Nie tylko o Tibii i OTS...
Witam, w końcu wziąłem się w kupę i zrobiłem własny czar. Jest on dla sorca i druida. Wali z 4 żywiołów;
- ogień
- psychika
- śmierć
- energia
Ss'y na dole. Czar jest dlatego inny, ponieważ zależy od tego w jakim polu rażenia stanie potwór. Jeżeli jest to demon, a pole rażenia ognia jest /\ to demon jest na jego siłę odporny.
W data\spells\scripts tworzymy nowy plik .lua "Hardcore" i kopiujemy poniższy kod;
local combat1 = createCombatObject() setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE) setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 29) setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -3.0, -250, -3.1, -200) local combat2 = createCombatObject() setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_DEATHDAMAGE) setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 28) setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -3.1, -260, -3.2, -210) local combat3 = createCombatObject() setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE) setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, 30) setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -3.2, -270, -3.3, -220) local combat4 = createCombatObject() setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE) setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_EFFECT, 31) setCombatFormula(combat4, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -3.3, -280, -3.4, -230) arr1 = { {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, {1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, } arr2 = { {1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1}, {0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0}, {0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0}, {0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 3, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0}, {0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0}, {0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0}, {1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1}, } arr3 = { {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1}, {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0}, {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 3, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0}, {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0}, {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1}, } arr4 = { {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, {1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1}, {1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1}, {1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1}, {1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1}, {1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1}, {1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1}, {1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1}, {1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1}, {1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1}, {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, } local area1 = createCombatArea(arr1) local area2 = createCombatArea(arr2) local area3 = createCombatArea(arr3) local area4 = createCombatArea(arr4) setCombatArea(combat1, area1) setCombatArea(combat2, area2) setCombatArea(combat3, area3) setCombatArea(combat4, area4) local function onCastSpell1(parameters) doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var) end local function onCastSpell2(parameters) doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var) end local function onCastSpell3(parameters) doCombat(parameters.cid, parameters.combat3, parameters.var) end local function onCastSpell4(parameters) doCombat(parameters.cid, parameters.combat4, parameters.var) end function onCastSpell(cid, var) local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1, combat2 = combat2, combat3 = combat3, combat4 = combat4} addEvent(onCastSpell1, 200, parameters) addEvent(onCastSpell2, 400, parameters) addEvent(onCastSpell3, 600, parameters) addEvent(onCastSpell4, 800, parameters) end
Następnie w data/spells otwieramy plik "Spells" i wklejamy poniższą linijkę;
<instant name="Rainbow Hell" words="ashita iranai kara" lvl="125" maglv="55" mana="2000" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="Hardcore.lua"><vocation id="2"/><vocation id="1"/><vocation id="6"/><vocation id="5"/></instant>
Parę ss'ów;
Good luck ;]
#edit
Zapomniałem dodać, że zastrzegam sobie prawa autorskie i nie zezwalam na kopiowanie czaru na inne portale, strony.
Ostatnio edytowany przez Falcomis (2008-09-06 21:48:28)
Offline
Zbanowany
Jak dla mnie czar jest swietny. Moze kumpel zastosuje
Offline
Zbanowany
Offline
Moim Zdaniem Słaby.
Offline
Jak dla mnie nawet nawet, fajnie wygląda i dobrze że wali z 4 żywiołów ;P
Offline
fajny 10/10 mi sie bardzo podoba
Offline
Zbanowany
Czarfajny szkoda że nie twój tylko z www.tibia.net.pl 6/10
Ostatnio edytowany przez Uliczny fighter (2008-09-06 21:32:54)
Offline
Nie jest z tnetu -.- Czytaj całość, później pisz >.<
Offline
Oooo nice czar 10/10 .
Offline
Zbanowany
Nie no ladny szczegolnie ze ladnie sie prezentuje
Offline