Nie tylko o Tibii i OTS...
II zapowiedź łatki tym razem dotycząca staminy i innych. Przeczytajcie sami:
Spoiler:
W pierwszej zapowiedzi łatki przedstawiliśmy wam część zmian, które wejdą w życie po wprowadzeniu wiosennej łatki, która planowana jest na następną środę, 18.03.2009, po południu. Mamy jednak dla was więcej w zanadrzu i pragniemy przedstawić wam, czego możecie oczekiwać.
Jak pewnie wiecie, czas, który upływa dopóki postać jest zbyt zmęczona, aby zdobywać doświadczenie, oznaczony jest jako stamina. Do tej pory gracz mógł polować przez 56 godzin, po upłynięciu których następowała blokada licznika punktów doświadczenia. Jednakże ewidentną sprawą jest to, że czas ten jest zbyt długi. Wraz z wprowadzeniem łatki czas ten skróci się do 42 godzin.
Aby stamina się zregenerowała postać musi być wylogowana. Regeneracja ta zaczyna się po 10 minutach od wylogowania się. Od tej pory postać uzyskuje 1 punkt staminy za każde 3 minuty bycia offline. Tak więc po wprowadzeniu łatki regeneracja staminy zabierze trochę więcej czasu.
Tutaj następuje szczególna część: w ciągu pierwszej godziny (42) gracze z kontem premiowanym będą otrzymywać 50% premii do zdobywanego doświadczenia. Zatem ilość doświadczenia od zdobywanych potworów zwiększy się znacznie w ciągu tej godziny.
Na światach pvp-enforced nie będzie dotyczyć doświadczenia zdobywanego poprzez zabicie innego gracza.
Aby lepiej zbalansować walkę pomiędzy graczem a potworami, wprowadzimy dwu sekundowe opóźnienie między walką i niebezpiecznymi zaklęciami po teleportacji.
Oznacza to, że kiedy użyjesz teleportu, wejdziesz na inny poziom podłoża, przejdziesz przez portal, po podróży z npc, po użyciu czaru lewitacja lub kiedy zostaniesz wyrzucony z domku, nie będziesz mógł atakować stworzeń i używać czarów ofensywnych przez 2 sekundy.
Teraz potwory maja wystarczającą ilość czasu na atak, kiedy ty zmieniasz poziom podłoża i czekasz zanim będziesz mógł zaatakować potwora. To znaczy, że przeskakiwanie pomiędzy piętrami bez otrzymywania obrażeń od potworów nie jest już możliwe, chyba, że tylko szybkie spojrzenie bez atakowania. Upewnij się, że dasz radę potworom zanim wejdziesz na ich spawn!
Nie sądzisz, że niewidzialne potwory powinny być niewidoczne dla wszystkich? My tak. Dlatego też wprowadzimy prawdziwą niewidzialność dla potworów. Będzie to miało wpływ szczególnie na graczy, którzy oszukiwali w celu eliminacji tych stworzeń. Oto nasza wiadomość dla was: nasz klient nie będzie zawierał informacji o niewidzialności potworów nigdy więcej. Niemożliwym będzie celowanie pociskiem runicznym, aby pokonać niewidoczną kreaturę.
Ostatnia rzecz będzie czymś szczególnym: chcemy wprowadzić licznik doświadczenia, który będzie informował o ilości doświadczenia, która konieczna jest aby awansować na kolejny poziom. Ponadto, licznik ten będzie kalkulował ilość doświadczenia zdobywanego w ciągu godziny oraz pokaże czas, który potrzebny będzie do awansu. Obliczenia te będą dokonywane na podstawie doświadczenia zdobywanego przez ostatnie 15 minut.
Gdzie będziecie mogli znaleźć owy licznik? W oknie umiejętności, poniżej paska doświadczenia. Będzie można go ukryć, podobnie jak pozostałe paski postępu. Nowe informacje będą pokazywane po najechaniu na nie kursorem, w postaci dymka. W menu kontekstowym okna umiejętności znajdzie się opcja umożliwiająca wyzerowanie licznika.
Wreszcie, w tej poprawce chcemy zaprosić was na kolejny tydzień podwójnego doświadczenia. Podobnie jak poprzednio, podwójne doświadczenie będzie przyznawane tylko za zabicie potwora. Zostanie on uruchomiony wraz z wprowadzeniem łatki i trwać będzie do następnej środy, 25 marca.
Bądźcie gotowi na wiosenną łatkę!
Wasi Community Managers
Tydzień podwójnego expa zaczyna się 18 marca wraz z łatką !
2009-02-23 - data mianowania na Redaktora
2010-08-26 - data rezygnacji
Offline
O ale fajnie od 18 exp 2 ale bedzie zapelniony server a celesta kolejka 1000 osob xD
Offline
2x exp Ha! No to PG będzie ostre xD
Offline
Zbanowany
Offline
Zbanowany
No to 2x szybciej się wbije coś, ale servery bedą przepełnione, na harmoni napewno kolejki po 300 ponad osoób !
Offline
Okolo rok minal od wczesniejszych postow, nie rob refreshow ;<
Offline