Forum nie tylko o Tibii i OTS...

Nie tylko o Tibii i OTS...


  • Index
  •  » Mapy
  •  » [8.54] World of Erpegia - Projekt.

#16 2010-07-29 11:06:47

 Seeker

http://i49.tinypic.com/2whmhds.jpg

4133650
Skąd: Tu i Tam...
Zarejestrowany: 2008-02-29
Posty: 1243
Nick: Heannak
Profesja: Honera
Server: 39~
WWW

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

|Hmm...Co do expa mogę się zgodzić, jeśłi kończyłby się na razy 5.
Jeśli schodzi się poniżej, to ten lvl na prawdę mozolnie leci, i nawet po długim czasie, będzie mało graczy, którzy go osiągną.

A co do tej promocji. Nie lepiej będzie, jeśli na końcu questa, będzie skrzynka z itemem, który trzeba dać temu promotorowi?? Czyli ten drugi pomysł.

I jeszcze jedno. Softy powinny dawać co 3 sex, nie co 6, bo na późniejszych lvl okażą się wogle nie przydatne.


http://pretoriaots.pl/signature.php?character=Seeker&image=4
http://s2.tibiafun.y0.pl/char.php?c=Naplecior
http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/690903.gif

Offline

 

#17 2010-07-29 13:53:54

 raxiq

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

2844875
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 36

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Co do samych questow dla leveli 150-200, oczywiście są one na bieżąco dodawane. Nie ujawniamy ich puki co wszystkich, ponieważ chcemy wzbudzić tym chociaż trochę ciekawości względem World of Erpegii. Oczywiście postaramy się dodać questy przypominające te z Global Tibii.

Ogólnie całkowita odnowa hp i many została u nas ustalona na poziomie 15-stokrotnie wyższym niż na Global Tibii. Dotyczy to zarówno profesji jak i itemów. Skoro na Global Tibii regeneracja dzięki softom co 6 sekund wystarcza, tutaj większa regeneracja w tym samym czasie tym bardziej powinna być zadowalająca i taka puki co pozostanie, niemniej jednak - jeżeli się okaże w praktyce tak jak mówisz, oczywiście softy zostaną tak poprawione, aby grało się przyjemniej.

Być może uda nam się dzisiaj wrzucić kilka screenów, szczególnie z nowych profesji oraz promotora.
Na chwilę obecną dodaliśmy nowe miasto - lodowe. Będzie ono ogólnodostępne oraz będzie można z niego dostać się na piechotę na Okolnir, który został przez nas dodany z Global Tibii ze względu na zainteresowanie.

Obecnie staramy się całkowicie customizować nasz OTS, dodawać nowe, ciekawe, świeże rzeczy, które będą reprezentatywne dla World of Erpegii. Jeżeli macie jakieś własne pomysły, coś wam się na jakimś otsie spodobało, ale chcielibyście to zmodyfikować i zobaczyć u nas, podzielcie się tym z nami, a z pewnością to przedyskutujemy.

Offline

 

#18 2010-07-30 00:47:17

Robert

http://i36.tinypic.com/9vjf9v.gif

Skąd: Las Vegas
Zarejestrowany: 2008-07-01
Posty: 1493

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Rpg w tibii odnosi się raczej do mapy, expa, skryptów i ogólnej rozrywki. Tutaj akurat widze, że mapka jest coś na styl ab, więc nie jest jakaś rpg. (taka mapka ma mało, ale pasujące do siebie szczegóły)


kappa?

Offline

 

#19 2010-07-30 01:37:08

 raxiq

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

2844875
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 36

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Obecnie rozwijamy projekt drugiej promocji. Jak widać na poniższych obrazkach zostały one wprowadzone już poprawnie. Każda z odpowiednio wypromowanych profesji posiada wspomniane we wcześniejszych postach zdolności.

