Dantez - 2010-08-22 10:42:34

Wiosną, wszyscy gracze dostali możliwość raportowania nazwy postaci bezpośrednio do Customer Suppprtu poprzez nowe okno dialogowe, które prowadziło graczy krok po kroku. Później, dodaliśmy możliwość raportowania obraźliwych zdań oraz ulepszyliśmy nasz system, dodając raportowanie botów, publiczne obraźliwe zdania oraz częste obraźliwe wiadomości na prywatnym czacie.

Teraz jest następny krok do przejścia. Od poniedziałku, 23 sierpnia, łatka do klienta zostanie oficjalnie wydana, która przyniesie bliższą realizację systemu. Jak już powiedzieliśmy, na początku sierpnia napisaliśmy otwarty list, era wolontariuszy - Mistrzów Gry dobiegła końca. Zostaną senatorami, bądź senior tutorami w zależności od wyboru. Konsekwencją będzie usunięcie kanału raportowania oraz Ctrl + R. Dodatkowo, publiczne forum Gamemasterów zostanie zamienione na forum pomocy, gdzie gracze mogą się pytać innych graczy, bądź odpowiadać na pytanie, coś podobnego jak w grze.

Teraz, większość naruszeń regulaminu można wysyłać do naszego teamu przez innowacyjny system. Od poniedziałku, dodamy następne opcje, które pozwolą wszystkim graczom raportować komentarze w profilu postaci oraz nazwy postaci na stronie gry. W celu zgłoszenia naruszenia regulaminu, które nie są objęte jak na razie systemem, proszę skontaktuj się z Customer Supporterem poprzez emaila od poniedziałku.

Oczywiście, naszym celem jest poprawienie naszego systemu, będziemy dodawać następne opcje. Oznacza to, że będziemy szukać nowych rozwiązań w odpowiedni sposób.

Z następującym patchem, wiele błędów zostanie naprawionych, dla przykładu demonic candy balls były wydawane w złych ilościach. Więcej informacji będzie w poniedziałek, czekajcie cierpliwie.

Ostatni raz chcemy podziękować naszym Mistrzom Gry, jak i tym emerytowanym za pracę we wszystkich latach i za ogromny wysiłek, by Tibia była lepsza.

Należy także pamiętać, że wszystkie światy i strona internetowa będzie niedostępna z powodu łatki w poniedziałek od 13:00 do 15:30 CEST.

Miejcie dobry weekend!
Community Managers

Alta Bella Villa and Spa