Nie tylko o Tibii i OTS...
Witam, na początku chciałem być pijawą i tylko ściągać, ale zmieniłem zdanie i też będę udzielał się na forum i dawał wam różne rzeczy... Pierwszą rzeczą którą wam dam to paczka skryptów. Wszystkie zrobił Smoczek Leon i wszystkie są bardzo przydatne. No więc tak :
Rosyjska Ruletka
Działanie : Po użyciu mamy prawdopodobieństwo 1 na 6 że zginiemy (tak jak w rosyjskiej ruletce). Jeśli mamy szcęście dostajemy 100 gp lub exp points (nasz level razy 100, np.: lvl 25 dostanie 2500 expa).
Otwieramy folder ots/data/action/script i tworzymy plik o nazwie ruletka.lua i wklejamy do niego
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local hp = getPlayerHealth(cid) local mana = getPlayerMana(cid) local level = getPlayerLevel(cid) local ded = (hp) + (mana) local ileexpa = (level * 100) text = math.random(1, 6) if text == 1 then doPlayerAddItem(cid,2152,1) doSendMagicEffect(topos, 1) doSendAnimatedText(topos,'Masz farta!',137) elseif text == 2 then doPlayerAddItem(cid,2152,1) doSendMagicEffect(topos, 1) doSendAnimatedText(topos,'Masz farta!',137) elseif text == 3 then doPlayerAddExp(cid,ileexpa) doSendMagicEffect(topos, 1) doSendAnimatedText(topos,'Masz farta!',137) elseif text == 4 then doPlayerAddExp(cid,ileexpa) doSendMagicEffect(topos, 1) doSendAnimatedText(topos,'Masz farta!',137) elseif text == 5 then doPlayerAddExp(cid,ileexpa) doSendMagicEffect(topos, 1) doSendAnimatedText(topos,'Masz farta!',137) elseif text == 6 then doPlayerAddHealth(cid,-ded) doSendMagicEffect(topos, 17) doSendAnimatedText(topos,'Pech...!',180) end return 1 end
Actions.XML -
<action itemid="6536" script="ruletka.lua" />
Magiczna czapka Ferumbrasa
Działanie: Jak wiadomo Ferumbras jest magiem więc napewno zna jakieś sztuczki. Prościej mówiąc z jego czapki można wygągnąć jakieś zwierzątko (królika, papuge lub skunksa)
Otwieramy folder ots/data/action/script i tworzymy plik o nazwie ferumbras hat.lua i wklejamy
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) pos = getPlayerPosition(cid) summon = math.random(1, 3) if summon == 1 then doPlayerSay(cid,"WTF? Kroliczek? o.O",1) doSummonCreature("Rabbit", pos) doSendMagicEffect(topos,14) doRemoveItem(item.uid,1) elseif summon == 2 then doPlayerSay(cid,"LOL! Papuga? W tej czapce?",1) doSummonCreature("Parrot", pos) doSendMagicEffect(topos,13) doRemoveItem(item.uid,1) elseif summon == 3 then doPlayerSay(cid,"O fak! To cos tam siedzialo? ;/",1) doSummonCreature("Skunk", pos) doSendMagicEffect(topos,12) doRemoveItem(item.uid,1) end return 1 end
Actions.XML -
<action itemid="5903" script="ferumbras hat.lua" />
Kasyno
Działanie: Gracz kładzie od 1 do 10 sztuk złota, platyny lub kryształu i ma szanse wygrać dziesięć razy tyle.
* Można grać złotem, platynami jak i kryształami
* Im więcej gracz postawi tym więcej może wygrać (szansa 1 do 5, wygrana 10 * kwota zakładu)
* Actionid dźwigni i odnajdywanie pieniędzy przez pozycje dźwigni umożliwia nam zrobienie np, 5 miejsc do gry przy użycie 1 skryptu.
Na początek będzie potrzebna nam jakaś sala, najważniejsze jest to aby nikt nie mógł nas stamtąd wypchnąć i aby dźwignia była po lewo od miejsca gdzie położymy nasze pieniądze.