Knight -> Elite Knight -> Champion
http://img121.imageshack.us/img121/8329/championd.png

Paladin -> Royal Paladin -> Assassin
http://img225.imageshack.us/img225/6976/assassin.png

Sorcerer -> Master Sorcerer -> Dark Wizard
http://img641.imageshack.us/img641/8809/darkwizard.png

Druid -> Elder Druid -> Divine Healer
http://img690.imageshack.us/img690/7726/divinehealer.png


Definitywnie ustaliliśmy już również jak będzie odbywać się drugie promowanie postaci. Mianowicie, dodaliśmy specjalnie z tego powodu nowe miasteczko zwane Blood Town, które jest zamieszkiwane przez różnego rodzaju potwory uzdolnione magicznie. Poniżej widoczne screeny:

http://img822.imageshack.us/img822/566/aaaaaaaaaaaaaa2.png

http://img193.imageshack.us/img193/6122/aaaaaaaaaaaaaaag.png

Druga promocja będzie dostępna dla graczy, którzy osiągnęli co najmniej 150 poziom. Będą musieli oni wykonać specjalnie przygotowany przez nas quest, który się zaczyna u Króla Erpegii, znajdującego się na wyspie zwanej Magic Reminer. Nasz kochany Król dawniej miewał zatargi z pewnymi osobistościami zamieszkującymi World of Erpegie. Owe postacie skradły mu pewien dekalog i umieściły go w wieży głęboko pod miasteczkiem Blood Town. Ów dekalog był przeklęty, a dusze nieświadomych złodziejów zostały uwięzione w ciałach przebrzydłych demonów. Wstyd z ich własnego wyglądu zapędził ich w podziemia Blood Town. Król bardzo obawia się tych demonicznych kreatur ze względu na ich nabyte zdolności, więc zleci graczowi odzyskanie dekalogu. W tym celu skieruje gracza do swojego przyjaciela, pewnego maga strzegącego nadziemnej części wieży, albowiem on pomoże graczowi w zlokalizowaniu miejsca ukrycia dekalogu. Niemniej jednak pewnym jest, że będzie on strzeżony, a jego odzyskanie nie będzie łatwe. Tajemniczy mag powie graczowi też, że nie będzie wstanie zejść w najgłębsze części wieży sam. Ponadto powie mu, że istnieje tylko jeden sposób przedostania się do przeklętej części wieży, mianowicie - będzie potrzebował zespołu, co najmniej czteroosobowego składającego się z różnych profesji. Gdy graczowi uda się odzyskać dokument, zapewne Król chętnie go za jego zwrot wynagrodzi.

Offline

 

#20 2010-07-31 00:43:41

snazzy

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2010-07-31
Posty: 6

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

A można wiedzieć na kiedy jest planowany start?

Offline

 

#21 2010-07-31 03:51:40

 raxiq

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

2844875
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 36

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Szczerze powiedziawszy World of Erpegia w naszych początkowych założeniach miał wystartować do końca tego tygodnia. "Niestety" dla was - graczy, zdecydowaliśmy, że ots zostanie uruchomiony w okolicach 1 września. Dlaczego ? Obecnie mamy za mało czasu aby mappować i skryptować wszystko to co sobie założyliśmy, że w projekcie umieścimy. Każdy z nas w sierpniu będzie pracował więc tego czasu na wykończenie projektu będzie mniej, co nie znaczy, że go nie skończymy. Ots z pewnością wystartuje. O to nie macie co się martwić. Bonusem tego, że wystartujemy miesiąc później, może być wzrost zainteresowania otsem. Mamy nadzieję, że tak się stanie. Kolejnym profitem będzie to, że zbierzemy więcej informacji na temat tego jaki exp stage gracze sobie życzą oraz co umieścić w sms shopie.

Jeżeli chodzi o aktualny stan World of Erpegii wygląda on następująco:
-silnik jest stabilny
-loot z mobów w/g Global Tibii 8.6(między innymi stack items)
-odporności oraz umiejętności mobów poprawione, na podstawie własnego doświadczenia oraz statystyk z tibia-stats.com
- rajdy oskryptowane w 90%, obecnie mamy dodane prawidłowo 23 rajdy.
- w 100% oskryptowani npc, w tym skupujący itemy, questowi oraz przewoźnicy.
- mapa ukończona w 80%
- odpowiednie, potrzebne questy - dodane, oskryptowane
- exp rate - zbieramy informacje
- www, forum - gotowe, lecz jeszcze nie udostępniane.

