#1 2008-01-01 17:48:59

misiumax

http://i34.tinypic.com/28ko5qb.gif

Zarejestrowany: 2008-01-01
Posty: 53
Nick: Shan Mona Paladin
Profesja: Nerana
Server: 32

Mój nowy czar

Spoiler:

W data\spells\instant zrób plik o nazwie exevo gran mas sonar.lua
otwórz za pomocą notatnika i wklej to:
area = {
    {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
    {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
    {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
    {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
    {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
    {1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
    {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
    {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
    {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
    {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
    {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
    }


local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_EXPLOSIONAREA)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -150, -1.6, -150)

local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_EXPLOSIONAREA)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -150, -1.6, -150)

local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_EXPLOSIONAREA)
setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -150, -1.6, -150)

local combat4 = createCombatObject()
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_EXPLOSIONAREA)
setCombatFormula(combat4, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -150, -1.6, -150)

local combat5 = createCombatObject()
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_EXPLOSIONAREA)
setCombatFormula(combat5, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -150, -1.6,

Spoiler:

Pózniej wejdz w data\spells\spells.xml i wklej to:
<spell name="Ultimate Explosion sonar"    words="exevo gran mas sonar"    maglv="40"    mana="800"    enabled="1"><vocation id="1" /></spell> i gotowe.

Czar testowany na 7.6 nie dziala na innych!!!

Ostatnio edytowany przez misiumax (2008-01-01 17:51:17)


Pomogłem? Daj +
Zapraszam na OTS IP: 78.88.148.151 acc jak ip
http://img187.imageshack.us/img187/5733/taifundevilrygf9.png

Offline

 

#2 2008-01-01 17:56:49

Witcher

http://i38.tinypic.com/ztvkat.gif

Zarejestrowany: 2007-12-16
Posty: 458
Nick: FiboR-nie znam passow xD
Profesja: Silkroad - Redsea
Server: 80

Re: Mój nowy czar

zrobienie nowego czaru to jest gora 5min roboty...
2/10 za checi zreszta nawet nie ma co tu oceniac daj wiecej tak z 5 czarow i dopiero bedziemy oceniac ;P


http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/fiborek1.png

Offline

 

#3 2008-01-01 18:20:19

misiumax

http://i34.tinypic.com/28ko5qb.gif

Zarejestrowany: 2008-01-01
Posty: 53
Nick: Shan Mona Paladin
Profesja: Nerana
Server: 32

Re: Mój nowy czar

ok dodam jeszcze kilka


Pomogłem? Daj +
Zapraszam na OTS IP: 78.88.148.151 acc jak ip
http://img187.imageshack.us/img187/5733/taifundevilrygf9.png

Offline

 

#4 2008-01-01 18:27:31

misiumax

http://i34.tinypic.com/28ko5qb.gif

Zarejestrowany: 2008-01-01
Posty: 53
Nick: Shan Mona Paladin
Profesja: Nerana
Server: 32

Re: Mój nowy czar

W data\spells\instant zrób plik o nazwie uber hur.lua
otwórz za pomocą notatnika i wklej to:
attackType = ATTACK_NONE
    animationEffect = NM_ANI_NONE
   
    hitEffect = NM_ME_NONE
    damageEffect = NM_ME_MAGIC_POISEN
    animationColor = RED
    offensive = false
    drawblood = true
   
    GreatHasteObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
   
    function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
    centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
    ret = doTargetMagic(cid, centerpos, GreatHasteObject:ordered())
   
    if(ret) then
        speed = getSpeed(cid)
        time = 999  --in seconds
        addspeed = (speed*10.7)-56
       
        changeSpeed(cid, addspeed, time)
    end
   
    return ret
    end 
   
w data\spell\spell.xml wklej to:
<spell name="Greater Light"            words="uber hur"        maglv="3"    mana="60"    enabled="1"><vocation id="1" /><vocation id="2" /><vocation id="3" /><vocation id="4" /></spell>


kolejny. W data\spells\instant zrób plik o nazwie  uber exori.lua
otwórz za pomocą notatnika i wklej to:
area = {
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    }

    attackType = ATTACK_PHYSICAL
    needDirection = false
    areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
    animationEffect = NM_ANI_NONE

    hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
    damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
    animationColor = RED
    offensive = true
    drawblood = true

    UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

    function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
    centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
    n = tonumber(var)   -- try to convert it to a number
    if n ~= nil then
        -- bugged
        -- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
        -- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0

        UltimateExplosionObject.minDmg = 0
        UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
    else
        -- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
        -- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
    UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 1.2
    UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 2.3
    end

    return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
    end
w data\spells\spells.xml wklej to:
<spell name="Berzeker"                words="uber exori"                maglv="5"    mana="100"    enabled="1"><vocation id="4" /></spell>

3 ostatni. W data\spells\instant zrób plik o nazwie exevo gran mas bubble.lua
otwórz za pomocą notatnika i wklej to:
area = {
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
    {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
    {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
    {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
    {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
    {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    }

attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_LOOSE_ENERGY
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_LOOSE_ENERGY
damageEffect = NM_ME_LOOSE_ENERGY
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = false

BubbleWaveObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
BubbleWaveObject.minDmg = 360
BubbleWaveObject.maxDmg = 890

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, BubbleWaveObject:ordered())
end 

a w data\spells\spells.xml wklej to:
<spell name="Bubble UE"    words="exevo gran mas bubble"    maglv="40"    mana="800"    enabled="1"><vocation id="1" /></spell>


Pomogłem? Daj +
Zapraszam na OTS IP: 78.88.148.151 acc jak ip
http://img187.imageshack.us/img187/5733/taifundevilrygf9.png

