Forum nie tylko o Tibii i OTS...

Nie tylko o Tibii i OTS...

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-01-20 19:52:31

Grubas221

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2011-01-20
Posty: 2

[8.10][XML]Evo by Torth v4-Napisy Nad TP

Witam Forumowiczów.Jest To Mój Pierwszy Post Tutaj, Więc Proszę O Wyrozumiałość.Mianowicie mam problem z Silnikiem Evolution by Torth v.4 jest taki problem,że nie moge dodac Kolorowe napisy nad tp<nie chcę efektów>.Patrzylem na Poradnik Gelio i probowalem robic npc Efekt ale dupa.;/.Jesli ktos umialby zrobic taki skrypcik na kolorowe napisy bez efektow to bardzo bym prosił o pomoc.Stawiam Piwka:D

Offline

 

#2 2011-01-20 22:59:31

 Soldier of the North

http://i34.tinypic.com/3321jrs.gif

1980
Skąd: Nordland
Zarejestrowany: 2008-02-06
Posty: 3369

Re: [8.10][XML]Evo by Torth v4-Napisy Nad TP

A można robić kolorowe napisy w wersji 8.1? Nie zostało to przypadkiem później wprowadzone?


http://img811.imageshack.us/img811/7369/strza1.jpg

Offline

 

#3 2011-01-21 10:37:30

 Kannibal

http://i35.tinypic.com/2q9yumu.gif

Skąd: UK
Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 132
Nick: Yan Ek / Frar Leoz
Profesja: ek / ms / rp
Server: Secura
Level: 221 / 103 / 94

Re: [8.10][XML]Evo by Torth v4-Napisy Nad TP

można xD ale już dawno się w ots nie bawiłem ;p i nie pamiętam ^^


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeżeli masz problem/pytanie dotyczące rl tibii pisz priv

Offline

 

#4 2011-01-21 13:58:21

 Dantez

http://i37.tinypic.com/2rxttv8.gif

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2008-03-17
Posty: 1946
Nick: Danreg
Profesja: Elite Knight
Server: Celesta
Level: 116

Re: [8.10][XML]Evo by Torth v4-Napisy Nad TP

Kod:

focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
local gdzie = {
                                        co = {
                                                    {"Depo", {x=799, y=1079, z=3}},
                                                    {"Runes", {x=803, y=1079, z=3}},
                                                    {"Narzedzia", {x=801, y=1079, z=3}}
                                                   },
                                        coile = 1.5 -- czas w sekundach miedzy pojawieniami sie efektow
                                }
function wyswietl(gdzie) 
          for i=1, #gdzie.co do
                    doSendAnimatedText(gdzie.co[i][2], gdzie.co[i][1], math.random(1, 254))
          end
          addEvent(wyswietl,(gdzie.coile*1000),gdzie)
          efektstart = 1
end
function onThink()
          if efektstart ~= 1 then
                    addEvent(wyswietl,1,gdzie)
          end
end

Kod:

<npc name="Efekt" script="data/npc/scripts/efekciarz.lua" autowalk="25" floorchange="0" access="5" level="1" maglevel="1">
          <health now="150" max="150"/>
          <look type="128" head="20" body="100" legs="50" feet="99" corpse="2212"/>
</npc>

Pewnie ten skrypt miałeś, ustaw współrzędne i postaw npc np. pod ziemią czy na dachu obojętnie gdzie. Nie doczytałem, że nie chcesz efektów Zobacz ten skrypt, może coś wywalić w konsoli.

Ostatnio edytowany przez Dantez (2011-01-21 14:25:48)


2009-02-23 - data mianowania na Redaktora
2010-08-26 - data rezygnacji
http://img268.imageshack.us/img268/9939/25985.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://www.berlin-hotel.pl/