Forum nie tylko o Tibii i OTS...

Nie tylko o Tibii i OTS...

  • Nie jeste¶ zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2010-07-12 15:24:24

kosik95

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2010-07-12
Posty: 4

Potwór się nie porusza[Tibia 7.6]

Czy można zrobić aby potwór się nie poruszał tylko stał w miejscu. Ma atakować. Chodzi mi o co¶ takiego jak Magicthrower czy inne wieże. Nie wiem jak to zrobić Potwór istnieje i działa. Speed="0" próbowałem i usuwałem to całkiem.
Co należy zmienić aby to się nie ruszało?? Mam YurOTS 0.9.4 d

<?xml version="1.0"?>
<monster name="Magicthrower" level="1" maglevel="30" experience="0" pushable="0" armor="999999" defense="999999" canpushitems="0" staticattack="50" changetarget="200" speed="172">
    <health now="110" max="110"/>
    <look type="137" head="113" body="120" legs="114" feet="132" corpse="3065"/>
    <combat targetdistance="3" runonhealth="0"/>

<attacks>
    <attack type="instant" name="magicthrower_magic missile" mindamage="55" maxdamage="170" exhaustion="2000" cycleticks="2000" probability="90"/>
</attacks>

<defenses>
    <defense immunity="energy"/>
    <defense immunity="fire"/>
    <defense immunity="poison"/>
    <defense immunity="paralyze"/>
    <defense immunity="invisible"/>
    <defense immunity="drunk"/>
    <defense immunity="physical"/>
    <defense immunity="burst"/>
</defenses>

<voices>

</voices>

<loot>

</loot>
</monster>

Offline

 

#2 2010-07-12 16:06:30

Sir Goldi

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

Zarejestrowany: 2009-12-31
Posty: 38

Re: Potwór się nie porusza[Tibia 7.6]

Musisz wgrać odpowiedni kod w silniku Kentany jest bodajrze taka opcja : d ale przecież możesz zastawić czym potwora aby nie mógł się ruszać...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Betonové Jímky Kutná Hora