• Index
  •  » Servery
  •  » [zapowiedz] Lyramion 8.4 - muzyka, dzwiek i wiele wiele wiecej..

#1 2009-08-23 10:01:36

koovvall

http://i38.tinypic.com/19pb0n.gif

Zarejestrowany: 2009-08-23
Posty: 11

[zapowiedz] Lyramion 8.4 - muzyka, dzwiek i wiele wiele wiecej..

Serdecznie wszystkich witam. Chciałbym Wam przedstawić open tibia serwer, który niedługo wystartuje. Aby zachęcić do gry napisałem parę informacji o serwerze.

Lyramion jest serwerem do gry mmorpg Tibia. Założenie jest takie żeby dać graczowi jak najwięcej zrelaksowanej zasady, dlatego system gry ze zwykłej Tibii został mocno przebudowany. Oto lista informacji:

* własny klient z muzyką oraz dzwiękiem
* 111 różnych rodzaji gemów (różnej siły) do modyfikacji ekwipunku
* okolo 20 nowych czarów dla różnych profesji
* exp rate x10, skill rate x4
* całkowicie przebudowane stare potwory, mają teraz nowe nazwy i nowe charakterystyki
* klient 8.4
* nowe statusy działające na postać - między innymi otępienie, oślepienie, petryfikacja (zmiana w kamień), zatrzymanie, uspanie
* całkowicie przebudowane stare bronie i ekwipunek, mają teraz nowe nazwy i dodatkowe charakterystyki
* wszystkie potowry maja nowa sztuczna inteligence
* wszystkie skrypty przedmiotów/czarów napisane od nowa
* stabilny silnik, profesjonalne podejście do serwera
* nowe formuły i funkcje dotyczące hp, many, capa, zadawanych obrażeń, obrony
* serwer będzie postawiony na dedyku w polsce
* nowa funkcja zdobywania doświadczenia
* battle channel - pokazuje informacje o tym co sie dzieje w walce (info o tym jaki status zaimplikowany został na cel, leczenie, utrata many przy atakach manarasp/manadrain, missy ataków magicznych i fizycznych, nazwy czarów jakie rzucane są przez istoty)

Odnośnie zdobywania doświadczenia na serwerze:

Została zmieniona funkcja dotycząca poziomów.
Na wyoskich levelach różnica w expie potrzebnym na dany lvl jest większa. Na RL Tibii argument wpływający na logarytmiczność funkcji (czyli to jak mocno wzrasta ona w góre wraz z biegiem leveli) ma wartość 50, u nas jest to 85.

Na Real Tibii aby osiągnąć poziom 250 potrzebne jest 254 237 300 expa, podczas gdy na Lyramionie gracz będzie musiał wbić aż 410 487 300 expa.

Formułka expa z real tibii pozostaje taka sama. Różni się exp za potwory, przyznawany jest on na podstawie levela potworka. Za potworka na 52 poziomie dostajemy 3767 expa. Jednak są od tego odstępstwa:

* jeśli potwór którego bijemy ma 20 lvli mniej od nas to dostajemy za niego mniej expa - im większa różnica między poziomami potworka a naszym tym większa kara do expa.

* jeśli potwór którego bijemy ma level wyższy od naszego to dostajemy stały bonus 25% expa (czyli bicie gsa przed 52 poziomem spowoduje, że dostaniemy 4708 doświadczenia).

Ma to za zadanie zmobilizować graczy do polowania na silniejsze potwory, i wiąże się z formułkami obrażeń które bardzo mocno wzrastają na wyższych poziomach.

Odnośnie magii na serwerze:

Magia nie jest już nieblokowalną mocą, gdyż zarówno pancerze jak i tarcze mają wskazniki M-Arm (magic armor - redukcja obrażeń od czarów) oraz M-Def (magic defense - możliwość blokowania czarów tarczą). Oba współczynniki używają do wyliczania skuteczności blokowania magic lvl postaci - co oznacza że zarówno knight jak i mag powinien mieć dobry pancerz gdyż dla knighta oznacza to blokowanie obrażeń fizycznych a dla maga blokowanie czarów oraz złych zmian stanu.

