Absy - 2009-03-04 08:24:32 |
Witam wszystkich chciałbym przedstawić wam 2 moje nowe monsterki.
Robimy plik xml. i nazywamy go Cactuar.Następnie wklejamy do niego to:
Spoiler:<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <monster name="Cactuar" nameDescription="an cactuar" race="undead" experience="3200" species="earth" speed="400" manacost="0"> <health now="3100" max="3100"/> <look typeex="2723" corpse="8951"/> <targetchange interval="20000" chance="15"/> <strategy attack="100" defense="0"/> <flags> <flag summonable="0"/> <flag attackable="1"/> <flag hostile="1"/> <flag illusionable="1"/> <flag convinceable="0"/> <flag pushable="0"/> <flag canpushitems="1"/> <flag staticattack="85"/> <flag lightlevel="0"/> <flag lightcolor="0"/> <flag targetdistance="1"/> <flag runonhealth="1"/> </flags> <attacks> <attack name="melee" interval="2000" skill="120" attack="130"/> <attack name="speed" interval="2000" chance="18" radius="6" target="0" speedchange="-800" duration="5000"> <attribute key="areaEffect" value="bigplants"/> </attack> <attack name="earth" interval="1000" chance="9" range="7" target="1" min="-150" max="-600"> <attribute key="shootEffect" value="smallearth"/> <attribute key="areaEffect" value="smallplants"/> </attack> </attacks> <defenses armor="30" defense="30"> <defense name="healing" interval="2000" chance="15" min="100" max="300"> <attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/> </defense> </defenses> <elements> <element physicalPercent="70"/> <element energyPercent="20"/> <element holyPercent="70"/> <element icePercent="50"/> <element earthPercent="100"/> <element firePercent="-20"/> </elements> <immunities> <immunity physical="0"/> <immunity energy="0"/> <immunity fire="1"/> <immunity lifedrain="1"/> <immunity paralyze="1"/> <immunity invisible="1"/> </immunities> <loot> <item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/> --Gold Coin <item id="8298" chance="2500"/> --Natural soil <item id="8882" chance="1666"/> --Earthborn titan armor <item id="2152" countmax="5" chance1="33333" chancemax="2000"/> --Plat <item id="8912" chance="3400"/> --Springsprout Rod <item id="8857" chance="1666"/> --Silkweaver bow </loot> </monster>
Monster działa testowany pod tibie 8.22
Robimy plik xml. o nazwie Twister.Następnie wklejamy do niego to:
Spoiler:<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <monster name="Twister" nameDescription="an twister" race="undead" experience="2350" species="ice" speed="400" manacost="0"> <health now="3100" max="3100"/> <look typeex="9110" corpse="8965"/> <targetchange interval="20000" chance="15"/> <strategy attack="100" defense="0"/> <flags> <flag summonable="0"/> <flag attackable="1"/> <flag hostile="1"/> <flag illusionable="1"/> <flag convinceable="0"/> <flag pushable="0"/> <flag canpushitems="1"/> <flag staticattack="85"/> <flag lightlevel="0"/> <flag lightcolor="0"/> <flag targetdistance="1"/> <flag runonhealth="1"/> </flags> <attacks> <attack name="melee" interval="2000" skill="120" attack="125"/> <attack name="speed" interval="2000" chance="18" radius="6" target="0" speedchange="-800" duration="5000"> <attribute key="areaEffect" value="icetornado"/> </attack> <attack name="ice" interval="1000" chance="9" range="7" target="1" min="-150" max="-600"> <attribute key="shootEffect" value="smallice"/> <attribute key="areaEffect" value="iceattack"/> </attack> </attacks> <defenses armor="30" defense="30"> <defense name="healing" interval="2000" chance="15" min="100" max="300"> <attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/> </defense> </defenses> <elements> <element physicalPercent="70"/> <element energyPercent="-20"/> <element holyPercent="70"/> <element icePercent="100"/> <element earthPercent="100"/> <element deathPercent="-5"/> </elements> <immunities> <immunity physical="0"/> <immunity energy="0"/> <immunity fire="1"/> <immunity lifedrain="1"/> <immunity paralyze="1"/> <immunity invisible="1"/> </immunities> <loot> <item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/> --Gold Coin <item id="8300" chance="2500"/> --Flawless Ice Crystal <item id="8878" chance="1666"/> --Cristalline armor <item id="2152" countmax="5" chance1="33333" chancemax="2000"/> --Plat <item id="8911" chance="3400"/> --Northwind Rod <item id="8858" chance="1666"/> --Elethriel's Elemental Bow <item id="2158" chance="4500"/> --Blue gem </loot> </monster>
Monsterek testowany pod tibie 8.4
Mam nadzieję że się komuś przydadzą
Tu macie screeny:
Spoiler:
Monsterki nie są moje.Proszę o komenty
|
davidaf - 2009-03-04 08:48:32 |
Zaje'Fajne a dzialaja pod 8.1 ??
|
Kams - 2009-03-04 15:54:32 |
No luxxxior :) A dałoby rade zrobić na przykład coś w stylu efektu z Evevo gran mas tera ? I żeby mobe sie nazywał Terra Fighter ?
Plx zrób to dla mnie :)
|
Absy - 2009-03-06 18:54:45 |
Niestety się nie da
|
xXxDanioSxXx - 2009-03-07 08:45:02 |
@Absy czy to dziala na 8.1 ? Jak tak to bd "+"
|
megamogemag - 2009-03-07 10:53:59 |
jesli bendzie dzialalo masz +
|
Dane323 - 2009-03-07 13:53:04 |
Hah niezłe. Aha na XML nie pójdzie bo jest Elements który działa tylko na SQL ( TFS chyba TYLKO ) więc na XML chyba nie działa ; /
|
SZaKaL - 2009-03-07 15:36:28 |
5/10 minut roboty (z terra sie da ale nie umiem)
|
Absy - 2009-03-07 15:46:13 |
SZaKaL napisał:5/10 minut roboty (z terra sie da ale nie umiem)
Nie da się z terra ponieważ nie ma takiego itema o wyglądzie takiego effectu.Monsterki Testowałem pod tibie 8.4
|
sketpl - 2010-08-09 23:41:22 |
LOL Absy mówi (Niestety się nie da) wiecie zrobic tego terra fighter piszcie do mnie a wszystko wam powiem a nie jak ten Absy taaa nieda sie a on chociasz zna sie na ots ?? pisac na GG jak cos jak nie jestem dostepny to jestem niewidoczny 17886246 to numer GG pisac a wszystkiego sie wodiecie ;D
|