Otwieramy folder ots/data/action/script i tworzymy plik o nazwie kasyno.lua i wklejamy do niego:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) if ((item.actionid == 4334) and (item.itemid == 1945)) then local kasapos = {x=frompos.x-1, y=frompos.y, z=frompos.z, stackpos=255} local kasa = getThingfromPos(kasapos) local wygrana = (kasa.type * 10) local rand = math.random(1, 5) if kasa.itemid == 2152 or kasa.itemid == 2148 or kasa.itemid == 2160 then if kasa.type <= 10 then if rand == 1 then doRemoveItem(kasa.uid,kasa.type) doCreateItem(kasa.itemid,wygrana,kasapos) doSendMagicEffect(kasapos,31) doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Wygrales!!!") doTransformItem(item.uid,item.itemid+1) else doPlayerSendCancel(cid,"Straciłes tylko kase...") doRemoveItem(kasa.uid,kasa.type) doSendMagicEffect(kasapos,2) doTransformItem(item.uid,item.itemid+1) end else doPlayerSendCancel(cid,"Maksymalna kwota zakladu to 10!") end else doPlayerSendCancel(cid,"Poloz obok pieniadze!") end elseif ((item.actionid == 4334) and (item.itemid == 1946)) then local kasapos = {x=frompos.x-1, y=frompos.y, z=frompos.z, stackpos=255} local kasa = getThingfromPos(kasapos) local wygrana = (kasa.type * 10) local rand = math.random(1, 5) if kasa.itemid == 2152 or kasa.itemid == 2148 or kasa.itemid == 2160 then if kasa.type <= 10 then if rand == 1 then doRemoveItem(kasa.uid,kasa.type) doCreateItem(kasa.itemid,wygrana,kasapos) doSendMagicEffect(kasapos,31) doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Wygrale�!!!") doTransformItem(item.uid,item.itemid-1) else doPlayerSendCancel(cid,"Straciles tylko kase...") doRemoveItem(kasa.uid,kasa.type) doSendMagicEffect(kasapos,2) doTransformItem(item.uid,item.itemid-1) end else doPlayerSendCancel(cid,"Maksymalna kwota zakladu to 10!") end else doPlayerSendCancel(cid,"Poloz obok pieniadze!") end else return 0 end return 1 end
Actions.XML -
<action actionid="4334" script="kasyno.lua" />
Róg obfitości
Działanie: Gracz po użyciu rogu dostaje losowege jedzenie (meat, ham, dragon ham, rybę, chleb) lub losowy napój (lifefluid, manafluid, wino lub mleko).
Otwieramy folder ots/data/actions/scripts i tworzymy plik rog.lua. Jego zawartość powinna wyglądać tak:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local food = {2666, 2667, 2671, 2672, 2689} -- tu możesz dodać jakie food można otrzymać local fluid = {6, 7, 10, 15} -- tu możesz dodać jaki typ napoju możesz otrzymać if(math.random(1, 2)==1)then doPlayerAddItem(cid,food[math.random(1,table.getn(food))], math.random(1, 5)) else doPlayerAddItem(cid,2006,fluid[math.random(1,table.getn(fluid))]) end
Actions.XML -
<action itemid="7141" script="rog.lua" />
@edit
Dodałem jeszcze jeden...
@down
Nom, faktycznie, heh ;]
btw. nakarmiłem twojego pokemona
Ostatnio edytowany przez .Ms? (2008-07-31 10:00:00)
Offline
Fajne tylko widze ze ten Leon to lubi hazard ;p No ale spoko 8/10
2009-02-23 - data mianowania na Redaktora
2010-08-26 - data rezygnacji
Offline
nom fajne ino 2 są na foróm
http://tibia11.pun.pl/viewtopic.php?id=6282 link na czapke
http://www.tibia11.pun.pl/viewtopic.php?id=4827 na kasyno
Ostatnio edytowany przez kubxx (2008-07-31 15:09:24)
Offline
Skrypty nawet nawet.... 3/5
Offline
Fajne 8/10 dla AUTORA!
Offline
mi sie podoba ruletka
Offline