Nie tylko o Tibii i OTS...
Zbanowany
Siema Mama już full mapke dragon ball ale nie mam jeszcze czarów jeśli ktoś jest zainteresowany to niech tu doda swoje czary ale takie z nazwami i chociaż podobne do tych z db ;] jeśli ktoś da to dam Tuta a nawet GM na swoim OTS ;]
Offline
W \data\spells\scripts zrób plik o nazwie KaMeHaMeHa.lua a w nim :
Spoiler:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_ENERGYHIT)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -.8, 0, 0, 0)
local arr = {
{0, 1, 0},
{0, 1, 0},
{0, 1, 0},
{0, 3, 0},
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Potem w spells.xml :
Spoiler:
<instant name="KaMeHaMeHa" words="kamehameha" direction="1" lvl="30" maglv="10" mana="50" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" script="chidori.lua"><vocation id="1"/></instant>
I po powiedzeniu kamehameha przed tobą będzie fala energi nieważne jak się obrócisz zawsze przed tobą !
Offline
Troche dluzsze moglo by byc kamehameha
Offline
Zbanowany
Dajecie postarajcie sie proszę a dam GMA NA serv ;]
Offline
ok ja dam carz final flash
a wiec w data/spells/scripts zrob plik final flash.lua i wklej
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 0, 1, 0, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 0},
{0, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 0, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 0},
{0, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 0, 4, 0, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 4, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 4, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 4, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 4, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
attackType = ATTACK_ENERGY
needDirection = true
areaEffect = NM_ME_ENERGY_DAMAGE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_ENERGY_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_ENERGY_DAMAGE
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = false
GreatEnergyBeamObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
GreatEnergyBeamObject.minDmg = (level * 2 + maglv *3) * 4.1
GreatEnergyBeamObject.maxDmg = (level * 2 + maglv *3) * 4.7
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, GreatEnergyBeamObject:ordered())
end
a w spells.xml
<spell name="Final Flash" words="final flash" maglv="25" mana="750" enabled="1"><vocation id="1" /><vocation id="2" /><vocation id="3" /><vocation id="4" /></spell>
zycze milej zabawy na ots :-)
Ostatnio edytowany przez kodi (2008-07-04 18:41:00)
Offline
Zbanowany
Offline
Fajne czary Zara dam screeny w edicie
Offline
nom bez kitu dajcie te screeny moze se je zrobie na ots tylko musze je zobaczyc
Ostatnio edytowany przez jasiu1995l (2008-07-04 09:22:11)
Offline
No to daj te czary xD
Też mam all grafiki tylko spelli brakuje mi
Zrobie dbz - pvp envo ;]
Offline
Super Czary ;]
Ostatnio edytowany przez Skatten (2008-07-19 21:12:23)
Offline
Zbanowany
~Per4x' napisał:
Troche dluzsze moglo by byc kamehameha
to przeciez mozna powiekszyc tam gdzie 0 wpisujesz 1 i masz tam fale energi -.-
Offline