Tyle jeżeli chodzi o samą podstawe do gry. Rzeczy, które obecnie dodaliśmy, bądź rzeczy nad którymi obecnie pracujemy.
- druga promocja(działa w 100%)
- quest dostępowy dla drugiej promocji - ukończony w 60%
- dodany crafting system(aby uzyskać Damaged Steel Helmet trzeba będzie stłuc steel helmet pewnym przedmiotem ;])
http://img841.imageshack.us/img841/4116/destroy.gif
http://img529.imageshack.us/img529/4228/donef.gif
- elementy pobudzające klimat rpg oskryptowane w 60%(np. po kliknięciu na kokon pająka, który się rozwinie, gracz ma szanse na uwolnienie małych pająków, tarantuli bądź szanse na to, że nic się nie stanie)
- sms shop - zbieramy informacje


Puki co tyle z tego co przynajmniej na tą godzinę pamiętam ;p Wracam do pracy.

Pozdrawiam.

Ostatnio edytowany przez raxiq (2010-07-31 03:58:58)

Offline

 

#22 2010-07-31 13:11:12

snazzy

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2010-07-31
Posty: 6

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Sms shop najlepiej jakby nie było, ale wiadomo, że trzeba zarabiać. Najlepiej, jakby w sms był jedynie PACC.

Offline

 

#23 2010-07-31 13:36:22

 Dantez

http://i37.tinypic.com/2rxttv8.gif

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2008-03-17
Posty: 1946
Nick: Danreg
Profesja: Elite Knight
Server: Celesta
Level: 116

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Co do SMS-Shopa nie ukrywajcie tylko zróbcie zakładkę wspomóż serwer. Mapa ładna, dużo dodatków.

Z tego co widzę to się ładnie szykujecie ale zobaczymy co z tego wyjdzie.


2009-02-23 - data mianowania na Redaktora
2010-08-26 - data rezygnacji
http://img268.imageshack.us/img268/9939/25985.png

Offline

 

#24 2010-07-31 16:35:34

 raxiq

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

2844875
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 36

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Bezzye napisał:

Nom, kolejny nie wypał. Ots postoi max miesiąc i jebnie.
Tyle już było takich projektów i co ? Żadnego już nie ma.

Gdybyśmy się przejmowali konkurencją, która zakłada nowe konta na forum i pisze takie bzdury jak ty to i może by nic z tego nie było. Na chwilę obecną pozdrawiam serdecznie konkurentów i obiecuję, że projekt wystartuje.

BTW. Jakbyś kolego nie wiedział, to czy projekt cieszący się popularnością się utrzyma zależy od dwóch rzeczy - nakładu pracy administratorów projektu oraz hojności samych graczy, więc odpuść sobie jak wyżej nadmieniłem ośmieszające cie komentarze ;]

Całej reszcie dziękuje za wiarę i podpowiedzi. Im bardziej nas wspieracie, tym więcej pracy w projekt wkładamy i tym bardziej chce nam się go realizować i ulepszać.

Myślę, że pacc w sms byłby dobrym wyjściem. Każdy rzadki item na ots byłby rarem, co by potęgowało klimat rpg nad którym tak bardzo pracujemy.

Proszę, komentujcie wszyscy zainteresowani naszym projektem, czy będziecie zadowoleni, jeżeli w shopie jedynie będzie możliwy do zakupienia pacc.

