Nie tylko o Tibii i OTS...
@up
co nie działa nie wali czy co?
@2x up
O to chodzi?
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 17)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.0, -0, -0.5, -1800)
function onUseWeapon(cid, var, item)
--By 1DeVoP2
chance = 40
quebrar = math.random(1,chance)
if quebrar == 1 then
doPlayerRemoveItem(cid,7367,1)
end
return doCombat(cid, combat, var)
end
weapons.xml:
<distance id="7367" range="6" enabled="1" exhaustion="0" hitchance="100" ammo="removecount" script="enchanted spear.lua"></distance>
Offline
Działa Dziękuje ;]
Jak Zrobić By Sie Enchanted Speary Niekonczyly ?
Offline
Zbanowany
LoL poprostu nie dziala i robiles go jako wand i wyglad ma tez crystal wanda silnik go nie czyta
Offline
Ze skryptami typu banowanie kickowanie to tylko do Hero on może będzie umiał coś takiego zrobić. Nie mówie że na 100% umie ale możliwe on dobry jest.
Offline
@up Nie Zajmuję Się Tym, Robie Tylko Czary
Offline
witam
no więc ja bym chciał tak:
1. Magic Sword (Sword of Valor)
2. ID: 2400
3. Chcę aby ta broń atakowała na odległość 2 kratek (to umiem) lecz aby były obrażenia fizycznie.. nie chcę żeby były obrażenia z ognia, lodu, energii czy trucizny.. ani nie chcę aby podczas ataku leciała z tego sworda "strzała" w potwora.. ani nic innego. po prostu nic nie leci ale ataki idą pozdrawiam
Offline
Prosze:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 43)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_NONE)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, -0.2, -15, -0.3, -15)
function onUseWeapon(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
weapons.xml.xml:
<wand id="2400" range="2" lvl="0" mana="0" enabled="1" exhaustion="0" hitchance="80" script="Magic sword.lua"><vocation id="1"/><vocation id="2"/><vocation id="3"/><vocation id="4"/><vocation id="7"/><vocation id="8"/><vocation id="6"/><vocation id="5"/>
Offline
mówiłem, że obrażenia fizyczne a nie lodowe ;/
foto:
Offline
Hueh, to nie bije z lodu, to jest tylko efekt:
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 43)
Wystarczy ze znajdziesz jak wyglada zwykłe uderzenie (albo możesz dać wygląd exori) i bedzie wyglądać normalnie
DeVoP sie postarał wiec nie strzelaj fochów hehe
Offline
więc tą linijkę mam zmieniać numerki, tak?
PARAM_EFFECT, 43)
aa no i mam tu skille 200+ i nie idą żadne hity.. jak to ustawić? (jestem troszke w tym zielony )
Offline
ja chcial bym crystal wanda ktory jest od 1000 lvl i bije z lodu
z gory thx
Offline
Hueh, masz zmieniac w tym to co pogrubione:
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 43)
Offline
no to już wiem. ale co z tymi obrażeniami? ;/
Offline
Ehhh.... Obrażenia Masz Fizyczne! To Tylko Wygląd ...
A Sword Ci Nie Idzie, Bo Ten Sword Jest Zrobiony Na Podstawie Wand'a
Offline
@Kondziu
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ICEDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 43)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ICE)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 5.2, -600, 8.4, -700)
function onUseWeapon(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Weapons.xml:
<wand id="2184" range="10" lvl="1000" mana="100" enabled="1" exhaustion="0" script="Winter wand.lua"><vocation id="1"/><vocation id="2"/><vocation id="6"/><vocation id="5"/></wand>
I items.xml:
<item id="2184" article="a" name="Crystal wand">
<attribute key="weight" value="2800"/>
<attribute key="weaponType" value="wand"/>
<attribute key="range" value="10"/>
</item>
@Hueh
Zmień liczbe 43 na: CONST_ME_DRAWBLOOD
Offline