Każdy czar zadający obrażenia ma swój wskaźnik "Spell Power" oznaczający moc tego zaklęcia. Obrażenia od czaru oblicza się wzorem:

minimalne obrażenia: (Level * MLevel * SpellPower) / 32768 * (224 / 256)
maksymalne obrażenia: (Level * MLevel * SpellPower) / 32768 * (255 / 256)

oznacza to że każdy czar zadaje zawsze 70 - 100% swoich maksymalnych obrażeń, niezależnie od jego rodzaju (nawet explo)


Czary z Real Tibii zostają, tylko z następującymi zmianami:

* "Berserk" nazywa się teraz "Spin Edge", zadaje obrażenia fizyczne i zabiera 80% many knighta
* Antidotum nie występuje już w runie, dostępny jest tylko w czarze spontanicznym
* Challenge ma znacznie zwiększony zasięg
* Desintegrate nie niszczy już przedmiotów, teraz to zwyczajny czar ofensywny który automatycznie pudłuje jeśli istota jest odporna na ataki natychmiastowej śmierci, ale zadaje wysokie obrażenia od ognia
* Czar Fire Wave został zmieniony, nazywa się teraz Dragon Breath i ma zasięg fali ognia smoka
* Czar Great Energy Beam został usunięty, a zwykły Energy Beam zadaje teraz wyższe obrażenia i generalnie zastępuje GEB
* Haste teraz przyspiesza także prędkość atakowania i rzucania zaklęć, a nie tylko prędkość chodzenia
* Hell Judgement zostaje nazwany Ultima, i zadaje obrażenia fizyczne
* Light Magic Missile zostaje zlikwidowany
* Paralyze teraz spowalnia także prędkość atakowania i rzucania zaklęć, a nie tylko prędkość chodzenia
* Runka SD ignoruje Magic-Defense
* Nastąpił podział "strike'ów", tzn. sorcerer ma Flame Strike, Energy Strike i Death Strike; a druid ma Terra Strike, Aqua Strike (żyw. wody) oraz Ice Strike (lód)
* Undead Legion przywołuje następujące potwory: Punisher, Stillgoing, Whisper, Blind Guardian, Scrapper (odpowiedniki real tibii to Skeleton, Ghoul, Ghost, Demon Skeleton, Zombie)
* Zamiast Wrath of Nature przywrócony został Poison Storm, gdyż stan trucizny na Lyramionie jest o wiele bardziej śmiercionośny
* Czar Invisiblity (utana vid) nazywa się Vanish i powoduje że wszystkie fizyczne ataki pudłują w nas, natomiast wszystkie magiczne automatycznie trafiają oraz usuwają stan Vanish

Pozatym dochodzą nowe czary:

KNIGHT:
Quadra Slam - knight zadaje cztery uderzenia w przeciągu dwóch sekund.
Dispatch - atak podobny do exori, tylko działa na jeden cel, potrzebuje mniej many i jest słabsze.

PALADYN:
Air Anchor - zawiesza hak powietrzny duszący przeciwnika. Jeśli przeciwnik w przeciągu 6 sekund po rzuceniu czaru wykona ruch to automatycznie zginie. Nie działa na cele chronione przed natychmiastową śmiercią.
Flash - oślepia wszystkie istoty na ekranie.
Auto Crossbow - wystrzeliwuje serie boltów w zaznaczony cel. Gracz wystrzeliwuje 6 boltów + 1 dodatkowy bolt za każde 30 poziomów doświadczenia.
Drill - atak o zasiegu podobnym do energy beam, czyli linia prosta przed siebie. Zadaje srednie fizyczne obrazenia ale ignoruje calkowicie obrone i pancerz celu.
Chainsaw - atak o zasiegu exori. Po uzyciu ma szanse na jeden z dwoch efektow: 80% szansy na zadanie duzych obrazen (wtedy dookola paladyna pojawiaja sie plamki krwi) i 20% szansy na atak natychmiastowej smierci o przebijalnosci porownywalnej z atakiem sorca Doom.
Guardian Tower - paladyn przywoluje stacjonarna wiezyczke ktora atakuje strzalami o mocy zaleznej od lvla i mlvla przywolujacego. Wieza ma 10,000 hp, 0 arma i 0 defa ale potwory ja ignoruja. Wieza atakuje zaznaczony cel paladyna strzalami. Po oddaniu 30 strzalow wieza znika. Wieze mozna przesuwac, gracze moga ja tez zniszczyc. Potworki ja ignoruja, chyba ze stoi ona im na drodze do paladyna, wtedy ja zabija tak jak zerk na real tibii zabija slabsze potworki kiedy chce sie dostac do gracza.

