Nie tylko o Tibii i OTS...
Tak jak w temacie, wymieniajcie najlepsze, jak i najgorsze filmy jakie widzieliście.
>>Najlepsze:
1 .Przekręt (Snatch)
2. Chłopcy z ferajny (Goodfellas)
3. Gorączka (Heat)
4. Dziewczyna z sąsiedztwa (Girl Next Door, The)
5. Skazani na Shawshank (Shawshank Redemption, The)
<<Najgorsze:
-1. Dzień, w którym zatrzymała się Ziemia (Day the Earth Stood Still, The)
-2.Max Payne
Najgorsze tylko 2 ponieważ zanim obejrzę film czytam recenzje itd. i nie oglądam pierwszego lepszego filmu
Co do seriali to:
1. 24 godziny
2. South Park
3. 1000 złych uczynków
Ostatnio edytowany przez DaVo (2010-07-27 22:41:21)
Offline
Najlepsze:
Transporter 1,2,3
Prawo Zemsty
Najgorsze:
Sam nie wiem
Seriale:
Dr House,Skins,Grey's Anatomy ;P
to co teraz mi do głowy przyszło
Offline
Najlepsze
Dzień Świra ,Nic Śmiesznego ,Kac Vegas ,Transporter,Eurotrip i wiele więcej ;D
Najgorsze
2012 ,Avatar (Tylko efekty mi się zajebiście podobały ,fabuła była fatalna)
Seriale
Skins ,South Park ,Dr.House
Offline
Najlepsze:
Vabank, Vabank 2: czyli riposta, Nosferatu: Symfonia Grozy, Kapelusz Pana Anatola oraz Pan Anatol szuka miliona, Koszmar z Ulicy Wiązów (wszystkie czesci oprocz 2 i tej z 2010), Kogel Mogel 1 & 2, Seksmisja, Jak Rozpetalem II wojne swiatowa, Ojciec Chrzestny, Kariera Nikosia Dyzmy, Miś (jesteeem wesoły romek, mam na przedmieściu domek! ), Holokaust Kanibali; przejebany film , Tytanic... hmmm to chyba tyle...
Najgorsze:
n/c
Seriale:
Bednarski, Policjanci z Miami Vice, Swiat wg. Bundych, Straznik Teksasu, Kojak (nie wiem czy to wpisac jako film czy serial), Z Archiwum X
Ostatnio edytowany przez Don Corleone (2010-07-28 00:44:23)
Offline
Najlepsze:
1. Forrest Gump
2. Skazani na Shawshank
3. Człowiek z blizną/Scarface
4. Obcy - 8. pasażer "Nostromo"
5. Seksmisja
Najgorsze:
Wszystkie filmy zapowiadający się hucznie, a tu - dupa.
Seriale:
Tylko i wyłącznie Przyjaciele.
Offline
Jedne z najlepszych:
Harold i Kumar 1, 2
Friday
Next Friday
Job
Zack i Miri kręcą porno (Zack and Miri Make a Porno)
Seriale godne uwagi:
Dexter
Californication
Pacyfik
Offline
najlepsze sa stare filmy i serial i tyle w temacie...
Offline
Don Corleone napisał:
najlepsze sa stare filmy i serial i tyle w temacie...
Masz na mysli takie seriale jak Czterej pancerni i pies czy Janosik ? :]
Chociaz ze starych filmów Rejs mi sie podobal
Offline
takie stare jakie ja wypisalem w moich "najlepsze".
Offline
hmmm ^^
Najlepsze:
Undispiuted 1,2 , Harry Potter 1,2,3,4,5,6 xD,Droga Bez powrotu 1,2,3,Freddy Kruglel 1-8 ^^ ,Laleczka Chucki czy jakos tak, Straszny film 1-4 , Komedia Romantyczna , Wzguza maja oczy,
Najgorsze:
Dzieci kukurydzy
Seriale:
Shout Park,Dr.House,4 pancerni i pies,Drown together , amerikan dad , familly guy ^^ itp ttd
Offline
Blizna napisał:
4 pancerni i pies
Komunistyczny serial propagandowy.
Offline