Forum nie tylko o Tibii i OTS...

Nie tylko o Tibii i OTS...


#1 2008-10-20 20:40:43

mamba223

http://i34.tinypic.com/28ko5qb.gif

Zarejestrowany: 2008-09-20
Posty: 47

więzienie

Znalazłem nowy system więzienia w talkactions i chciałbym aby ujrzał światło dzienne więc przedstawiam ten projekt

Zasada działania?
np.
Kod:

!kara "nick, za co



Mamy do dyspozycji łatwą do edycji tabelę kar
Najpierw skrypt a potem wytłumaczę.

Tworzymy plik jail.lua o treści:
Kod:

Spoiler:

local system = {
-- Kary
["przeklinanie"] = {minuty = 10, obrazenia = false},
["wyzywanie"] = {minuty = 5, obrazenia = true},
["kradziez"] = {minuty = 25, obrazenia = true},
["atakowanie potwora"] = {minuty = 20, obrazenia = false},
["oszukiwanie"] = {minuty = 20, obrazenia = false}
}

local cele = {
-- Pozycje cel
{x=1076,y=1120,z=7},
{x=1089,y=1113,z=7}
}

-- Pozycja temple
local temple = {x=1080,y=1120,z=6}

-- Mnożniki dla obrażeń lvl * mnożnik
local mnozniki = {4,4.6}


local function uwolnij(x)
doTeleportThing(x.cid, temple)
doSendMagicEffect(temple, CONST_ME_TELEPORT)
doPlayerSendTextMessage(x.cid,22,'Wychodzisz na wolnosc! Uwazaj na siebie!')
setPlayerStorageValue(x.cid, 7000, 0)
print('Gracz '..getPlayerName(x.cid)..' wychodzi na wolnosc!')
return 1
end

local function kara(x)
if(os.time() < getPlayerStorageValue(x.cid, 7000)) then
local lvl = getPlayerLevel(x.cid)
doTargetCombatHealth(0, x.cid, COMBAT_PHYSICALDAMAGE, -(mnozniki[1]*lvl), -(mnozniki[2]*lvl), CONST_ME_NONE)
doPlayerSendTextMessage(x.cid,22,'Lepiej dbac o siebie, kolejny cios moze byc mocniejszy!')
local x = {cid = x.cid}
return addEvent(kara, 30*1000, x)
else
return 1
end
end

function onSay(cid, words, param)
    if (words == '!kara') and (param ~= "") then
    local szukaj = string.find(param, ',')
    local kogo = string.sub(param, 0, szukaj-1)
    local za_co = string.sub(param, szukaj+2, string.len(param))
        if (system[za_co] ~= nil) then
            if (getPlayerAccess(cid) >= 3) then
            local kto = getPlayerByName(kogo)
            local gdzie = math.random(1, table.maxn(cele))
            local x = {cid = kto}
            addEvent(uwolnij, system[za_co].minuty*60*1000, x)
            doTeleportThing(kto, cele[gdzie])
            doSendMagicEffect(getPlayerPosition(kto), CONST_ME_POFF)
            doSendMagicEffect(cele[gdzie], CONST_ME_TELEPORT)
            print('Gracz '..getPlayerName(cid)..' wsadzil gracza '..kogo..' do wiezienia na '..system[za_co].minuty..' minut!')
            doPlayerSendTextMessage(kto,22,'Zostales posadzony w wiezieniu przez gracza '..getPlayerName(cid)..' za '..za_co..' na '..system[za_co].minuty..' minut!')
                if (system[za_co].obrazenia ~= false) then
                local x = {cid = kto}
                doPlayerRemoveItem(kto, 2173, getPlayerItemCount(kto, 2173))
                addEvent(kara, 15*1000, x)
                setPlayerStorageValue(kto, 7000, os.time() + system[za_co].minuty * 60)
                doPlayerSendTextMessage(kto,22,'Zagramy w pewna gre, reguly sa proste, wygraj albo zgin!')
                end
            else
            doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Brak wymaganego poziomu uprawnien!')
            end
        else
        doPlayerSendTextMessage(cid,22,'Niestety niema takiego wykroczenia w tabeli!')
        end
    end
return 1
end

I do talkactions.xml dodajemy:

Spoiler:


<talkaction words="!kara" script="jail.lua" />

Gdy napiszemy np.

Spoiler:



!kara "name, przeklinanie

Gracz name zostanie wrzucony do więzienia (do jednej z wylosowanych cel) i dodatkowo jeżeli przy karze jest obrażenia = true będą zadawane obrażenia temu graczowi.

