Nie tylko o Tibii i OTS...
Czy można zrobić aby potwór się nie poruszał tylko stał w miejscu. Ma atakować. Chodzi mi o coś takiego jak Magicthrower czy inne wieże. Nie wiem jak to zrobić Potwór istnieje i działa. Speed="0" próbowałem i usuwałem to całkiem.
Co należy zmienić aby to się nie ruszało?? Mam YurOTS 0.9.4 d
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Magicthrower" level="1" maglevel="30" experience="0" pushable="0" armor="999999" defense="999999" canpushitems="0" staticattack="50" changetarget="200" speed="172">
<health now="110" max="110"/>
<look type="137" head="113" body="120" legs="114" feet="132" corpse="3065"/>
<combat targetdistance="3" runonhealth="0"/>
<attacks>
<attack type="instant" name="magicthrower_magic missile" mindamage="55" maxdamage="170" exhaustion="2000" cycleticks="2000" probability="90"/>
</attacks>
<defenses>
<defense immunity="energy"/>
<defense immunity="fire"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="invisible"/>
<defense immunity="drunk"/>
<defense immunity="physical"/>
<defense immunity="burst"/>
</defenses>
<voices>
</voices>
<loot>
</loot>
</monster>
Offline
Musisz wgrać odpowiedni kod w silniku Kentany jest bodajrze taka opcja : d ale przecież możesz zastawić czym potwora aby nie mógł się ruszać...
Offline