Pozdrawiam, tym razem w imieniu całego
World of Erpegia Team

Offline

 

#25 2010-07-31 23:11:03

 Seeker

http://i49.tinypic.com/2whmhds.jpg

4133650
Skąd: Tu i Tam...
Zarejestrowany: 2008-02-29
Posty: 1243
Nick: Heannak
Profesja: Honera
Server: 39~
WWW

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Wdg. mnie w sms shopie powinny znajdować się takie rzeczy

-pacc
-zmiana nicku
-usuwanie fragow(niekoniecznie)
-ew. unban

I błagam, niech exo kończy się na 5, bo nie będzie się dało expić!!!!


http://pretoriaots.pl/signature.php?character=Seeker&image=4
http://s2.tibiafun.y0.pl/char.php?c=Naplecior
http://www.pokeplushies.com/images/adoptables/690903.gif

Offline

 

#26 2010-07-31 23:48:16

 raxiq

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

2844875
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 36

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Podklejam tutaj post z innego forum na temat shopu, bo nie chce 2 razy tego samego pisać.

"

KamileQ5;116265 napisał:

Może premium w shopie byłoby na zasadzie zapłać mniej dostaniesz więcej?
Aff chodzi o to, że np. za
1.22 - 3 dni premium,
2.44 - 7dni premium,
3.66 - 14 dni premium,
4.88 - 21 dni premium,
6.** - 30 dni premium (nie pamiętam ile groszy było za 6zł;) )

Jest spore prawdopodobieństwo, że tak właśnie będzie to wyglądać. Aczkolwiek zdecydowanie wolałbym gdyby gracze zamiast sms shopu wysyłali przelewy. Pewnie zapytacie dlaczego ? Otóż jest to proste. Wielu z was nie wie jakim drogim tak naprawdę biznesem jest sms shop. Zauważcie, że gdy wysyłacie przelew całość kwoty do nas dociera. Z sms shopu, za wysłany przez was sms w rzeczywistości otrzymujemy 30% wartości deklarowanej kwoty. Co za tym idzie łatwo zrobić szybki rachunek aby ots postawiony na jednym z najtańszych hostingów(wydatek miesięczny w granicy 300 zł) był wstanie na siebie zarobić przez miesiąc potrzebuje około 800 wysłanych smsów za 1,22 brutto. Przeliczając to na graczy, którzy cały czas utrzymywaliby status premium ---> 800/30 = 27 smsów   <--- to jest dzienne zapotrzebowanie, więc gdybyśmy liczyli na 50 chętnych osób, każda osoba musiałaby co dwa dni wysyłać 1 sms. Odpowiednio aby uzyskać taką samą kwotę z przelewów jak z smsów gracze musieliby taki przelew wykonywać co 6 dni, a to jest różnica.

Więc zapewne spodziewajcie się w shopie możliwości kupna pacca za sms jak i za pośrednictwem przelewu.

Chcieliśmy dodać do shopa addon doll, ale zrezygnowaliśmy z niego na rzecz utrzymania addonów w dalszym ciągu trudnych do zdobycia. Zamiast addon dolla chcielibyśmy wprowadzić itemy addonowe do shopa z wykluczeniem tych wypadających z bosów, które będą możliwe do zdobycia podczas najazdu. Jak się na to zapatrujecie ? Pomysł dobry ? Utrzymać/wycofać ?

Czekam na odpowiedzi. "


Seeker napisał:

Wdg. mnie w sms shopie powinny znajdować się takie rzeczy

-pacc
-zmiana nicku
-usuwanie fragow(niekoniecznie)
-ew. unban

I błagam, niech exo kończy się na 5, bo nie będzie się dało expić!!!!

Zapewne podniesiemy tą dolną granice, puki co priorytetem jest dla nas ukończenie questu dostępowego drugiej promocji. A co do dodatków zaproponowanych przez ciebie, zaproponuje je na innych forach i zobaczymy jak sie wypowiedzą ludzie.

Offline

 

#27 2010-08-06 23:37:58

snazzy

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2010-07-31
Posty: 6

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Jak dla mnie żadnych rzeczy addonowych, ze względu na klimat RPG. A co do SMS shop, to może być pacc, zmiana nicku, ew. płci, ale nie usuwanie fragów czy unban

Offline

 

#28 2010-08-09 00:14:41

 raxiq

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

2844875
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 36

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Witam po kilku dniach ciszy ;D

Mam dla was kilka niespodzianek.

