Nie tylko o Tibii i OTS...
Hi ho all:) Dzisiaj zrobimy NPC Ktory sprzedaje np. Demon Trophy. A wiec zacznijmy! Wchodzimy w data/npc i robimy plik .xml o nazwie Krwawy Sprzedawca Glow.
W tym NPC piszemy ten oto kod:
<npc name="Krwawy Sprzedawca Glow" script="data/npc/scripts/glowy.lua" autowalk="25" floorchange="0" access="5" level="1" maglevel="1">
<health now="150" max="150"/>
<look type="73" head="0" body="0" legs="0" feet="0" corpse="3058"/>
<parameters>
<parameter key="module_shop" value="1" />
<parameter key="shop_sellable" value="wolf trophy,7394,150;orc trophy,7395,130"
<parameter key="shop_buyable" value="wolf trophy,7394,5000;orc trophy,7395,5000;behemoth trophy,7396,10000;deer trophy,7397,2000;cyclops trophy,7398,500;dragon lord trophy,7399,10000;lion trophy,7400,9000;minotaur trophy,7401,5000;demon trophy,7393,50000" />
</parameters>
</npc>
Zapisujemy i zamykamy. Teraz wchodzimy w data/npc/scripts i robimy plik .lua o nazwie glowy. Piszemy w nim ten oto kod:
local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)
-- OTServ event handling functions start
function onCreatureAppear(cid) npcHandler:onCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() npcHandler:onThink() end
-- OTServ event handling functions end
npcHandler:addModule(FocusModule:new())
Zapisujemy zmiany i gotowe! Teraz cieszymy sie nowym NPC
Offline
Mogles zrobic to jako kod bo troche nieczytelne ale i tak fajne
Offline
Po 1 Dawaj w quote a po 2 Na jaką Tibie ?
I zrobie To Czytelniej
Hi ho all:) Dzisiaj zrobimy NPC Ktory sprzedaje np. Demon Trophy. A wiec zacznijmy!
Wchodzimy w data/npc i robimy plik .xml o nazwie Krwawy Sprzedawca Glow.
W tym NPC piszemy ten oto kod:
<npc name="Krwawy Sprzedawca Glow" script="data/npc/scripts/glowy.lua" autowalk="25" floorchange="0" access="5" level="1" maglevel="1">
<health now="150" max="150"/>
<look type="73" head="0" body="0" legs="0" feet="0" corpse="3058"/>
<parameters>
<parameter key="module_shop" value="1" />
<parameter key="shop_sellable" value="wolf trophy,7394,150;orc trophy,7395,130"
<parameter key="shop_buyable" value="wolf trophy,7394,5000;orc trophy,7395,5000;behemoth trophy,7396,10000;deer trophy,7397,2000;cyclops trophy,7398,500;dragon lord trophy,7399,10000;lion trophy,7400,9000;minotaur trophy,7401,5000;demon trophy,7393,50000" />
</parameters>
</npc>
Zapisujemy i zamykamy. Teraz wchodzimy w data/npc/scripts i robimy plik .lua o nazwie glowy. Piszemy w nim ten oto kod:
local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler) -- OTServ event handling functions start
function onCreatureAppear(cid) npcHandler:onCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() npcHandler:onThink() end
-- OTServ event handling functions end
npcHandler:addModule(FocusModule:new())
Zapisujemy zmiany i gotowe! Teraz cieszymy sie nowym NPC
Offline
@up
THX za napisanie
Offline
Nom działa, thx
Offline
Wielkie dzieks przyda sie !!
Offline
Ooo nice ) 10/10
Offline