SORCERER:
Stop - zatrzymuje w miejscu istoty dookoła maga na 23 sekundy. Czar pudłuje jeśli potwór jest odporny na "Stop" lub gracz nosi ekwipunek chroniący przed stanem "Stop"
X-Zone - natychmiast zabija wszystkie istoty poniżej 16 poziomu doświadczenia oraz wszelkie summony na ekranie.
Doom - jeśli dotknięta istota nie zda testu na magiczną obrone natychmiast ginie. Nie działa na nieumarłych oraz istoty odporne na zaklęcia natychmiastowej śmierci.
Break - zmienia cel w kamień, jeśli ten nie jest na ukamienienie odporny. Potwór który zostanie ukamieniowany natychmiast ginie, natomiast gracz zamienia się w posąg i nie może wykonać żadnych czynności. Jeśli jakiś druid odczaruje go czarem Remedy to gracz może działać dalej, jeśli ukamieniowany gracz się wyloguje to pojawia się w temple i ma zmniejszony exp,mlvl,skille tak jak przy normalnej śmierci (przedmiotów jednak nie traci).

DRUID:
Dryad Root - zaznaczony cel otrzymuje obrażenia od śmierci oraz status STOP na 6 sekund jeśli nie jest nań odporny
Cone of Cold - tworzy fale chłodu zadającą obrażenia. Ma zasięg stożka o długości 6 pól.
Remedy - ma tą samą właściwość co mikstura Remedy, usuwa wszelkie negatywne zmiany statusu z gracza (np. ukamienienie, oślepienie, stop)
Shell - rzucany na siebie lub innego gracza - przez 30 sekund redukuje o połowe obrażenia magiczne jakie otrzymuje cel
Guardian Angel - czar ten rzucany jest jak inne buffy druida, tzn. w  " " podajemy nick postaci na który chcemy rzucić czar - albo swój, jeśli chcemy rzucić na siebie. Istota pod wpływem tego czaru jest odporna na ataki natychmiastowej śmierci oraz petryfikacje przez czas trwania zaklęcia - czyli 3 minuty 20 sekund. Oczywiście odnośnie powyższego, czar ten nie chroni przed atakiem Soul Eatera, nie ma powiązania tutaj.

Conieco o niektórych monsterach na serwerze:

Proto Armor - to pancerny pancerz, który atakuje słabymi czarami energi
Mega Armor - bardzo mocny pancerz, poziom 101, atakuje słabymi czarami energii oraz specjalnym promieniem "Proton Cannon"
Projected Image - słaby potwór, ale trudno go zranić.
Oozite - potwór z bardzo wysoką obroną magiczną. Używa głównie trujących ataków.
Nightshade -słaby potwór. Dba o to by zawsze mieć włączoną niewidzialność; nie atakuje bezprośrednio ale jest pomocnikiem. Rozprasza przyjazne czary Dispelem, rzuca Flash oraz Mute.
Io - szybki potwór atakujący atakami energii.
Prometheus - powolny potwór z kilkoma dobrymi technikami.
Spawn - dosyć mocny potwór, dba o to by mieć wrzucony Haste i posiada pare średnich technik.
Zapper - walczy czarami energii, w tym czarem Zap który wrzuca status Stop.
Program65 - na początku walki obiera sobie "program" jednego z potworków występujących w grze i używa jego ataków. Może to być Behemoth, Kraken, Dark Force, Hexadragon lub Braindeath.
Plasmoil - dysponuje paroma słabymi czarami, oraz przywołuje losowe potwory.
IronHitman - bije wręcz, czasami wrzuca na siebie berserk żeby jeszcze mocniej bić wręcz.
Dreadnought - potwór nie posiadający wogóle many, natomiast posiada melee i to bardzo silne. Szczególnie groźny kiedy Nightshade wrzuci mu dodatkowo Berserka i Haste.
Mud - powolny potwór używający tylko melee. Jest słaby ale ma bardzo wysoką obrone fizyczną.
Geist - zmutowany człowiek który atakuje wręcz (miernie) i rzuca bardzo mocny paraliż (redukcja prędkości o 94%, spowolnienie ataków o połowę, trwa 2 minuty). Dla tych którzy nie wiedzą, paraliż na Lyramionie można zdjąć tylko runą "Cure Paralysis", miksturą bądź czarem "Remedy". Zwykłe czary leczące nie leczą z paraliżu.
FrWolf - lodowy wilk, szybki i dosyć silny. Z daleka atakuje lodowym czarem Blizzard.
LeafSprite - liściasta nimfa. Mają mało hp, ale często chodzą stadami i bardzo dobrze czarują. Odmiany liściaste rzucają np. Stone Shower, Crush.
RvrSprite - rzeczna nimfa. Podobnie jak siostrzyczka powyżej, niewielka ilość hp ale pewny wpierdol bez czaru Shell. Ta atakuje czarami wody, np. Flood, Tidal Wave. Lubi od czasu do czasu zabezpieczyć się manashieldem, a że zbijanie 12k many nie jest ciekawym zajęciem to warto wziąć ze sobą pare run Dispel żeby ten manashield jej zdjąć.
Nerapa - istota bardziej wspomagająca. Ma bardzo dużo hp, paraliżuje przeciwników oraz rzuca im czar pain (oślepienie, zatrzymanie i poison). Ponadto na redzie kontraatakuje każdy cios runką SD, ale nie ma zbyt dużej siły magicznej. Groźny tylko jako wsparcie dla innych silniejszych potworków.
DeathLord - bardzo twardy zawodnik. Na początku atakuje obszarowymi czarami nagłej śmierci i wysysającymi energie (Draining Cloud, Death, Poison Storm). Po kilku rundach zmienia taktyke, wrzuca na siebie haste lub berserk (czasami oba naraz -> dispel) i zaczyna bić wręcz a robi to bardzo boleśnie. W przypadku użycia niewidzialności przez przeciwnika rzuci w niego "Energy Strike" aby się pojawił i wraca do mordobicia. Jako jedyny potwór dropi tarczę Frozen Soul, jedną z najsilniejszych tarcz w grze.
Trixter - wielozadaniowy mag pokroju Warlocka. Różni się tym, że ma lepszy zasób czarów, znacznie inteligentniejszy skrypt, za to nie rzuca burstów. Czary ma bardzo różne, od manashieldów, przez niewidzialności, dispelle, incinerate, gfb itp.

Na Lyramionie będzie można spotkać dużo NPCków oferujących proste i bardziej złożone questy dla graczy. Samo wykonywanie questów nie jest obowiązkowe - jak ktoś nie lubi to nie wykonuje. Nagrodą za wykonanie zadania dla NPC może być jakiś przedmiot, pieniądze, informacja itp. Ponadto wykonanie każdego zadania powoduje, że zyskujemy punkty doświadczenia.

