#1 2008-10-25 21:36:35

 Scizor

http://i50.tinypic.com/14dosao.png

Skąd: Zabierzów
Zarejestrowany: 2008-05-22
Posty: 1656
Nick: Knight er
Profesja: Honera
Server: 50

[C++][TFS] CRITICAL HIT Animation.

SKRYPT NIE MÓJ

Witam, wstawie wam kod C++ na animacje CRITICAL HIT.

Kod C++ zrobiony przez Elf

W config.lua dodaj:

Kod:

displayCriticalHitNotify = "yes" --made by elf

W configmanager.cpp ponizej:

Kod:

m_confInteger[WHITE_SKULL_TIME] = getGlobalNumber(L, "whiteSkullTime", 15 * 60 * 1000);

Wklej to:

Kod:

m_confString[DISPLAY_CRITICAL_HIT] = getGlobalString(L, "displayCriticalHitNotify", "no");

W configmanager.h pod :

Kod:

GENERATE_ACCOUNT_NUMBER,

Wklej:

Kod:

DISPLAY_CRITICAL_HIT,

W player.cpp w lini 4274 dodaj :

Kod:

void Player::sendCriticalHit() const
{
          if(g_config.getString(ConfigManager::DISPLAY_CRITICAL_HIT) == "yes")
                    g_game.addAnimatedText(getPosition(), TEXTCOLOR_DARKRED, "CRITICAL!");
}

W player.h w lini 564 dodaj:

Kod:

void sendCriticalHit() const;

W weapons.cpp w lini 384 zamien to:

Kod:

maxDamage <<= 1;

Na:

Kod:

{
                              maxDamage <<= 1;
                              player->sendCriticalHit();
                    }

W lini 666 zamien to:

Kod:

maxValue <<= 1;

Na:

Kod:

{
                    maxValue <<= 1;
                    player->sendCriticalHit();
          }

W linii 891 zamien to:

Kod:

maxValue <<= 1;

Na:

Kod:

{
                    maxValue <<= 1;
                    player->sendCriticalHit();
          }

W lini 996 zamien to:

Kod:

if(maxDamage)
                    return -maxChange;
          return random_range(-minChange, -maxChange, DISTRO_NORMAL);

Na:

Kod:

if(maxDamage)
          {
                    player->sendCriticalHit();
                    return -maxChange;
          }
          return random_range(-minChange, -maxChange, DISTRO_NORMAL)

Wynik? :

http://img236.imageshack.us/img236/1140/critical2lg4.jpg


Pozdrawiam, Scizor!

SKRYPT NIE MÓJ


http://i51.tinypic.com/a3i5gi.jpg

Offline

 

#2 2008-10-26 12:49:32

Skatten

http://i33.tinypic.com/2v2gq5x.gif

Skąd: Ten Powrót ~~ ? ;d
Zarejestrowany: 2008-07-19
Posty: 280

Re: [C++][TFS] CRITICAL HIT Animation.

Fajny Skrypcik 10/10 ...


*OTS & Counter Strike 1.6 Only*

http://img108.imageshack.us/img108/1060/xdalg2.jpg

Offline

 

#3 2008-10-26 12:56:06

 Widmo

http://i37.tinypic.com/2s9vupj.gif

9672107
Skąd: Dębica
Zarejestrowany: 2008-07-06
Posty: 505
Nick: Nie Pamiętam
Profesja: A czy to ważne
Server: I tak byś nie uwieżył
WWW

Re: [C++][TFS] CRITICAL HIT Animation.

Fajny ale skopiowany z tiba.net.pl a tam nie jest orginalny też.


http://s2.tibiafun.y0.pl/char.php?c=Widmo

Offline

 

#4 2008-10-26 17:18:54

 DaVo

http://i35.tinypic.com/71u5wo.gif

Zarejestrowany: 2008-02-03
Posty: 1053
WWW

Re: [C++][TFS] CRITICAL HIT Animation.

spoko skrypcik! ;] 9/10...


<<

http://img835.imageshack.us/img835/1563/franklampard.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://sontratelecom.online przegrywanie kaset vhs łódz