Maly Wizak - 2008-11-04 20:41:45

A więc skrypt polega na tym że stawiamy jaki¶ item mapeditorem na ziemi np. softy a ziemi przednim dajemy actionid 7070
gdy jaki¶ "noobek" wejdzie na pole o danym aid to go telepnie o jeden w kierunku -> ,a także skrypt ma sporo efektów i różnych fraz :D Oto i skrypt:

Kod:

data/movements/scripts/twoja nazwa.lua

Kod:

function onStepIn(cid,item,pos)
local ppos = getPlayerPosition(cid)
local efekt = {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54}
local kolor = {TEXTCOLOR_RED, TEXTCOLOR_BLUE, TEXTCOLOR_YELLOW, TEXTCOLOR_ORANGE, TEXTCOLOR_LIGHTGREEN, TEXTCOLOR_TEAL, TEXTCOLOR_LIGHTGREY, TEXTCOLOR_LIGHTBLUE, TEXTCOLOR_WHITE_EXP, TEXTCOLOR_DARKRED}
local frazy = {"Damn", "Frick", "Huff!", "Errm...", "O dear", "Spazm", "O Boze", "Wtf?"}
local damage = math.random(10,50)
if item.actionid == 7070 then
doSendMagicEffect(ppos,efekt[math.random(1, #efekt)])
doTeleportThing(cid,{x=ppos.x+1, y=ppos.y, z=ppos.z})
doSendMagicEffect(ppos,efekt[math.random(1, #efekt)])
doSendAnimatedText(ppos,frazy[math.random(1, #frazy)],kolor[math.random(1, #kolor)])
doPlayerAddHealth(cid,-damage)
end
end

Kod:

data/movements.xml

Kod:

<movevent event="StepIn" actionid="7070" script="twoja nazwa.lua"/>

Skryt w pełni nie mój ,tylko go edytowałem! (nawet dużo!)

Maly Wizak - 2008-11-05 08:16:13

@Od¶wieżam !

Vezo - 2008-11-05 22:08:44

Po chu... od¶wieżasz w dziale skrypty...

Sura - 2008-11-07 14:44:54

No fajny skrypcik. Dla zabawy można go sobie wgrać na serva :P A tak na przyszło¶ć to jakie¶ przydatniejsze skrypty daj, więcej osób skorzysta :)

bazant - 2008-11-08 19:33:16

Spoko to jest ":D

DaVo - 2008-11-09 11:23:07

Nawet,nawet 7/10.. Może komu¶ się przyda ^^ :D

Hotels Tybee Island