Na Lyramionie istoty mają mase przypadłości pod których wpływem mogą się znajdować, jeżeli posiadają jakiś status itp. to w nawiasie obok nazwy mamy znaki:

rzymska 2 - paralyze
kufel piwa - muddle (drunkness)
kolka - mute
ludzik - petrify
kotwica - anchor (czarem air anchor paladyna)
przebite serce - hp leak (szybki spadek hp)
duch - undead (np. obrywanie z uhow itp)
ksiezyc - sleep
gwizdka - seizure (co chwile zabiera neiwielka ilosc hp)
krzyz - regen (co chwile przywraca niewielka ilosc hp)
widly - imp
nozyce - stop
miecz - berserk
oko - oslepienie
kropla - poison
buty - haste

Aby widzieć ikony potrzebne będzie ściągnięcie naszego klienta. Jednak można grać i bez niego, wtedy zamiast naszych ikon w nawiasach będą dziwne znaczki (np. a z dwoma kropkami), ale grać będzie można normalnie.

Na Real Tibii możemy summonować i convincować, chociaż te dwie rzeczy niewiele się od siebie różnią. Mamy sobie tego swojego potworka, chodzimy z nim i jest fajnie.

Jak się pewnie domyślacie, na Lyramionie to wszystko będzie totalnie przewrócone do góry nogami... i się dobrze domyślacie. Odnośnie kontrolowania wrogów, na Lyramionie są cztery zaklęcia.

Summon Creature
Czar dostępny jedynie sorcererowi. Możemy posiadać na raz jednego summona. Summony są specjalnymi potworkami, niedostępnymi na mapie, nie można na nich expić i nie pojawiają się na raidach/questach. Są specjalnie przygotowane do summonowania, większość potworków które możemy summonować ma bardzo rozwinięte skrypty AI. Rzucają czary ochronne na właścicieli, nie biją obszarowymi jeśli istnieje ryzyko zranienia osoby przywołującej itp. Pozatym summony teleportują się do mistrzów kiedy mistrz odejdzie z ich zasięgu (np. jak wejdziemy po schodach do góry to nasz Ifrit tepnie się tam za nami). Taki teleport działa odrazu i kosztuje 0 mp, jednak summony nie teleportują się jeśli są pod wpływem statusu Mute (uniemożliwia im to rzucanie zaklęcia). Dla przykładu, Ifrit jest typowo ofensywnym summonem, razi przeciwników zaklęciami ognia i leczy się kiedy ma mało hp. Na samo wejście rzuca obszarowy czar ognia który rani wszystkich oprócz osoby przywołującej go. Guadian jest typowym blockerem, rzuca czar Safe sobie i summonerowi za każdym razem kiedy się skończy. Rzuca czary ziemii (groundshaker, boulder) i rzuca Challenge aby brać na swoją klate potworki. Shadow to z kolei summon defensywny, który powoduje, że mistrz cały czas jest pod wpływem niewidzialności.

Convince Creature
Runka tworzona przez Druida. Druid który używa takiej runy za convincowanie potwora płaci tylko połowe many potrzebnej do convincowania, reszta profesji płaci normalnie. Convincować możemy potwory które spotykamy na mapie, nawet te dosyć silne (behemoty, vap dragony też można sconvincować, za 2000 many). Potworki takie generalnie są pod naszą kontrolą, ale nie są tak oddane jak summony sorcerera. Mają gdzieś czy zranią go czarem obszarowym, nie leczą go w potrzebie itp.

Elemental Call
Czar dostępny tylko druidowi. Druid który rzuca dane zaklęcie powołuje do życia jednego (losowo wybranego) z żywiołaków (ogień, lód, ziemia, świętość, śmierć, energia, woda). Ponadto od mlvla druida i czynnika losowego zależy jaki będzie poziom przyzwanej istoty (może to być "tiny", "lesser", "normal", "greater" i "lord" odpowiednio na poziomach 24, 33, 45, 66 i 90). Żywiołaki biją bardzo konkretnie wręcz i używają czarów odpowiednich dla swojego żywiołu. Można posiadać tylko jednego żywiołaka. Druid który przywołuje żywiołaka po wykonaniu zaklęcia musi skupić się na utrzymaniu kontrolii nad nim przez kilkanaście sekund (to czas w którym żywiołak jest nieaktywny), walcząc z nim w umysłowym pojedynku. Jeśli Druid będzie się nadmiernie ruszał, walczył, rozmawiał bądź rzucał zaklęcia to przegra ten umysłowy pojedynek, a wtedy żywiołak ze wściekłością rzuci się na Druida.

