Forum nie tylko o Tibii i OTS...

Nie tylko o Tibii i OTS...


#1 2008-03-04 10:59:45

patrykots

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

Zarejestrowany: 2008-03-03
Posty: 38

Jak stworzyc własny czar?

Proszę powiedzcie jak stworzyc własny czar to dam wam jakies skrypciki jak mi sie uda.HELP HELP PLIS


Pomoglem?Daj Reputa
http://patrykmaslo.myminicity.com/ <-------------------Pomóż Zbudowac Moje Miasto

Offline

 

#2 2008-03-04 14:45:36

serney

http://i38.tinypic.com/avakh.gif

2359008
Call me!
Zarejestrowany: 2008-01-25
Posty: 64
Nick: Menda
Profesja: Cold War ^^
Server: 1.000.000 GM

Re: Jak stworzyc własny czar?

Wpisz w google download spell maker tam gdzie ma byc czar wpisuejsz "1"
Przykład:
000000
000000
000100
000100
111111
000100
000100

:>

Offline

 

#3 2008-03-05 16:08:43

Mefrac

http://i38.tinypic.com/avakh.gif

Zarejestrowany: 2008-02-29
Posty: 72

Re: Jak stworzyc własny czar?

Ale Mu Pomogłeś Serney ...



Masz Np Czar Ue kk?

Włazisz w data\spells\instant i szukasz 

exevo gran mas vis

Wchodzi I Masz

area = {
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
    {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
    {1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
    {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
    {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
    {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    }
   
    attackType = ATTACK_PHYSICAL
    needDirection = false
    areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
    animationEffect = NM_ANI_NONE
   
    hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
    damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
    animationColor = RED
    offensive = true
    drawblood = true
   
    UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
   
    function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
    centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
    n = tonumber(var)   -- try to convert it to a number
    if n ~= nil then
        -- bugged
        -- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
        -- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
   
        UltimateExplosionObject.minDmg = 0
        UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
    else
        UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 4 + maglv * 5) * 2.3 - 30
        UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 4 + maglv * 5) * 3.0    
    end
   
    return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
    end

I Teraz To :

area = {
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
    {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
    {1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
    {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
    {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
    {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    }

To Jest To Co Widzisz W Tibi Jeśli chodzi O Exevo Gran mas Vis To Jest Caly widok.Exevo gran mas vis wali z ognia więc

0- To Tam gdzie Ogień Niedotrze
1- Tam gdzie Dotrze

Kumasz? kk Dalej

attackType = ATTACK_PHYSICAL               <---- typ Ataku
    needDirection = false
    areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
    animationEffect = NM_ANI_NONE
   
    hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
    damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
    animationColor = RED                            <----- Color
    offensive = true
    drawblood = true                                <----- Czy leci Ponim Krew (jak Walniesz)

Nietrzeba nic Więcej Zmieniać nic Dalej


Hmm Co Tam Dalej aaa ;] 


UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
   
    function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
    centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
    n = tonumber(var)   -- try to convert it to a number
    if n ~= nil then
        -- bugged
        -- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0         <-------- To Ultimate Explosion To Nazwa czaru
        -- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0                      Nazwa czaru Ale Musi Być Razem     
   
        UltimateExplosionObject.minDmg = 0
        UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
    else
        UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 4 + maglv * 5) * 2.3 - 30
        UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 4 + maglv * 5) * 3.0

Jeśli To Zmienisz Wchodzisz w   

data\spells

<spell name="Ultimate Explosion"    words="exevo gran mas vis"    maglv="40"    mana="800"    enabled="1"><vocation id="1" /></spell>

<spell name="Ultimate Explosion" - nazwa czaru Którą Podałeś ale Teraz Osobno
words="exevo gran mas vis" - Co Trzeba powiedzieć Aby Stworzył się Czar
maglv="40"  - Od Jakiego m Lvl
mana="800"    enabled="1"><vocation id="1" /></spell>
- Od ilu Many i jakie Profesje mogą Tego Uzywać   1 Znaczy Sorcerer

Ostatnio edytowany przez Mefrac (2008-03-05 16:10:29)


Pomogłem daj Mi +

Offline

 

#4 2008-03-06 17:06:05

KubixiS

http://i33.tinypic.com/2v2gq5x.gif

11960312
Zarejestrowany: 2008-03-01
Posty: 297

Re: Jak stworzyc własny czar?

dajcie linka do tego spell editora najlepiej 8.1 tibia


http://img223.yfrog.com/img223/43/beznazwy1oix.jpg

http://www.tibiaimage.com/char/12/Melostor.png

Offline

 

#5 2010-01-04 18:43:39

 Villeno12

http://i38.tinypic.com/2ni1vub.gif

7350073
Zarejestrowany: 2010-01-03
Posty: 77
Nick: Villeno12
Profesja: 127.0.0.1
Server: 999

Re: Jak stworzyc własny czar?


http://s2.tibiafun.y0.pl/char.php?c=Villeno12         <-- Click Please

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
La Gaulette