Nie tylko o Tibii i OTS...
Proszę powiedzcie jak stworzyc własny czar to dam wam jakies skrypciki jak mi sie uda.HELP HELP PLIS
Offline
Ale Mu Pomogłeś Serney ...
Masz Np Czar Ue kk?
Włazisz w data\spells\instant i szukasz
exevo gran mas vis
Wchodzi I Masz
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 4 + maglv * 5) * 2.3 - 30
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 4 + maglv * 5) * 3.0
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
I Teraz To :
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
To Jest To Co Widzisz W Tibi Jeśli chodzi O Exevo Gran mas Vis To Jest Caly widok.Exevo gran mas vis wali z ognia więc
0- To Tam gdzie Ogień Niedotrze
1- Tam gdzie Dotrze
Kumasz? kk Dalej
attackType = ATTACK_PHYSICAL <---- typ Ataku
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED <----- Color
offensive = true
drawblood = true <----- Czy leci Ponim Krew (jak Walniesz)
Nietrzeba nic Więcej Zmieniać nic Dalej
Hmm Co Tam Dalej aaa ;]
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0 <-------- To Ultimate Explosion To Nazwa czaru
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0 Nazwa czaru Ale Musi Być Razem
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 4 + maglv * 5) * 2.3 - 30
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 4 + maglv * 5) * 3.0
Jeśli To Zmienisz Wchodzisz w
data\spells
<spell name="Ultimate Explosion" words="exevo gran mas vis" maglv="40" mana="800" enabled="1"><vocation id="1" /></spell>
<spell name="Ultimate Explosion" - nazwa czaru Którą Podałeś ale Teraz Osobno
words="exevo gran mas vis" - Co Trzeba powiedzieć Aby Stworzył się Czar
maglv="40" - Od Jakiego m Lvl
mana="800" enabled="1"><vocation id="1" /></spell>
- Od ilu Many i jakie Profesje mogą Tego Uzywać 1 Znaczy Sorcerer
Ostatnio edytowany przez Mefrac (2008-03-05 16:10:29)
Offline
Tutaj jakis znalazlem
http://tibia.net.pl/kosz/65356-nowy-spell-maker.html
Offline