Offline

 

#5 2008-01-01 18:29:29

Matys

http://i33.tinypic.com/2mgkoj9.gif

NoobSpam
Skąd: HaJnÓwKa
Zarejestrowany: 2007-12-27
Posty: 591
WWW

Re: Mój nowy czar

@up czlowieku wes edytoj posty a nie je sobie nabijasz jak by dawali za 3 posty 40zeta ja zobaczylem twoj profil myslalem ze napisales ruzne a tu tylko sapm...
za czary daje 6/10


Raz na jakis czas Tu bywam

Offline

 

#6 2008-01-01 18:32:45

misiumax

http://i34.tinypic.com/28ko5qb.gif

Zarejestrowany: 2008-01-01
Posty: 53
Nick: Shan Mona Paladin
Profesja: Nerana
Server: 32

Re: Mój nowy czar

jestem nowy pierwszy raz tu pisze to dlatego.


Pomogłem? Daj +
Zapraszam na OTS IP: 78.88.148.151 acc jak ip
http://img187.imageshack.us/img187/5733/taifundevilrygf9.png

Offline

 

#7 2008-01-01 18:35:16

MixFixGirl

Zbanowany

Re: Mój nowy czar

Ale najpierw się czyta Regulamin ;]

 

#8 2008-01-01 18:38:47

misiumax

http://i34.tinypic.com/28ko5qb.gif

Zarejestrowany: 2008-01-01
Posty: 53
Nick: Shan Mona Paladin
Profesja: Nerana
Server: 32

Re: Mój nowy czar

Teraz dodam monsterka.
Wchodzimy w data\monsters i tworzymy tam plik o nazwie wasp.xml a starego waspa wyzucamy. Do nowego wklejamy to:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Lord Underworld" level="2000" maglevel="150" experience="4000000" pushable="0" armor="0" defense="2" canpushitems="0" staticattack="50" changetarget="200" speed="200000">
    <health now="350000000" max="350000000"/>
    <look type="91" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2899"/>
    <combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>
      <blood color="30" effect="16" splash="4"/>

<attacks>
    <attack type="melee" maxdamage="999999" probabibility="100"/>
        <attack type="instant" name="exori" exhaustion="0" cycleticks="50" probability="70"/>
</attacks>

<defenses>

</defenses>

<loot>

</loot>
</monster>

Póżniej wchodzimy w monsters.xml i wklejamy to:
<monster name="Wasp" file="wasp.xml" /> a stare wasp wycinamy.

Mam nadzieje że pomogłem .


Pomogłem? Daj +
Zapraszam na OTS IP: 78.88.148.151 acc jak ip
http://img187.imageshack.us/img187/5733/taifundevilrygf9.png

Offline

 

#9 2008-01-01 18:43:28

misiumax

http://i34.tinypic.com/28ko5qb.gif

Zarejestrowany: 2008-01-01
Posty: 53
Nick: Shan Mona Paladin
Profesja: Nerana
Server: 32

Re: Mój nowy czar

Już przeczytałem 3 punty


Pomogłem? Daj +
Zapraszam na OTS IP: 78.88.148.151 acc jak ip
http://img187.imageshack.us/img187/5733/taifundevilrygf9.png

Offline

 

#10 2008-01-01 18:47:12

Seba9

http://i33.tinypic.com/2mgkoj9.gif

876408
Call me!
Skąd: Wolsztyn
Zarejestrowany: 2007-10-22
Posty: 563

Re: Mój nowy czar

znow post pod postem.zal.
dobra teraz powiedz skad sciagasz czary i monsterki ^.^

Ostatnio edytowany przez Seba9 (2008-01-01 18:48:03)

Offline

 

#11 2008-01-01 18:49:47

misiumax

http://i34.tinypic.com/28ko5qb.gif

Zarejestrowany: 2008-01-01
Posty: 53
Nick: Shan Mona Paladin
Profesja: Nerana
Server: 32

Re: Mój nowy czar

Sam robiłem


Pomogłem? Daj +
Zapraszam na OTS IP: 78.88.148.151 acc jak ip
http://img187.imageshack.us/img187/5733/taifundevilrygf9.png

Offline

 

#12 2008-01-01 19:52:24

Witcher

http://i38.tinypic.com/ztvkat.gif

Zarejestrowany: 2007-12-16
Posty: 458
Nick: FiboR-nie znam passow xD
Profesja: Silkroad - Redsea
Server: 80

Re: Mój nowy czar

dobra widze byki w czarach tam gdzie jest uber hur to nazwa czaru jest Greater Light xDD?
cos nie tego... ;P chyba ze tak to nazwales ale z tego co wiem taki czar juz istnieje
4/10
ps istnieje opcja edytuj


http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/fiborek1.png

Offline

 

#13 2008-01-01 22:55:38

cVS

http://i34.tinypic.com/28ko5qb.gif

Zarejestrowany: 2007-12-25
Posty: 52
Nick: Dragg Blooder
Profesja: Nerana
Server: 21

Re: Mój nowy czar

@topic
Monster też z skądś brany ... Tylko podmienić nazwę
2/10 za chęci jak reszta piszę;)


"Ja Tam Jeżdżę Swoim Tempem"
http://img.userbars.pl/126/25135.png
http://img.userbars.pl/121/24170.jpg
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

Offline

 

#14 2008-01-02 15:07:19

Grzeda

http://i38.tinypic.com/19pb0n.gif

Zarejestrowany: 2007-12-28
Posty: 16

Re: Mój nowy czar

@up
nie koniecznie Z tego co widze to pozmieniane tylko lvl monstera, nazwa, szybkość, attack i hp

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba w Mikołajkach betonowe które