Pierwsza z nich - quest promocyjny został ukończony. Składa się on z kilku sal, jednak są trzy główne sale. W każdej głównej sali należy obudzić bosa. Po zabiciu bosa zostaje otwarty teleport do dalszej części questa. Zabicie trzech bosów wiąże się z odzyskaniem dekalogu Króla i możliwością dostąpienia zaszczytu drugiej promocji. Poniżej kilka screenów z questa:

http://img820.imageshack.us/img820/6675/52439411.png
http://img130.imageshack.us/img130/308/94754567.png
http://img205.imageshack.us/img205/8463/82917104.png


Ponadto dodaliśmy nowe lokacje.


http://img717.imageshack.us/img717/2743/58222160.png
http://img804.imageshack.us/img804/4614/47141758.png
http://img535.imageshack.us/img535/1843/56609300.png

Nowe moby:


http://img24.imageshack.us/img24/4298/64550451.png

Na chwilę obecną dodaliśmy 20 nowych mobów, z czego 7 to bosy. 3 bosy w 2nd promotion quest oraz 4 bosy w rajdach. Wraz z wprowadzeniem nowych bosów postanowiliśmy dodać nie używane na Global Tibi itemy, typu Horned Helmet albo Winged Helmet. Będą one możliwe do wylootowania z niektórych bosów podczas najazdu.

Dwa nowe miasta:

Portea
http://img85.imageshack.us/img85/6608/11265218.png
Tansa
http://img444.imageshack.us/img444/2888/53717423.png


Jednakże to tylko przedsmak tego co zastaniecie na serwerze.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Rajdy zostały ukończone
-Mapa gotowa w 99% - na dniach wrzucimy screena minimapy oraz mapy respawnu
-Obecnie wykańczamy Rookgard
-SMS SHOP będzie zawierał jedynie Premium Points
-Exp stages pozostaną początkowo przez nas proponowane(jeżeli spotkamy się ze sprzeciwem graczy odświeżymy temat exp stages)
-Exp na Rookgardzie będzie stały i będzie on wynosił od 1-8 levela odpowiednio x5

Start był planowany na 1 września, jednak może nam się uda ukończyć projekt wcześniej więc START ZAPOWIADAM MIĘDZY 20.08.2010 - 01.09.2010. Oficjalną datę podamy przed 20.08.2010



Pozdrawiam

Offline

 

#29 2010-08-09 10:51:30

 Vezo

http://i46.tinypic.com/fwixqw.jpg

Skąd: Suwałki
Zarejestrowany: 2007-01-19
Posty: 1403

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

W sprawie dolnej granicy expu popieram w 100% Seekera, nie sztuką jest zrobić OTS który po wbiciu lvl xyz staje się po prostu nudny.


http://dmncraft.w.interia.pl/kaliber44_pliki/kaliber.gif
http://jargam.es/reklama/userbar4.jpg
http://img391.imageshack.us/img391/8485/30831.png
http://img703.imageshack.us/img703/6483/20a85d3.jpg

Offline

 

#30 2010-08-09 15:09:22

 raxiq

http://i37.tinypic.com/zmmamp.gif

2844875
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-07-27
Posty: 36

Re: [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Vezo napisał:

W sprawie dolnej granicy expu popieram w 100% Seekera, nie sztuką jest zrobić OTS który po wbiciu lvl xyz staje się po prostu nudny.

Przemyślimy to, ale weźcie też pod uwagę to, że specjalnie z tego powodu, będziemy dodawać nowe - silniejsze moby, dające więcej doświadczenia. Co za tym idzie mapa będzie się rozrastać w nowe expowiska z nowymi nie znanymi do tej pory wam potworami. Zobaczymy jak to będzie, ale dobrze, że poruszacie tą kwestię nadal.

Offline

 
  • Index
  •  » Mapy
  •  » [8.54] World of Erpegia - Projekt.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://cultrockers24hat.eu przegrywanie kaset vhs warszawa