Rage
Kolejny czar dostępny tylko druidowi. Rage to czar który pozwala naśladować ataki pokonanych wcześniej potworków. Każde zabicie potworka przez Druida daje mu jego dusze, którą może użyć aby wykonać atak. Po użyciu tracimy dusze, możemy jednak je kolekcjonować (np. zabicie 40 behemothów na huncie powoduje że będziemy mogli rzucić 40x jego rage, po czym będziemy musieli znów zabijać behemoty). Każdy powtorek ma swój atak który wykonuje kiedy go Ragujemy, np. Vap Dragon używa Enery Beam, Behemoth używa Meteor a Brachosaur -> Rage of the Skies. Druid wpisuje po prostu utevo res ina "Vap Dragon" i natychmiastowo rzuca czar Energy Beam, tracąc jedną dusze potworka. Liste dusz do Rage można podglądnąć wpisująć !rages, a dusze zapisują się przy wylogowaniu i restarcie serwera więc można je kolekcjonować tygodniami. Każdy druid może posiadać maksymalnie 255 ładunków rage danego rodzaju (np. możemy mieć 255 vap dragonów, 255 behemothów, ale już nie możemy mieć 350 over-mindów).
Rzucanie czaru Rage oprócz tego że zabiera nam jego dusze, jest całkowicie darmowe, nie traci wogóle punktów many.


Odnośnie enchant gemów na serwerze:

Enchanty na Lyramionie pozwola rozszerzyc mozliwosci ekwipunku graczy. Do pancerzy, nogawic i helmow bedzie mozna wkladac specjalne "ability gems". Takie gemy daja postaci pewna ceche, zalezna od rodzaju gema. Aby stworzyc dany gem nalezy zebrac potrzebne materialy, kazdy gem to inny zestaw materialow ktore nalezy zdobyc od potworkow, bossow, specjalnych lokacji, npc itp. Gracz moze miec tylko jeden gem danego rodzaju. Przy tworzeniu gema losuje sie jego sila, tzn ze mozemy stworzyc gem slaby albo mocny - kwestia przypadku. Troche to zakrecone wiec posluze sie przykladem. Gem of Vitality zwieksza maksymalne hp postaci o dany procent. Dla tego rodzaju gema zakres wynosi od 1 do 80, tzn. ze tworzac gem mozemy na przyklad stworzyc taki ktory daje hp+60%. innym razem mozemy stworzyc taki ktory daje hp+1% czyli bezuzyteczny, takze wiaze sie to z pewnym ryzykiem. Nie mozna zalozyc dwoch Gem of Vitality na raz - tzn. mozna ale bedzie sie liczyl tylko ten o najwiekszej mocy.

Zaleznie od rodzaju i sily danego pancerza/nogawic itp bedzie odpowiednia ilosc slotow na gemy. W przypadku zwyklych pancerzy typu brass armor, plate armor nie bedzie mozliwe wlozenie zadnego gema. Dla przykladu w k-armor mozna wlozyc jeden gem a w Force Armor (na screenie) az cztery. Gemy mozna wkladac i wyjmowac z pancerzy, nie sa one wczepiane na stale. Jednak usuniecie/wlozenie danego gema bedzie mozliwe tylko w przypadku kiedy gracz nie ma battle.


Aktualne dane serwera:
> 38 oskryptowanych itemow, 42 questy i 22 przelaczniki
> 221 skryptow sztucznej inteligencji atakow i kontraatakow potworkow
> 167 regularnych potworkow, 15 summonow, 24 specjalnych potworkow, 24 rodzajow elementali oraz pieciu bossow
> 48 npc'kow
> 98 czarow dostepnych graczom i 137 czarow specjalnych tylko dla potworkow
> mapka ma wielkosc 49,9 mb, szerokosc i wysokosc 9000 kratek, 410 domkow mozliwych do wykupienia przez graczy, 6574 potworki sie respia na mapce w cyklach regularnych.

