Forum nie tylko o Tibii i OTS...

Nie tylko o Tibii i OTS...


#31 2007-07-16 13:37:35

maciek202

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-07-16
Posty: 3

Re: Silnik OTS 8.0

Tu daje wam link do Devlanda 8.00 juz bardzo stabilnego <link usunięty>
                                                                                       <link usunięty>

Offline

 

#32 2007-07-16 13:38:44

maciek202

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-07-16
Posty: 3

Re: Silnik OTS 8.0

A tu macie link do silnika Yur z mapa Yur ale bardzo fajnie przerobiona uwazam ze wartto zobaczyc : <link usunięty>      aa tu kolejny link : <link usunięty>

Offline

 

#33 2007-07-16 14:38:33

wojtek15

http://i36.tinypic.com/25zpd2c.gif

Zarejestrowany: 2007-07-03
Posty: 349

Re: Silnik OTS 8.0

Ej czytaj troche regulamin
1 edytuj popszedni post nie piszac post pod postem
2 userzu ponizej 100 postów [zakaz dawania linków]

Offline

 

#34 2007-07-16 19:43:24

Imek

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2007-07-16
Posty: 1

Re: Silnik OTS 8.0

eee jak ja tu mam zrobic gma jak ja chce zmienic w tym pliku voc to mi pisze ze sciezka jest niepoprawna i nie moge gma zrobic ;/

Ostatnio edytowany przez Imek (2007-07-16 20:03:13)

Offline

 

#35 2007-07-16 21:52:41

Guzur

http://i34.tinypic.com/3321jrs.gif

Zarejestrowany: 2006-04-17
Posty: 1526
WWW

Re: Silnik OTS 8.0

maciek202 otrzymuje bana za złamanie regulaminu.


"Oczywiście, że wiem kim jesteś... Moją pracą jest wiedzieć"

"Gdyby byki i konie miały ręce i mogły nimi malować i tworzyć dzieła, jak ludzie, to konie malowały by postacie bogów podobne do koni, i takież ciała im dawały, a byki podobne do byków"

Offline

 

#36 2007-07-17 10:24:26

 Rici

Sułtan łechtaczek

Skąd: Ełk
Zarejestrowany: 2007-05-15
Posty: 1753
Nick: Vineium Doron
Profesja: Paladyn
Server: Guardia
Level: 64

Re: Silnik OTS 8.0

Weś ktoś daj taki serv że są ślady i fast attack i niekończące się bolty plz
Oczywiście 8.0

Ostatnio edytowany przez rici (2007-07-17 10:25:36)


http://img13.imageshack.us/img13/8466/ovoj.jpg

Offline

 

#37 2007-07-17 11:15:55

patryk12

http://i33.tinypic.com/21bk4jn.jpg

Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2007-04-20
Posty: 158

Re: Silnik OTS 8.0

Ślady na śniegu mozesz se sam zrobić wystarczy ze wejdziesz w dat-->movements-->scripts i zrub snow.lua
i wpisz taki kod

Kod:

function decayGround(params)
          pos = {x=params.pos.x, y=params.pos.y, z=params.pos.z, stackpos = 0}
          item = getThingfromPos(pos)
          doTransformItem(item.uid, params.itemid)
end

function onStepOut(cid, item, pos)          
          if isPlayer(cid) == 1 then
              local delaySeconds = 10 --the delay in seconds before the ground changes back to normal snow              
              if(item.itemid == 670) then
                  doTransformItem(item.uid, 6594)
          else                       
                  doTransformItem(item.uid, item.itemid+15)
              end
              params = {pos = pos, itemid = item.itemid}
              addEvent(decayGround, delaySeconds*1000, params)
          end
end

i w movements.xml dopisz cos takiego

Kod:

<movevent event="StepOut" itemid="670" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6580" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6580" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6581" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6582" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6583" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6584" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6585" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6586" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6587" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6588" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6589" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6590" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6591" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6592" script="snow.lua" />
<movevent event="StepOut" itemid="6593" script="snow.lua" />

Powinło działać

a z fast atackiem to w vocations.xml ustawiasz np

Kod:

<vocation id="1" name="Sorcerer" description="a sorcerer" gaincap="10" gainhp="5" gainmana="30" gainhpticks="6" gainhpamount="10" gainmanaticks="3" gainmanaamount="50" manamultiplier="1.1" attackspeed="tutaj ustawiasz szubkost ataku" soulmax="100" gainsoulticks="120">
<skill id="0" multiplier="1.5"/>
<skill id="1" multiplier="2.0"/>
<skill id="2" multiplier="2.0"/>
<skill id="3" multiplier="2.0"/>
<skill id="4" multiplier="2.0"/>
<skill id="5" multiplier="1.5"/>
<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>

np jak dasz 1 to bedzie bardzo wielki fast atack ;]

a z boltami to zaś w config.lua

Kod:

-- remove distance ammunition (yes/no)
removedistance = "no" no-niekaczom sie yes-kacząm sie

Offline

 

#38 2007-07-20 09:52:25

kapi112

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2007-07-03
Posty: 8

Re: Silnik OTS 8.0

Blada dupa z plemienia HataMaJaja gra na uniterze zobacz nick Than Umil poprostu umila zycie

Offline

 

#39 2007-07-21 18:13:56

pedrelitos

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2007-07-17
Posty: 1

Re: Silnik OTS 8.0

na moim otsie silnik AppleMos potwory mają lagi. niech ktoś powie co zrobic zeby ich nie było

Offline

 

#40 2007-07-22 20:26:49

Devil_Jin

http://i37.tinypic.com/okc0lk.gif

Zarejestrowany: 2007-07-22
Posty: 6

Re: Silnik OTS 8.0

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#41 2007-07-22 22:42:33

Guzur

http://i34.tinypic.com/3321jrs.gif

Zarejestrowany: 2006-04-17
Posty: 1526
WWW

Re: Silnik OTS 8.0

Spróbuj ściągnąć jeszcze raz. Ewentualnie ściągnij nowego WinRara.


"Oczywiście, że wiem kim jesteś... Moją pracą jest wiedzieć"

"Gdyby byki i konie miały ręce i mogły nimi malować i tworzyć dzieła, jak ludzie, to konie malowały by postacie bogów podobne do koni, i takież ciała im dawały, a byki podobne do byków"

Offline

 

#42 2007-07-23 18:56:47

Ustii

http://i33.tinypic.com/2v2gq5x.gif

2619571
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-07-23
Posty: 287

Re: Silnik OTS 8.0

Fajna mapka ale nie ma acc menagera i jak się zabije potwora z tibii 8.0 to jest ded i itemy starszego np. ice dragon = ded dragona , tylko wygląd zmieniony na nowszy. I jeszcze zrobiłem Gm'a ale potwory go lały. Reszta jest ok.
@edit
Mam jeszcze jeden problem: Ip mi się zmienia .Co zrobić, żeby zostało takie jakie było?

Ostatnio edytowany przez Novis (2007-07-24 09:44:34)


zajonczek ^^
http://img403.imageshack.us/img403/5179/lofl7.gifNie pomagam na gg! Tylko na forum.
http://foteka.pl/full/b158563aa4113c86316e221fcc653a62.jpg

Offline

 

#43 2007-07-26 01:15:37

Robin Drek

Zbanowany

588627
Call me!
Skąd: Gorzów Wlkp
Zarejestrowany: 2007-07-26
Posty: 14
WWW

Re: Silnik OTS 8.0

Witaj bardzo wasz prosze poczebuje zajefajny ots pod 8.0 tibie z nowymi potworkami boltami itp z góry bardzo bardzo dziekuje moje gg 588627

Offline

 

#44 2007-07-26 11:03:45

wojtek15

http://i36.tinypic.com/25zpd2c.gif

Zarejestrowany: 2007-07-03
Posty: 349

Re: Silnik OTS 8.0

@UP żal.br
typie masz swoją odpowiedz w pierwszym poście.

Offline

 

#45 2007-07-26 20:16:21

Patrykator

http://i34.tinypic.com/28ko5qb.gif

10702373
Skąd: Zgadnij...
Zarejestrowany: 2007-07-26
Posty: 59

Re: Silnik OTS 8.0

Kto z was potrzebuje mappera?

Potrafie stworzyć wiele questów, expowisk oraz wiele innych rzeczy...

Pisać na GG: 10702373


http://www.tibianews.net/img/staff/articles/ferumbrasbk5.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Zamość studio kopiowania kaset mokotów