=lewy_gorny.y, prawy_dolny.y do
                              local monsterpos = {x=x, y=y, z=lewy_gorny.z}
                              local monster = getThingfromPos(monsterpos)
                              if (monster > 0) then
                              if (isPlayer(monster) == 0) then
                                        ile_monsterow = ile_monsterow+1
                              end
                              end
                    end
          end
          if (ile_monsterow == 0) then
                    doPlayerAddItem(cid,nagroda,ile)
                    setPlayerStorageValue(cid,1655,2)
                    doPlayerSendTextMessage(cid,"Pokonales juz wszystkie potwory. W nagrode dostajesz ".. ile .." nazwa itemu.")
          else
                    doPlayerSendTextMessage(cid,"Musisz pokonac jeszcze ".. ile_monsterow .." potworow.")
          end
elseif (storage == 2) then
          doPlayerSendTextMessage(cid,22,"To jest puste.")
end
end

Na górze jest konfiguracja, którą trzeba ustawić. Potwór odpowiada pozycji odpowiadającej mu.  CYTAT : local monsters = {"Demon", "Demon", "Demon"}
local positions = {{x=xxx, y=yyy, z=z}, {x=xxx, y=yyy, z=z}, {x=xxx, y=yyy, z=z}}. Wtedy demon pojawi się na pozycji, która mu odpowiada. Chyba rozumiecie. W x=xxx...... Trzeba napisać pozycje gdzie się potwór ma pojawić..

Potem do actions.xml dodajemy:

Kod:

<action uniqueid="tutaj uniueid skrzyni" script="chest with kill.lua" />

Uzupełniamy pole zaznaczone na czerwono. Wpisujemy w nim unique id skrzyni. Potem tylko na mapie robimy skrzynie. Ustawiamy jej taki unique id jaki daliśmy w actions.xml. Jeżeli zrobiliście wszystko tak jak opisałem tutaj będzie działać.

Pozdro,
Gelio

@edit
Dla ciekawskich: w końcu przyszedł mi jakiś pomysł na skrypta ;p Skrypt był robiony w około 20 minut. Chyba nawet mniej.

@Odemnie


Jest to skrypt z części skryptów Skopiowanych by ME

Pozdro,Scizor

Ostatnio edytowany przez Scizor (2008-11-04 21:43:48)


http://i51.tinypic.com/a3i5gi.jpg

Offline

 

#2 2008-11-05 13:02:35

Skatten

http://i33.tinypic.com/2v2gq5x.gif

Skąd: Ten Powrót ~~ ? ;d
Zarejestrowany: 2008-07-19
Posty: 280

Re: [8.x] Zanim gracz wyciągnie nagrodę musi pokonać potwory

Faaajny skrypcik :d 10/10 !!


*OTS & Counter Strike 1.6 Only*

http://img108.imageshack.us/img108/1060/xdalg2.jpg

Offline

 

#3 2008-11-05 13:20:19

 Dimek

http://i50.tinypic.com/242swno.jpg

Zarejestrowany: 2008-04-05
Posty: 1855

Re: [8.x] Zanim gracz wyciągnie nagrodę musi pokonać potwory

Skrypt fajny lecz mało przydatny i.Poco ciągle dajesz te skrypty odpuść troche :d


http://i44.tinypic.com/kd01v7.png
http://www.kiep.pl/img21/2011/03/18/1300408688dance.gif

Offline

 

#4 2008-11-05 13:25:44

 Scizor

http://i50.tinypic.com/14dosao.png

Skąd: Zabierzów
Zarejestrowany: 2008-05-22
Posty: 1656
Nick: Knight er
Profesja: Honera
Server: 50

Re: [8.x] Zanim gracz wyciągnie nagrodę musi pokonać potwory

@Dimek

Będe dawał ile sił w Komputerze xD


http://i51.tinypic.com/a3i5gi.jpg

Offline

 

#5 2008-11-05 14:31:33

 DaVo

http://i35.tinypic.com/71u5wo.gif

Zarejestrowany: 2008-02-03
Posty: 1053
WWW

Re: [8.x] Zanim gracz wyciągnie nagrodę musi pokonać potwory

Fajny ten skrypt, raczej się mi nie przyda.. ale 9/10!

Ostatnio edytowany przez DaVo (2008-11-05 14:31:59)


<<

http://img835.imageshack.us/img835/1563/franklampard.png

Offline

 

#6 2008-11-06 14:10:14

Absy

http://i35.tinypic.com/2q9yumu.gif

Skąd: exiva...
Zarejestrowany: 2008-11-02
Posty: 132

Re: [8.x] Zanim gracz wyciągnie nagrodę musi pokonać potwory

Fajny skrypcik napewno mi się przyda ocena 9/10


http://img213.imageshack.us/img213/2056/evotictest.gif

Offline

 

#7 2008-11-07 14:42:23

Sura

http://i37.tinypic.com/2dqpohz.gif

8047394
Zarejestrowany: 2008-08-14
Posty: 26

Re: [8.x] Zanim gracz wyciągnie nagrodę musi pokonać potwory

Fajny. Daje 9,9/10


http://s2.tibiafun.y0.pl/char.php?c=Sura233 Pomóż mi kliknij!
Nabór do HogwartOTS. Link do tematu: www.tibia11.pun.pl/viewtopic.php?pid=77544

Offline

 

#8 2008-11-21 17:40:38

wilkers

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2008-10-14
Posty: 7

Re: [8.x] Zanim gracz wyciągnie nagrodę musi pokonać potwory

co to za quest

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
usuwanie adblue