Edycja tabeli z karami:


Spoiler:

["przeklinanie"] = {minuty = 10, obrazenia = false},

przeklinanie - nazwa kary (za co siedzi)
minuty - na ile minut siedzi
obrażenia - czy mają być zadawane obrażenia (false/true)

Dodawanie cel, jest proste do tablicy cele dodajemy linijki:
Kod:

{x=,y=,z=},

Oczywiście uzupełniając o współrzędne


Pozycja gdzie teleportuje gracza po odczekaniu kary:
Kod:

Spoiler:

local temple = {x=,y=,z=}

Nazwałem ją temple bo u mnie do temple leci gracz

Teraz mnożniki obrażeń:

Spoiler:



local mnozniki = {4,4.6}

Obrażenia są liczone tak:
lvl * mnożnik

np.
Kod:

lvl * 4

lub
Kod:

lvl 4.6

I wartość jest losowana między jednym a drugim

Uwaga! W celach musi być strefa no-logout

Pozdrawiam.


Mam nadzieje ze sie spodoba

Ostatnio edytowany przez mamba223 (2008-10-21 08:20:27)


znam 2 najlepsze anime

http://dragonball.gotu.pl/graf/dragonball.gif
http://animeyume.com/blog/images/naruto_shippuden.jpg

Offline

 

#2 2008-10-20 21:34:26

Trojca

http://i36.tinypic.com/25zpd2c.gif

1711139
Skąd: Belgia/Bruksela
Zarejestrowany: 2008-04-27
Posty: 374
Nick: Nie
Profesja: Gram
Server: Teraz

Re: więzienie

Super super tylko na spoilery popraw. I jak dobrze pamiętam był już temat na forum?Na sto % były o więzieniach


Od kiedy znalazłem się na dnie, wszystko mi wychodzi.

Nawet w wielkich chwilach znajdą się idioci. - by Legolas.

Offline

 

#3 2008-10-20 22:27:53

Ogi

http://i37.tinypic.com/okwrx1.gif

8273359
Call me!
Zarejestrowany: 2008-01-27
Posty: 400
Nick: Morroth Mirst
Profesja: Calesta
Server: 15 juz prawie 16 :D

Re: więzienie

Widzialem to chyba bylo na forum   ale tak jak @UP daj to do spoilerow jak poprawsz dam +


http://manu.dogomania.pl/emot/huepfen.gifhttp://www.niebiescy.pl/images/sygnatury/ruch_14.gifhttp://manu.dogomania.pl/emot/huepfen.gif

http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/657020.gif
Chce mi sie jesc xD !
#400 postów - 22:44 17 luty 2010 !!!

Offline

 

#4 2008-10-24 18:55:17

mrozio18

http://i37.tinypic.com/2dqpohz.gif

Skąd: Piekary Śląskie
Zarejestrowany: 2008-10-23
Posty: 22

Re: więzienie

nie działa mi to ;/


The power is back!

Offline

 

#5 2008-10-27 20:12:55

bubel997

http://i38.tinypic.com/avakh.gif

4142534
Zarejestrowany: 2008-09-18
Posty: 66

Re: więzienie

fajne9/10

Offline

 

#6 2008-10-27 20:23:06

 Dimek

http://i50.tinypic.com/242swno.jpg

Zarejestrowany: 2008-04-05
Posty: 1855

Re: więzienie

Super skrypt z więzieniami widziałem tu wiele tematów ale tego jescze "NIE"

Pozdrawiam


http://i44.tinypic.com/kd01v7.png
http://www.kiep.pl/img21/2011/03/18/1300408688dance.gif

Offline

 

#7 2008-10-28 14:52:56

Skatten

http://i33.tinypic.com/2v2gq5x.gif

Skąd: Ten Powrót ~~ ? ;d
Zarejestrowany: 2008-07-19
Posty: 280

Re: więzienie

Skrypt nawet fajny , ;p 8/10


*OTS & Counter Strike 1.6 Only*

http://img108.imageshack.us/img108/1060/xdalg2.jpg

Offline

 

#8 2008-10-29 13:34:38

 DaVo

http://i35.tinypic.com/71u5wo.gif

Zarejestrowany: 2008-02-03
Posty: 1053
WWW

Re: więzienie

Przyda mi się ten skrypt 8/10


<<

http://img835.imageshack.us/img835/1563/franklampard.png

Offline

 

#9 2008-11-02 17:15:49

Absy

http://i35.tinypic.com/2q9yumu.gif

Skąd: exiva...
Zarejestrowany: 2008-11-02
Posty: 132

Re: więzienie

Bardzo fajny skrypcik.Napewno zastosuje go na swoim otsie


http://img213.imageshack.us/img213/2056/evotictest.gif

Offline

 

#10 2008-11-04 20:56:09

Max War

Zbanowany

10195914
Skąd: Plaża Omaha
Zarejestrowany: 2008-05-27
Posty: 122
Nick: TDM
Profesja: Narazie niegram w tibie
Server: Narazie niegram w tibie
WWW

Re: więzienie

super skrypt działa on na moim serwie

Offline

 

#11 2012-05-12 10:49:46

Milkeway

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2012-04-29
Posty: 2

Re: więzienie

U mnie nie działa :(

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Suwałki