I WIELE WIELE WIECEJ!

Offline

 

#2 2009-08-23 17:23:36

 Seeker

http://i49.tinypic.com/2whmhds.jpg

4133650
Skąd: Tu i Tam...
Zarejestrowany: 2008-02-29
Posty: 1243
Nick: Heannak
Profesja: Honera
Server: 39~
WWW

Re: [zapowiedz] Lyramion 8.4 - muzyka, dzwiek i wiele wiele wiecej..

Zapowiada się za*******e! Niestety albo poczekamy 2 latya zanim to wyjdzie, albo nic nie ruszy i skończy się na gadkach... Jednak jeżeli się uda to będzie wielkie GZ!

Ostatnio edytowany przez Seeker (2009-08-23 17:24:25)


http://pretoriaots.pl/signature.php?character=Seeker&image=4
http://s2.tibiafun.y0.pl/char.php?c=Naplecior
http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/690903.gif

Offline

 

#3 2009-08-23 19:35:17

Wasil

http://i37.tinypic.com/30iway9.gif

Skąd: Ełkkkk :)
Zarejestrowany: 2009-04-10
Posty: 96
Nick: Sanor Jori
Profesja: Hiberna
Server: 50

Re: [zapowiedz] Lyramion 8.4 - muzyka, dzwiek i wiele wiele wiecej..

Ten serwer na pewno zrobi Furorę! Mam nadzieję, że wystartuje. Od razu daj znać na T11


http://www.tibiaimage.com/char/12/Sanor+Jori.png
http://sigs.gamona.de/sigs/s4/c95/df3/4c94c417f68ba8094f78dfd3db.png

Offline

 

#4 2009-08-23 19:35:18

Mileczq

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2009-08-23
Posty: 1

Re: [zapowiedz] Lyramion 8.4 - muzyka, dzwiek i wiele wiele wiecej..

Test serwer Lyramiona juz wustartowal i niebawem zostanie ukonczona wersja finalna. Dzwiek jak i muzyka dzialaja doskonale tak wiec uwierz, ze nie skonczy sie na gadkach

Offline

 

#5 2009-08-23 19:40:44

 Rolfix

http://img576.imageshack.us/img576/2114/28595572.png

Zarejestrowany: 2007-11-29
Posty: 1932

Re: [zapowiedz] Lyramion 8.4 - muzyka, dzwiek i wiele wiele wiecej..

to super ots bedzie lol .... nic dodac nic ujac chyba T11 go opanuje xD czyzby temat zdjec z tego otsa byl obszerniejszy niz z WypasOTS

Offline

 

#6 2009-09-13 15:13:23

koovvall

http://i38.tinypic.com/19pb0n.gif

Zarejestrowany: 2009-08-23
Posty: 11

Re: [zapowiedz] Lyramion 8.4 - muzyka, dzwiek i wiele wiele wiecej..

Rusza test Serwer! Można zakładać już konta i grać!
Strona: lyramion-ots.pl

Offline

 

#7 2009-09-14 12:50:49

 Mr Pawlo

Zbanowany

Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 859
Server: Honera
Level: 50+ , 35+

Re: [zapowiedz] Lyramion 8.4 - muzyka, dzwiek i wiele wiele wiecej..

Zapowiada się wyje.biście.!

Offline

 

#8 2009-09-25 02:38:05

Riportare

http://i37.tinypic.com/2dqpohz.gif

Zarejestrowany: 2009-07-10
Posty: 28

Re: [zapowiedz] Lyramion 8.4 - muzyka, dzwiek i wiele wiele wiecej..

Kowal napraw klienta jak zależy Ci na graczach.

Offline

 
  • Index
  •  » Servery
  •  » [zapowiedz] Lyramion 8.4 - muzyka, dzwiek i wiele wiele wiecej..

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
An Nead Hotels Guinea-Bissau